![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor hen is het veel veiliger om gewoon corona op te doen. Het aantal zware allergische reacties bij het Pfizer vaccin is groter dan dodelijkheid van corona onder de 18 jaar (1 op 100 000).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zou daar uw immuniteitsstatus moeten op zetten. We willen geen mensen bij wie het vaccin niet zou gewerkt hebben he. Stel U voor dat die besmet zouden zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
privacy is al een inhoudsloos begrip geworden
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil ook niet dat die zou worden geregistreerd. Om nog niet te spreken over een vervaldatum. Immuniteit kan toch variëren in tijd. Privacy. Inleveren ja, mits overtuigd door belangrijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Dat is al mogelijk.
Camera's werden al overal geïnstalleerd (we lopen er verdorie mee rond ![]() ![]() En wete wat 't grappigst is? Het werd allemaal onder onze ogen geïnstalleerd, de meesten hebben ervoor staan klappen in de handjes en nu ziet 't er naar uit dat er geen weg meer terug is.. met grote dank aan de naïeviteit van in-slaap-gewiegde burgers, die zichzelf wijsmaken dat ze goed geïnformeerd en kritisch zijn omdat ze dagelijks naar hun verlicht canvas kijken.. goed 'in vorm gebracht' door de media.. ![]() Maar al bij al maakt het niet uit in wat voor een wereld we terecht komen, voor- en nadelen gaan hand in hand. Perceptie bepaalt. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 4 februari 2021 om 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nederland heeft daar alvast groen licht voor gegeven. Dat is waarschijnlijk om de vaccinatiegraad te maximaliseren, niet meer of minder. Op mijn vorige baan werkte een anti-vaxxer (die was ook tegen poliovaccins, wat ik dwaas vind, maar goed) en een Feyenoordfan. Die moet zwaar onder de stress zitten, die arme man. Geen stadion voor hem dit jaar, mogelijk.
Laatst gewijzigd door Weyland : 4 februari 2021 om 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Who cares?
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Akkoord?
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, maar een anti-vaxxer (tegen een veilig poliovaccin) zal helemaal problemen hebben met die mRNA-injectie (een risico). Duh.
Laatst gewijzigd door Weyland : 4 februari 2021 om 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat was tegen mij neem ik aan.
![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 4 februari 2021 om 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Grappig wel dat ze spreken over 'ontwikkelen' als het prototype jaren geleden al werd getest.. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Why? Weet je wat mrna feitelijk is!
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 4 februari 2021 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En uiteraard weet ik ongeveer wat mRNA is. Ook ik ben naar school geweest. Een kenner van die Pfizer- en Moderna-vaccins, echter, ben ik niet. Laatst gewijzigd door Weyland : 4 februari 2021 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom noem je anti vaxers ook anti genetische gemodificeerde vaxers. Je kent het verschil niet. Zo jammer.
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zeg enkel dat een klassieke antivaxxer die ik als collega heb gehad tot de late zomer het nu psychologisch moeilijk moet hebben aangezien Nederland mee gaat doen met een onderhandse psychologische maatregel. Die persoon gaat natuurlijk ook geen ongeverifieerd/experimenteel mRNA-vaccin aanvaarden he? En ik zei dat mensen die sceptisch staan tegenover die inmiddels allang bevestigd veilige poliovaccins waar ze een geïnactiveerd virus of een verzwakt virus injecteren nogal gekken zijn, maar ik zei ook dat die nieuwe mRNA-vaccins een veel groter (nog relatief onbekend) risico inhouden. Ik noem de sceptici daartegen geen gekken he? Zeker jonge gezonde mensen hebben daar reden toe. Het is ook vrij duidelijk dat ik dat bedoel en niets anders. Jij maakt gewoon een vijandbeeld van mij en reageert zoals je nu doet, waarschijnlijk omdat je hier emotioneel mee begaan bent ofzo. Zelf ben ik tegen vaccinatiepaspoorten, overigens. In Nederland zit het er dus dik in dat we juist die te zien gaan krijgen, net als in Zweden klaarblijkelijk. Laatst gewijzigd door Weyland : 5 februari 2021 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() https://www.ecdc.europa.eu/sites/por...n-system_0.pdf
Een lijvig document uitgebracht in 2018 met richtlijnen voor overheden om een Immunisatie Informatie Systeem op punt te stellen. Het bestaat als prototype al enkele jaren in diverse landen. Dat paspoort en het hele IIS-idee staat al lang in de steigers.. lang voor er sprake was van covid19.. Nu willen ze een "vaccinatie-paspoort ontwikkelen" ![]() ![]() Citaat:
Sept. 2019: EU's stappenplan.. tegen 2030 vaccinaties voor iedereen en elke kritische stem de mond gesnoerd.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Zonet bekeken en die video vat het mooi samen. Herder, alles-omvattend & goed onderbouwd. Jammer dat de mensen die het beter wel zouden bekijken, dit niet zullen doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ze weten heel goed waar ze mee bezig zijn, dat illegale, geldverslindend eu-gedrocht. De linkerhand zonder macht smeert stroop om protest te vermijden terwijl de rechterhand met de macht intussen de zweep erop legt. En mensen: de VOORSTELLEN die nu worden gedaan in enkele landen voor een vaccinatiepas is weer enkel een PEILING om te zien of er veel protest komt of niet en afhankelijk daarvan zal verder gegaan worden met ons een vaccinatiepas door de strot te kunnen rammen. Als er een overweldigend protest en tegenstand komt vanuit de bevolking, dan belandt de vaccinatiepas in de diepvries! Deze houding: Citaat:
![]()
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 6 februari 2021 om 13:17. |
||
![]() |
![]() |