Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 januari 2021, 08:40   #121
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Cannabis werkt voor alles.
Dat zullen noch de paters trappisten noch de wijnboeren graag lezen.

Daarbij het VB heeft het al genoeg gezegd....alle drugs zijn slecht alleen Alcohol is goed. Vraag het maar aan den dikken Guy
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 08:42   #122
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Daarom dat ik nooit ziek werd dus.
Uiteraard zal een goed stuk fruit wel gezonder zijn maar alle gekheid op een stokje het is zeker een pak minder schadelijk en verslavend dan Alcohol.
Oud 23 januari 2021, 08:47   #123
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Uiteraard zal een goed stuk fruit wel gezonder zijn maar alle gekheid op een stokje het is zeker een pak minder schadelijk en verslavend dan Alcohol.
Het beste is om het spul niet met tabak samen te roken, maar te vapen, te drinken (na decarboxylatie, als extract in kruidendrank) of te eten (na decarboxylatie in bijvoorbeeld cake, kan je ook gevapet spul bij gebruiken dus). Die nicotine-associatie maakt het natuurlijk wel zo dat velen geneigd zijn een kettingblower te worden.

Laatst gewijzigd door Weyland : 23 januari 2021 om 08:51.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 11:42   #124
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Neen roken is slecht. Ze maken tincturen of olie.
Dat draagt bij aan een gezond immuunsysteem.
Dat wordt al 5000 jaar gebruikt als medicijn, de laatste 70 jaar wordt het vervolgd met hulp van de big pharma. Toen begon kanker te pieken, terwijl er in 1973 al een sterk onderzoek aantoonde dat het kankercellen aanvalt.
Maar niet te patenteren. De big pharma mag haar medicatie in haar eigen aars schuiven. Ik ga onderzoek doen naar de diverse soorten voor diverse kwalen en die kennis gratis verspreiden.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 11:59   #125
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het beste is om het spul niet met tabak samen te roken, maar te vapen, te drinken (na decarboxylatie, als extract in kruidendrank) of te eten (na decarboxylatie in bijvoorbeeld cake, kan je ook gevapet spul bij gebruiken dus). Die nicotine-associatie maakt het natuurlijk wel zo dat velen geneigd zijn een kettingblower te worden.
Stoppen met tabak roken is dan ook veel veel moeilijker dan stoppen met pure cannabis gebruiken. Pure cannabis is eigenlijk weinig verslavend alleszins een pak minder dan nicotine of Alcohol.
Verslaafd worden aan wietthee of spacecake is heel uitzonderlijk.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 januari 2021 om 12:00.
Oud 23 januari 2021, 12:01   #126
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Stoppen met tabak roken is dan ook veel veel moeilijker dan stoppen met pure cannabis gebruiken. Pure cannabis is eigenlijk weinig verslavend alleszins een pak minder dan nicotine of Alcohol.
Tabaksvervanger kan je gebruiken om de joint te vullen. Maar ik vind het spul vapen veel gemakkelijker en aangenamer. Wiet-strains zijn tegenwoordig veel te sterk om puur te rollen zonder iets erbij te doen (tabaksvervanger dus, vaak papaya en hazelblad). Maar vapen is beter en minder ongezond.

Laatst gewijzigd door Weyland : 23 januari 2021 om 12:03.
Oud 23 januari 2021, 12:03   #127
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar dat is al het discours van de WHO he. Zoals ik al stelde, hier kunnen we niet meer uit.
Maar jawel. Maar uiteraard niet met ons gezever.

Kijk uw zoon zou alweer kunnen zijn gaan dansen hadden we een strenge kordate aanpak willen aanvaarden.

Of zou het zijn dat ze er zich daar niks van hebben aangetrokken

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210123_93428154

De Fred zegt het al langer..

Aanpak loont

Net als de Chinezen en andere buitenlanders in China kijkt David met veel verbazing naar het Westen. “Waarom bijten ze niet eens door? Waarom laten ze iedereen niet eens fatsoenlijk in zijn kot blijven? De aanpak in China was zogenaamd onmenselijk, maar het loont wel. Na 76 dagen lockdown is alles met mondjesmaat heropend en sinds eind juni hebben we een min of meer normaal leven. China toont aan dat het kan. Als er in een stad zelfs maar enkele besmettingen opduiken wordt alles meteen gesloten. Ze lachen hier echt met de Europese aanpak.”

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 januari 2021 om 12:06.
Oud 23 januari 2021, 12:04   #128
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verslaafd worden aan wietthee of spacecake is heel uitzonderlijk.
Gewoon een tinctuur of olie maken. Ouders die hun kinderen 3 druppels per dag gaven (ter grootte van een sesamzaadje) hebben hun kinderen ermee genezen van kanker. Ze geven dat nu preventief om terugkeer te voorkomen.
Cannabis veroorzaakt een stofwisseling die het immuunsysteem versterkt.

De leugens van de big pharma zijn deze generatie bekend en het woord zal razendsnel verspreiden.
The Lord has spoken, time to listen. Big pharma is van de slang, cannabis van God.
Oud 23 januari 2021, 12:04   #129
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Kijk uw zoon zou alweer kunnen zijn gaan dansen hadden we een strenge kordate aanpak willen aanvaarden.

Chinezen mogen lachen, maar zelfs zonder lockdowns leven zij in een erg authoritaire dictatuur. Dit is dan ook erg doorzichtige CCP-propaganda he?

Laatst gewijzigd door Weyland : 23 januari 2021 om 12:06.
Oud 23 januari 2021, 12:05   #130
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

China is al totalitair. Niet vergeten.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 12:08   #131
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
China is al totalitair. Niet vergeten.
Als ge u daar gewoon afzijdig houdt van de CP dan zijn die in hun dagelijks doen en laten vrijer als hier.

Die mensen gaan daar ook dansen en feesten.

Hier mag je roepen wat je wil tegen de eerste minister maar voor de rest mag je niks en is alles verboden.
Oud 23 januari 2021, 12:10   #132
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Chinezen mogen lachen, maar zelfs zonder lockdowns leven zij in een erg authoritaire dictatuur. Dit is dan ook erg doorzichtige CCP-propaganda he?
Volgens mij niet gezien daar ook mensen van bij ons wonen en ook de westerse correspondenten al schreven hoe het er aan toegaat.

Maar mij niet gelaten...hier zijn we tenminste vrij
Oud 23 januari 2021, 12:13   #133
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Gewoon een tinctuur of olie maken. Ouders die hun kinderen 3 druppels per dag gaven (ter grootte van een sesamzaadje) hebben hun kinderen ermee genezen van kanker. Ze geven dat nu preventief om terugkeer te voorkomen.
Cannabis veroorzaakt een stofwisseling die het immuunsysteem versterkt.

De leugens van de big pharma zijn deze generatie bekend en het woord zal razendsnel verspreiden.
The Lord has spoken, time to listen. Big pharma is van de slang, cannabis van God.
Ik ben al heel mijn leven pro en pro legalisering.

Maar

Oud 23 januari 2021, 12:16   #134
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben al heel mijn leven pro en pro legalisering.

Maar

Is dat off topic? Vaccins zijn een pleister die loskomt, cannabis biedt bescherming over de hele lijn. Dus als vaccins amper beschermen, is hetgeen dat wel werkt benoemen dan off topic?

Volgens mij is het tijd ons mensenrecht op te eisen en de weg te tonen waar mensen zichzelf kunnen helpen.
Oud 23 januari 2021, 12:19   #135
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nee, natuurlijk niet. Een snelle kordate aanpak zou doodgewoon de zaken wat uitgesteld hebben, meer niet.

Kijk naar alle landen met een snelle kordate aanpak, ze zitten nog altijd aan te pakken.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 12:22   #136
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Nee, natuurlijk niet. Een snelle kordate aanpak zou doodgewoon de zaken wat uitgesteld hebben, meer niet.

Kijk naar alle landen met een snelle kordate aanpak, ze zitten nog altijd aan te pakken.
En dan ? Wat is daar het probleem van ? Ze hebben het onder controle en de mensen kunnen omzeggens geheel normaal leven en feesten .....In de huidige omstandigheden een echte openbaring. Veel meer kan je echt niet doen momenteel.....of denk jij dat je dat jij het virus geheel zou kunnen laten verdwijnen ? Uw ganse theorie is wel te belachelijk om dood te doen. Behalve een paar volgers hier gelooft daar geen enkele Chinees in en die zijn met heel heel veel.

Ook de vaccinaties zullen er een pak vlotter kunnen plaatsvinden.

Maar nogmaals Alle Chinezen en omzeggens alle Aziaten lachen met ons.....Alsook de Fred.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 januari 2021 om 12:25.
Oud 23 januari 2021, 12:26   #137
Reverberation
Minister-President

Standaard

Citaat:
En dan ? Wat is daar het probleem van ? Ze hebben het onder controle en de mensen kunnen omzeggens geheel normaal leven en feesten .....In de huidige omstandigheden een echte openbaring.

Ook de vaccinaties zullen er een pak vlotter kunnen plaatsvinden.

Maar nogmaals Alle Chinezen en omzeggens alle Aziaten lachen met ons.....Alsook de Fred.
Wat je ontgaat is dat de "huidige omstandigheden" daar permanent zijn.
Een virus of niet. China is nooit vrij geweest, althans niet zoals wij dat waren in de recente geschiedenis.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Oud 23 januari 2021, 12:33   #138
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat je ontgaat is dat de "huidige omstandigheden" daar permanent zijn.
Een virus of niet. China is nooit vrij geweest, althans niet zoals wij dat waren in de recente geschiedenis.
Wat is vrij zijn ? Kunnen we het uren over hebben .....Vrij zijn is een illusie. Van het ogenblik dat ik mag eten en drinken wat ik wil en wat leuk bezig zijn op deze ze apenplaneet zou ik me vrij moeten voelen want veel meer moet je niet verwachten.
Hier hangt toch ook op iedere hoek van de straat of op de weg een camera ? Hier moet je toch ook voor iedere handeling 47 documenten invullen en versturen en weer versturen. 2 dagen te laat en je wordt beboet.
Zelfs de duiven in uw duivenkot zijn aan regeltjes onderworpen.
Zelfs uw auto is hier niet vrij.....zelfs die moeten ze ieder jaar controleren.. Uw banden halve cm breder en je mag uw auto van kant laten staan. Ach vrijheid...laat me lachen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 januari 2021 om 12:38.
Oud 23 januari 2021, 12:40   #139
Reverberation
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat is vrij zijn ? Kunnen we het uren over hebben .....Vrij zijn is een illusie. Van het ogenblik dat ik mag eten en drinken wat ik wil en wat leuk bezig zijn op deze ze apenplaneet zou ik me vrij moeten voelen want veel meer moet je niet verwachten.
Hier hangt toch ook op iedere hoek van de straat of op de weg een camera ? Hier moet je toch ook voor iedere handeling 47 documenten invullen en versturen en weer versturen. 2 dagen te laat en je wordt beboet.
Zelfs de duiven in uw duivenkot zijn aan regeltjes onderworpen.
Zelfs uw auto is hier niet vrij.....zelfs die moeten ze ieder jaar controleren.. Uw banden halve cm breder en je mag uw auto van kant laten staan. Ach vrijheid...laat me lachen.
Men is eraan het werken dat je dit niet meer ga kunnen. Want de manier waarop je deze dingen graag zou doen, kan jezelf niet meer kiezen.
Op dit forum kan je nu nog open en in alle vrijheid discussieren.
Daarbuiten wordt daar kennelijk een seriuze rem opgezet.
Mja, we kunnen alles weg relativeren niewaar?

Laatst gewijzigd door Reverberation : 23 januari 2021 om 12:41.
Oud 23 januari 2021, 12:45   #140
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Men is eraan het werken dat je dit niet meer ga kunnen. Want de manier waarop je deze dingen graag zou doen, kan jezelf niet meer kiezen.
Op dit forum kan je nu nog open en in alle vrijheid discussieren.
Daarbuiten wordt daar kennelijk een seriuze rem opgezet.
Mja, we kunnen alles weg relativeren niewaar?
Ja hier kunnen we de ganse overheid de koning incluis te zeik zetten dat klopt....dat zal in vele landen niet kunnen. Maar of dat zoveel beter is is nog maar de vraag.

Ik ken die landen als mijn broekzak en wil graag iets verklappen.....als je daar de overheid met rust laat dan laten ook zij U met rust. Geloof me vrij....in het dagelijkse leven kan er veel meer als hier....zelfs in de landen met een militaire Junta aan de macht.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 januari 2021 om 12:46.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be