![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En dat euthanasieren, dat komt enkel omdat wagner mij absoluut met een spuitje in 't ziekenhuis wil zien rondwandelen he. Zoals ik al stelde, ik zou daar geen problemen mee hebben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die ging toch nog naar feestjes en zag toch nog zijn vrienden ? Wat is het nu ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, eens om de 14 dagen of zo. Dat verandert het dagelijkse studieleven niet veel he.
Laatst gewijzigd door patrickve : 2 februari 2021 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat belet hem om alle dagen te gaan feesten ? Toch geen geldgebrek mag ik hopen ![]() Het krioelt hier van de jongeren die naar eigen zeggen niet kunnen volgen met het naar feestjes gaan ....wat scheelt er met uw zoon ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 februari 2021 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat betekent toch niet dat ik voorstander moet zijn van het verbieden van alcohol en tabak? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nogmaals u verweet mij van een platte vis te zijn opdat ik de mening ben toegedaan dat we daar niet veel kunnen aan veranderen. Als jij geen platte vis bent wat zijn dan uw concrete plannen om daar tegen in te gaan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om te gaan werken wel hoor.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 februari 2021 om 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
daar zou ik toch niet naast willen wonen, laat staan familie van zijn. en het ergste is dan nog het besef dat ik misschien ook zo ga worden als ik oud ben. dat ik ook een oude zak wordt die alleen maar loopt te zagen en te kakken op de jeugd, dat ik ook een dikke egoïst wordt die enkel nog aan mezelf kan denken. griezelig, maar blijkbaar worden veel mensen zo als ze oud genoeg zijn. Citaat:
ik snap niet meer wat uw standpunten zijn, want veel logica lijkt er niet in te zitten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) mijn stem laten bepalen op basis van de houding van de verschillende partijen wat corona betreft 3) mensen verdedigen die het slachtoffer zijn van deze waanzinnige maatregelen Maar opnieuw: waarom komt die vraag er nooit wat andere materies betreft? Vroeg u in het verleden aan mensen wat zij concreet gingen doen als een regering een beslissing nam die hen niet beviel? Was uw reactie dan ook telkens: welke concrete plannen hebt u om daar tegenin te gaan? Zo neen: wat is er nu anders dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je dan kritiek hebt op te zotte maatregelen, krijg je de reactie dat ze die maatregelen zelf ook niet volgen. Of nog erger: suggereren ze als oplossing om de maatregelen gewoon niet te respecteren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Eerlijk gezegd ben ik nog maar weinig zulke zure jonge mensen tegengekomen. In feite geen enkele. En dat voor iemand die van het ene naar het andere feestje holt. ![]() Weet niet maar ik was precies toch meer bezig met seks drugs en Rock'n'roll dan met kappen op oude mensen. Neuken die vrouwen nog tegenwoordig ![]() Klopt er wel iets van dat liederlijke bestaan ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 februari 2021 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |