![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zit de kunstensector dan nog te klagen ?
Je mag gewoon voor publiek spelen op feestjes waar binnen gedronken wordt.
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit moment =/= 3 maand terug.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik mag nog altijd niet samen met mijn vrouw mijn ouders bezoeken want dat is al 1 man teveel. Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 18 januari 2021 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maarja, ik heb het al gehad volgens de longarts, en mijn vrouw en kinderen zijn ook al blootgesteld.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.vlaanderen.be/vlaamse-ma...jd-en-toerisme Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat u doet is illegaal. Als u het dus eens bent met de maatregelen die de regering ons oplegt, maar er zelf uw voeten aan veegt, dan bent u een hypocriet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die kunnen hier ook ontstaan he. Als er voldoende selectieve druk is, de mutatie N501Y is nu al twee keer onafhankelijk ontstaan. Kan nog gebeuren. Eerst zien of dat echt zo besmettelijker is als die anderen. Voorlopig is de enige bron daarvoor, onze Ferguson. Die stelde dat met wat hij van die mutanten gemeten had, die niet konden tegengehouden worden door een klassieke lockdown, want R neemt met 0.4 - 0.7 toe, en geen enkele lockdown ging onder de 0.6. Even Ferguson zijn fantastische voorspelling aan de laatste metingen vergelijken in de twee landen waar de stijging erdoor zou veroorzaakt zijn en waar zelfs een strenge lockdown het amper zal kunnen beletten van te stijgen... Oei. Weeral mis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad, iemand die hier verkondigt dat hij meer maatregelen wil, en zich al niet aan de huidige houdt, dat is inderdaad een hypocriet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat eerlijk gezegd eigenaardig. Ik vind van ondergeschikten dat zij hard moeten werken terwijl ik goed bediend word. Dat is niet hypocriet. Dat is normale slavendrijverij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie van de drie op de foto zou hebben mogen kakken die avond ?
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal de boete wel betalen, maar ik kan met gerust hart zeggen dat ik niemand in gevaar breng, zeker aangezien ik hygienische normen wel nog steeds naleef. Dusja, hypocriet. Inderdaad. Illegaal, zeker en vast. Maar het is een afgewogen beslissing, mijn ouders zijn niet meer van de jongste en ze hebben compagnie nodig. Eenzaamheid. Er zijn zovelen in die situatie. En van zodra ze een vaccin hebben gehad of voldoende immuniteit mogen die van mij ook hetzelfde doen, ik zal ze allesinds niet verklikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals jij handelt zou het normaal zijn om te handelen, en had men daar de nadruk op gelegd, in plaats van gigantisch veel schade te veroorzaken aan mensen die niks met de problemen van deze epidemie te maken hebben, dan zou dat beter geweest zijn voor iedereen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof er geen barst van.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |