![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je bent niet beschermd door de vaccinatie want je kunt na de 2 de prik nog mensen besmetten en het virus zelfs nog doorgeven. Je bent zelf niet eens beschermd, laat staan dat je anderen zou kunnen beschermen door je te laten vaccineren. Dus: wélk belang?? ![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Pro-vaxxers hebben dus meer angst voor covid dan om te sterven, laat je dan maar gerust vaccineren, als je dood bent hoef je ook geen schrik meer te hebben van covid.
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dramaqueens zijn degene die voorstander zijn om anderen het soort maatregelen (die we afgelopen jaar ervaren hebben) op te leggen uit schrik te sterven. Ik behoor daar niet bij, verre van zelfs, ik schud nog steeds mensen de hand. Maar geef ook toe graag dramatisch te doen, daar niet van.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij die aandringen om het vaccin zo snel mogelijk te laten zetten, of zij die zeggen er toch nog even mee te wachten en eerst eens te kijken welke neveneffecten de vaccins hebben? Laatst gewijzigd door Jantje : 12 maart 2021 om 15:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Ligt eraan tegen welke leeftijdscategorie ze dat zeggen. Voor mijn part moeten op dit moment alleen de oudjes en risicogevallen gevaccineerd worden omdat die er iets mee kunnen winnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop met zagen, als ge niet wil gevaccineerd worden dan is dat uw zaak. Draag er wel de gevolgen van zonder zagen.
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar eigenlijk is dat het aantal doden dat er normaal valt in de wereld op een halve dag he. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 maart 2021 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zullen veel meer ouderen gestorven zijn door het gemaatregel, dan zonder, gewoon omdat men de epidemie HEEL LANG gerekt heeft, en aan de ouderen gezegd van zich te gedragen zoals iedereen. Hierdoor zullen zij relatief veel meer besmet geraakt zijn dan indien zij zich (uit schrik) heel hard hadden afgezonderd terwijl het door de rest van de maatschappij ging, en dus op korte tijd alles naar min of meer normaal had gebracht voor hen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf er pertinent van overtuigd dat je die ouderen niet kunt isoleren. Er zijn altijd contacten met jongeren, of het nu voor verzorging is of levering van om het even wat. Heel wat weten niet eens hoe ze eten moeten bestellen, en niet iedereen woont in een stad waar kan geleverd worden. Neen, sorry, ik ben niet overtuigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
En ja, de staat had inderdaad leveringen van voedselpakketten kunnen voorzien. Dat was een stuk simpelder dan alle zever die ze doorgevoerd hebben he. Een paar gevallen niet nagenomen. Als den daver er goed inzit en er geen kat naar hen uitkijkt, zouden ze wel opletten. En oplossingen vinden aan hun problemen. Of niet, he. Dat selecteert. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 maart 2021 om 20:06. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af hoeveel er uw standpunt delen. Weinig, volgens mij. Wat is uiteindelijk uw bedoeling. Choqueren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Parlementslid
|
![]() Hij is gewoon vleesgeworden rationaliteit. Ik snap het volledig dat de tere zieltjes en emotionele redevoerders telkens in hun ballen gesjot voelen bij elke post van Patrick telkens wanneer z'n rede die niet strookt met de hoogsensitieve moraliteit van de ontvanger.
Als diep rood-blauwe persoonlijkheid hou ik er wel van om dit schouwspel te aanzien. ![]() |
![]() |
![]() |