![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2801 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
manipulatie van dossiers, schuldig verzuim, nalatigheid en dan vergeet ik waarschijnlijk nog wat. Wist je dat je met uw verwijzing zaakvoerder / feitelijk zaakvoerder nog verwijst naar compleet amateurisme bij onze fiscus? Willen we hier ook eens dieper op ingaan?
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 1 februari 2021 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2802 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pssst... ik wacht nog altijd op een antwoordje op mijn vraag.
En zo moeilijk is dat nu ook weer niet want je hebt mijn bewuste posting indertijd nog geciteerd ook, wel niet zoals het hoort, maar dat neem ik er nu maar even bij. ![]()
![]() |
#2803 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou dat niet beter zijn ? Het wordt hier met de dag mistiger dank zij je postings en gezond is dit niet echt te noemen.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 1 februari 2021 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2804 |
|
![]() Neen, saai en waardeloos. Wat die al dan niet zouden moeten aantonen is oud nieuws.
![]() |
#2805 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grapjas.
![]() En nu nog dat antwoordje op mijn vraag als je wil. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 1 februari 2021 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2806 |
|
![]() Een bonus voor Bartjeuh
![]()
![]() |
#2807 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2808 |
|
![]() Zou je niet beter even de post's lezen die je nog niet hebt gezien?
![]() https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=2800
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 1 februari 2021 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2809 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2810 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol...
Bijna alle sporen die Johan hier aanhaalt leiden steevast naar ...... ... een woordje waar je 'feitelijke' moet voor plaatsen. ![]() Wat mogen we hier van denken ? We zijn nog vriendelijk, we vragen zelfs wat we mogen denken. ![]()
![]() |
#2811 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
bij te horen. Ik verwijs nu naar de carrousel die al jaren aan de gang was en waar de fiscus van op de hoogte was. Gezien deze info hun stelling naar de rechter toe zou tegenspreken hebben ze dat alles gewoon weggelaten. In het opgevoerd spektakel voor eerste aanleg was er eigenlijk maar één partij aanwezig. Een fiscus die zijn eigen bewijzen heeft gecreëerd en een totaal onwetende tegenpartij. Ik geloof nog steeds dat de rechter in eerste aanleg zelf door de fiscus zelf is misleid en toch met een flinke dosis twijfel deze het voordeel heeft gegeven. Indien je nu denkt dat de gewone lezer hier beter een Franse tekst kan inschatten dan een rechter dan lijkt me dat toch flink overdreven. Na al wat je hier gezien hebt? Ik veronderstel dat je al wat gelezen hebt - wat moet ik vrezen?
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 1 februari 2021 om 18:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2812 | |
|
![]() Citaat:
zit achter de verkeerden aan. Nog veel genialer dan je op het eerste zicht zou zeggen. Zelfs geen enkel spoor nagelaten.. telefoontaps, bankonderzoeken, ontelbare uren onderzoek en ze hebben me niet gevonden. Nog een geluk dat jij alles hebt doorzien. Wanneer ga jij je bevindingen overmaken aan het parket? Niet lang wachten hé, straks ben ik met mijn miljoenen euro"s de pist in. ![]()
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 1 februari 2021 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2813 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mogen wij daar nu wéér van denken. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#2814 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dat is een leuk punt in de Blegische wetgeving, je kan geen 2 keer veroordeeld worden voor dezelfde misdaad.
![]() |
![]() |
#2815 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2816 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk niet, ik heb zelfs geen TV, als sinds 2003 niet meer.
Kijk het maar eens na, de aanklager kan wel in beroep gaan tegen een vrijspraak, om via een aantal stappen de rechtsgang zelf aan te klagen, maar zolang de vrijspraak of de strafmaat niet is tenietgedaan, kan een misdadiger er niet meer voor veroordeeld worden.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 1 februari 2021 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2817 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2818 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijft hetzelfde verschil, ik lees liever.
![]() |
#2819 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol...
Citaat:
Citaat:
Maar dat hij in godsnaam ophoudt met zijne cinema hier te verkopen. Mensen hun woorden verdraaien, ze dingen laten zeggen die ze niet gezegd hebben, verdraaide info geven (ze hebben hem uit zijn huis gezet... ![]() Allemaal puntjes waar ik hem in deze draad al op attent gemaakt heb, dus niets uit duimen gezogen ofzo. Idem met mijn laatste vraag naar hem toe, nog zo'n mooi voorbeeldje. Dat staat hier allemaal zwart-op-wit. Dit is hier nog altijd en discussieforum hé. Hij is de onschuld zelves, hij is een eerlijk man en 't is allemaal de fout van de fiscus.... Op andere fora kennen ze hem ook al hoor en dat is vandaag nogmaals bewezen. Ook de fout van dat forum zekers ?
![]() |
![]() |
#2820 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, dit is geen sneeuwbui meer, maar een heuse sneeuwstorm.