![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2781 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en die inkomsten, desnoods 10/15 jaar later op te eisen via een herziening voor één jaar, mogelijk een jaartal dat ook 10 jaar later wordt vast gepind. Is dat zo of is dat een uitspraak die je uit je duim zuigt?
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 1 februari 2021 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2782 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En by the way, je doet het opnieuw ("je zuigt uit je duim" is een erg denigrerende manier om iemand te duiden op een uitspraak die - volgens jou althans - misschien onwaar of onvolledig zou kunnen zijn). Laatst gewijzigd door Bartjeuh : 1 februari 2021 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2783 | |
|
![]() Citaat:
Wettelijke verplichting ... en gezien ik deze sinds einde 2005 heb overgelaten en de wet dien te volgen ... Toch rare kwispels hé, die mannen die de wetten schrijven?
![]() |
![]() |
#2784 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is geen antwoord op mijn vraag en dat weet je maar al te goed. Dit was de vraag: Citaat:
Je mag dus nog eens proberen.... ![]()
![]() |
![]() |
#2785 |
|
![]() Bedankt voor uw duidelijkheid.
![]() |
#2786 |
Banneling
|
![]() En dan? Moet toch een kleine inspanning zijn voor een controlerende instantie om die te bemachtigen, ongeacht waar die zich bevindt? Voor mijn part volgde die boekhouding de nachttrein naar Lourdes, dat zou geen verschil maken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2787 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2788 | |
|
![]() Citaat:
"Even om het duidelijk te stellen: je hebt het hier toch wel over de getuigenis die aan het PV is toegevoegd door de regio directeur Brussel II? " Dit was uw antwoord: Ja. Waarom mag men geen opmerkingen neerschrijven op een afdruk van een bestaand document ? Iedereen kan wel zien wat de originele tekst was en wat er met de hand is bijgeschreven zekers ? Of hebben ze de originele tekst aangepast in het document ? Een hemels groot verschil me dunkt. Nu, zoals ik al voorstelde , probeer eens opnieuw. https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=2769
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 1 februari 2021 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2789 |
|
![]() Je zegt het zelf, een controlerende instantie. Waarom vraag je dat dan steeds aan mij?
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 1 februari 2021 om 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2790 |
Banneling
|
![]() Omdat jij het bent, die hier al enkele duizenden berichten lang vragen stelt, insinuaties (ja, zelfs regelrechte beschuldigingen) spuit, en allerlei zaken beweert die volstrekt onverifieerbaar zijn voor ons forummers, als we niet over alle gegevens beschikken, en slechts één klok horen/lezen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2791 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe lang denk je dit spelletje nog vol te houden ? Geef gewoon een antwoord op mijn vraag. Meer vraag ik niet en hou aub op met rond de pot te draaien. ok ? Waar ik het had over een pv, het dossier en op welke manier er eventueel aanpassingen aan een PV kunnen gebeuren.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 1 februari 2021 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2792 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
samengevoegde belastingen in je achterhoofd als mogelijke verklaring. Ik wist niet dat zo'n denkwijze bij onze fiscus wordt gehanteerd dus heb ik er ook nooit stil bij gestaan. Ik zal dus even het beginsaldo en eindsaldo rekening courant zaakvoerder voor aanslagjaar 2007 posten zodat je kan nagaan dat dat wel degelijk de basis is geweest voor de herziening.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 1 februari 2021 om 15:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2793 | |
|
![]() Citaat:
Ja, waar?
![]() |
![]() |
#2794 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2795 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je rond de pot kan draaien dan kan je ook iets opzoeken. Bovendien weet je maar al te goed waarover het gaat. ![]()
![]() |
![]() |
#2796 | |
|
![]() Citaat:
Inkomsten jaar 2007, aanslagjaar 2008. Voorschotten via rekening courant door de zaakvoerder betaald aan de vennootschap ten bedrage van 406204.82€ Ik kan er de documenten uit het onderzoek nog bijvoegen die bewijzen dat pas in 2007 er een spectaculaire omzetstijging werd gerealiseerd. In 2008 en 2009 was het bedrag nog veel hoger maar in Vlaanderen heeft men nooit de fout gemaakt om mij als zaakvoerder ten tonele te voeren. ![]()
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 1 februari 2021 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2797 |
Banneling
|
![]() Nee, integendeel!
Het begint al met “Vous n’avez pas souscrit de déclaration ?* l’impôt des personnes physiques”. Heb je (buiten die 4 balansen) nog andere aangiften nagelaten in te dienen, of zo? En dan die “signes et indices”. Enig idee wélke “signes et indices”? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2798 | |
|
![]() Citaat:
Verkeerd aangeduide zaakvoerder die voorschotten aan zijn vennootschap heeft betaald? Is maar een idee hé.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 1 februari 2021 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2799 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ruikt weer sterk naar zaakvoerder en feitelijke zaakvoerder. Ook hier dus.
![]()
![]() |
#2800 |
|
![]() Dan moeten we verder gaan.
1 januari 2007 opening rekening courant -235.237€ 31 december 2007 sluiten rekening courant -616.913€ Verschil ... 381.676€ En wat zien we staan onder 'avances ?* la sprl' ? juist 381.676€ Dus niks 'samenvoeging' van verschillende jaren, enkel voorschotten aan de bvba gedurende 2007, niks meer niks minder. Zie je die stortingen staan van 10.000€ via een GOLDEN REKENING - 68? Wat men daarvan binnen de fiscus van heeft gemaakt is een verhaal op zich. Eens vertellen? ![]()
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 1 februari 2021 om 17:09. |
![]() |
![]() |