![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Lijkt me (jouw gedachtegang volgend) ook niet kwaad...
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Christelijke scholen terug naar de christelijke geest brengen en atheïsten naar gemeente- of private scholen laten gaan. Doen!
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Zou de leerstof over virologie en vaccins dan anders zijn?
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen over De Schoofzak zijn uitspattingen over mensen die het covid vaccin weigeren.
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar of wel zijn maskers nodig of wel niet. Naar zulke twisters ziet ge best door een geest van iets absoluut. Daarvoor: babylonische lobbyhoeren.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 23 maart 2021 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Veel efficiënter zou een vet-tax zijn op junk food, chips, koeken, enz... zelf. Want iedereen wordt er even ongezond van, maar niet iedereen krijgt er een BMI van > 25 van. Mijn BMI is bvb 26, en ik koop amper junk food, ik snoep zelden... waarop is die tax gebaseerd? Vet-tax moet gebaseerd zijn op uitgaven niet op inkomsten.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 23 maart 2021 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet echt geen extreme bodybuilder te zijn om een BMI van boven de 25 te hebben maar een laag vetpercentage. Ik heb een tijdje ook boven de 25 BMI gestaan maar met zichtbare buikspieren... vet was ik dus absoluut niet. Dit is waarschijnlijk ook rond de 25: ![]() Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 23 maart 2021 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Toen u zogezegd een jaartje aanwezig was (2007) werd hier inderdaad eindeloos getwist tussen "BUBbels" en "VlaemSSch-NAZIonalisten" over splitsingen en wie de grootste medewerker was tijdens de Tweede Wereldoorlog. Zoveel is er niet veranderd. Wat er allerminst grappig is: Uw gedweep voor D66 Na-apen van het nepnieuws Met Nederlandse groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Staatssecretaris
|
![]() Geachte heren
Goede Vlamingen hebben zichtbare buikspieren en aders op de bovenarmen zoals op de bovenstaande afbeelding. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Staatssecretaris
|
![]() Geachte rookvrije heren
Rokertjes zijn niets waard en dienen het land uitgezet te worden. Een vervuiler die met een beschuldigend vingertje zwaait naar andere gevallen van vervuiling (zwerfafval, nijverheid, verkeer, enz.) is bespottelijk. Met rookvrije groeten
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Dus ook geen staatsgeld meer voor christelijke scholen. Deal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kdenk niet dat het Vaticaan schulden heeft. Ze betalen die zelfs mee van andere landen. Werkelijk, uw cultuur is arm en aan het verloederen terwijl.
![]() |
![]() |
#95 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik geloof in transparantie. Ik denk dat als ik hier Nederlandse partijpolitiek bespreek op een moment dat "mijn kluppie" daar relevant in is dat het wel zo netjes is om een disclaimer te geven dat ik lid ben van een partij. Vooral gezien dat tegenwoordig zo zeldzaam is en de standaard verwachting van onze medekiezers is dat ze toch minstens op een manier zweven. In de politiek is iedereen partijdig, tuurlijk, maar soms is het wel zo netjes om het nog even duidelijk te maken. Als het gezeik dat ik hier loslaat (bijvoorbeeld in het eerste topic van de recente korte reeks waarin dat gegeven relevant werd) al telt als dwepen dan heb jij daar toch wel wat andere standaarden in dan ik.
Dus jij vind dat het hier al kut was voordat ik lid werd, maar nu is het mijn schuld, en daarom moet ik weg nu jij er bent. Laat maar.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 23 maart 2021 om 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zijn uitgerekend die bierpensen met hun dikke ton, 3 duvels per dag en ne sloef sigaretten die het hardst brullen dat ze geen vaccin willen omdat het mogelijk (0,000147% kans) hun gezondheid schaadt.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie hoe gezond, en zij doen heel de dag lichaamsbeweging met elkaar. ![]()
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 23 maart 2021 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Allemaal levenslang uit de hospitalisatieverzekering dus? Roken/blowen (tinctuur telt niet want heeft voordelen) Blowen heeft voordelen. Waarom telt tinctuur in uw idiote voorstel niet en blowen wel? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Soit, beweging heb ik voor vandaag weer genoeg want ik heb net 10 minuten over de grond liggen rollen.
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn dan ook bijna geen goede vlamingen. De overgrote meerderheid van de vlamen zijn lamme papzakken. En of jij dat nu graag hebt of niet verandert daar niks aan.