![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
Discussietools |
![]() |
#2881 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 februari 2021 om 11:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2882 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() tja, telkens het zelfde scenario als het 'warm' begint te worden. Zooooo voorspelbaar. ![]()
![]() |
![]() |
#2883 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, welke tweede brief?
![]() |
![]() |
#2884 |
|
![]() Ik ben er vanmiddag niet, ga dus ook niet antwoorden.
Niet direct iets verdachts achter zoeken. ![]()
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 februari 2021 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2885 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ps: herlees heel deze draad eens. Ik heb dit hier allemaal héél duidelijk gepost. Open en bloot. Ik speel uw spelletjes niet meer mee. Je weet maar al te goed waar het hem over gaat, net zoals gisteren bij mijn vraag en daarnet wat de fiscus betrof. Sorry. ![]()
![]() |
![]() |
#2886 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien neergelegd, zou u tot 2014 de laatste in bezit gehad moeten hebben (of het boekhoudkantoor). Daar het een "wettelijke regeling" is dat fiscale documenten 7 jaar bijgehouden moeten worden. Maar, wie heeft de verkoopsregeling dan voorgesteld/geregeld?
![]() |
![]() |
#2887 | |
|
![]() Citaat:
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 februari 2021 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2888 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() '....Tot hun ontsteltenis blijkt het verhoopte einde alleen maar de aftelling tot de volgende bombrief....'
![]() |
![]() |
#2889 | |
|
![]() Citaat:
De boekhouder van de nieuwe eigenaar is persoon 1 in de geposte lijst van verdachten, In de vordering is duidelijk vermeld dat hij wat onze overname aangaat niks ten laste kan worden gelegd. Voor alle andere zaken ... dat zal een vonnis uitwijzen.
![]() |
![]() |
#2890 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2891 | |
|
![]() Citaat:
Je zal wel op even op je honger moeten blijven zitten, hebnu wat anders te doen. Beginnen met pannekoeken, je weet wel, 'lichtmis' en zijn gebruiken ..
![]() |
![]() |
#2892 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Over welke insinuaties het gaat rep je in je posting natuurlijk met geen woord. ![]() 10/10. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 2 februari 2021 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2893 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij ergens documenten moeten handtekenen ?
![]() |
#2894 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2895 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik beschuldig overigens nooit een onbekende van iets. Ik stel enkel vragen en werp andere mogelijkheden op bij de analyse van informatie. Op voorwaarde dat die informatie volledig is, uiteraard. Wat hier niet het geval is. Die "andere mogelijkheden" zijn hier dus per definitie onbetrouwbaar, wat spijtig is. Want uiteindelijk hebben we hier al hopen tekst moeten (willen) lezen en doorploegen... Laatst gewijzigd door Bartjeuh : 2 februari 2021 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2896 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt hem idd nergens van beschuldigd, ter info nog nergens in deze draad naar mijn weten, en hij beschuldigt nu jou ? Met mij heeft hij dat nu ook net geprobeerd door een posting van mij (weer) uit zijn context te rukken .... ![]() edit: en wat citeren betreft behoort deze wel tot de betere: https://forum.politics.be/showpost.p...9&postcount=53 Zeker als je wat verder gaat kijken naar de draad waar deze posting in staat. Ik insinueer hier zelfs niets, ik stel alleen maar vast. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 2 februari 2021 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2897 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2898 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Indien niet heeft het boekhoudkantoor dat u betaalde om die dingen voor u te regelen toch een ferme steek laten vallen. Aangezien de laatste van die balansen pas in 2014 "niet meer nodig was", en uw steekspel met de fiscus al 3-4 jaar bezig was, zou ik durven vermoeden dat u die documenten zelf wel gezocht zou hebben. En de boekhouder van de koper , awel, da's toch duidelijk dat die niet zuiver op de graat is. Citaat:
![]() |
![]() |
#2899 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2900 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bof, wettelijk gezien zijn die balansen niet meer van toepassing daar de laatste na 2014 niet meer bijgehouden moesten worden. Ook hebben die totaal geen toegevoegde waarde aan de aanslag van 2010. Die gaat over personenbelastingen.
![]() |