![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mijn probleem is dat ik dat graag openlijk zou zeggen "ik ga jullie hard pakken". Ik ben niet geschikt voor een politieke functie waar je het met leugens en zever moet doen, het is veel te fun om precies uit te leggen hoe hard je het volk gaat mishandelen en hoe ze nog gaan staan juichen ook.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens: pro-vaxxers zouden zich beter bezorgd maken over wat vaccinatie aan hun gezondheid en in hun lichaam zouden kunnen aanrichten dan kritische mensen er telkens op te wijzen dat ze nog steeds het zelfbeschikkingsrecht hebben om zelf te mogen beslissen over hun gezondheid en hun lichaam. Wie zich niet laat vaccineren hoeft ook niet bang of bezorgd te zijn over gezondheidsschade door vaccins, de gevaccineerde proefkonijnen wel. En als je verwijst naar politieke gevolgen door hun poging van uitsluiting om mensen te dwingen om zich vrijwillig beschikbaar te stellen als proefkonijn door vaccinatie voor een medisch experiment, dan zullen we nog weleens zien of de politiek weggeraakt met die schendingen van onze burger- en fundamentele mensenrechten.
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Behalve voor corona, want dat vaccin is behekst door demonen, bevat microchips en krijgt er autisme van.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 12 maart 2021 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat voor iemand moet je eigenlijk zijn u te vaccineren met iets experimenteel dat meer schade kan aanrichten aan uw biologie dan het daadwerkelijke virus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Boven de 40 jaar, en zeker boven de 50 jaar, is het manifest zo dat de kans op problemen met het vaccin veel kleiner is dan de kans op problemen met covid als je het opdoet. Naarmate men meer leert over dit vaccin zal men beter de "flip leeftijd" kunnen bepalen waaronder het vaccin gevaarlijker is dan de ziekte. De onzekerheid vandaag wordt genomen als een potentieel risico natuurlijk. Als die onzekerheid vermindert, zullen we beter kunnen weten waar het optimum zit. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 maart 2021 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik postte al een huisarts die zei dat hij een natuurlijk overlijden na vaccinatie moest registreren waar dat helemaal niet zeker was. Dus zoals ik zei, die datastatistiek van die vorige 2 artsen klopt idd niet. In werkelijkheid sterven er 50 tot 100x meer mensen door vaccinatie dan ze ons meedelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij toch af waar je dat vandaan haalt, die "100 keer meer". Straks is Israel een lege woestijn en kunnen de Palestijnen terug het land innemen... Laatst gewijzigd door patrickve : 12 maart 2021 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beleid dat zoveel mogelijk mensen wilt vaccineren speelt Russische roulette met de bevolking haar mensenlevens. Onze hele evolutie wordt ontregeld en naar hand gezet van de big pharma, die zullen ons wel ziek maken om rommel te blijven verkopen ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is het wetenschap dat ze moedwillig het virus lieten tieren omdat ze ons overleverde aan globalisten die de mens naar de geest van de antichrist willen kneden. Geen waarheid is in hen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die narrative kunt ge dus ook al niet als bron nemen. Wat rest is de Bijbel die zei dat na deze signalen nog veel erger gaat komen. Het zal niet beteren, integendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Eens benieuwd hoeveel er bij ons gaan doodvallen.
Waar ik werk zijn er nu al zo'n 4000 gevaccineerd, waaronder mezelf een eerste keer.
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat: