![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |
|
Banneling
|
Citaat:
U weet wat ik gezegd heb hé, in 2022 en 2023 gaat het economische boomtime zijn. Na de vorige grote pandemie hadden we de roaring 20's |
|
|
|
|
|
|
#262 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet alleen de N-VA zal dik op haar kloten krijgen.
De laatste verkiezingen hebben bewezen wie dik op zijn kloten kreeg, en wie de twee grootste partijen waren. We zullen zien welke partijen de volgende verkiezingen nog 10% van de stemmen behalen. Het vivaldi-kibbelkabinet maakt na een half jaar "besturen" geen al te beste indruk, zoveel is zeker.
|
|
|
#264 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#265 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Europa zat na WOII op zijn gat en het communisme groeide enorm in onze contreien. Daarop reageerde de USA met het Marshall plan. Zonder dat plan, hadden de jaren 50 er danig anders uitgezien. Picketty al gelezen. Volgens zijn analyse zijn de crisissen van de jaren 70 en die erna in feite nog steeds een gevolg van WOII. Er zijn toen gewoon teveel schulden gemaakt. Na WOI, vergelijkbaar, was het met een aantal grootmachten gedaan. Oostenrijk bvb. In feite ook Duitsland. Ben benieuwd hoe Europa, die wat betreft vaccins en het feit dat de grenzen niet dicht mogen, ook niet goed werkt, hoe die zich hopelijk beter gaan opstellen na corona. Laatst gewijzigd door stuyckp : 26 maart 2021 om 19:54. |
|
|
|
|
|
|
#266 | |
|
Banneling
|
Citaat:
uit de link haal ik: rik-van-cauwelaert-de-tandem-vandenbroucke-de-croo-pakt-de-crisis-goed-aan Das een goeie. de morgen is een sossenkrant. Wat verwacht je. En dan fulmineren op de bron van knuppel. Laatst gewijzigd door stuyckp : 26 maart 2021 om 19:58. |
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe hard de aanvallen op de Vlaams-nationalistische partijen vanuit linkse en liberale hoek ook waren, en zijn, toch behaalden ze in de laatste peiling samen nog ruim 43 % van de stemmen. Dat is meer dan na de verkiezingen.
|
|
|
#268 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vreemd. Mijn familie, vrienden en buren denken daar heel anders over dan De Morgen.
|
|
|
#269 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
en in de peilingen van de MSM worden de vlaams-nationalistische partijen altijd onderschat en hun broodheren overschat.
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#271 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#272 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Deze geboren en getogen Limburger denkt daar anders over.
Verbazend. Toch?
|
|
|
#273 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Reken maar dat ook Limburgers "van mening verschillen" of onbeschaamd LIEGEN.
Dat twee Limburgers mekaar aflebberen verdoezelt niet dat ze van fatsoenlijke discussies geen kaas hebben gegeten.
|
|
|
#274 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat heeft met meningen niks te maken. Want wat je hier stelt is niet wat er feitelijk gebeurd is. Subtiel verschil. Van mij mag je van mening verschillen, heb ik geen probleem mee. Ik heb wel een probleem dat je uw politieke tegenstanders haat. Hoe kan je nu in discussie gaan met iemand die een andere mening heeft als je die persoon in feite haat. Dat slaagt nergens op. En flagrante leugens gebruiken om uw gelijk te halen zoals panda met zijn pseudo verhaaltjes over de regeringsvorming slaan ook nergens op. Ook daar hou ik mij aan de feiten. En zelfs in dat scenario schilder ik de wever niet af als de grote held, maar ook niet als de grote mislukkeling die de MR per se wilde losrijden. Want dat is gewoon niet waar. Dat was Magnette. En toch blijven jullie met die onzin komen. Dat is geen discussie voeren. Dat is lullen en zeiken. Laatst gewijzigd door stuyckp : 26 maart 2021 om 22:22. |
|
|
|
|
|
|
#275 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tot daar de leiding van de één ploeg van 11 mio deelnemers. Het doet me denken aan een dweil.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#278 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Heerlijk. Dewever weet dat. En daarom is die zo zuur. |
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het vivaldivoetvolk wil niet geweten hebben dat het net andersom is. De fatsoenlijke pers volgt Business AM...twee of drie dagen later.
De journalistiek, de media, de pers, of hoe je het ook wil noemen wordt niet toevallig de 'vierde macht' genoemd. Dat Vivaldi hen met miljoenen blijft subsidiëren staat als ultieme bewijs van hun symbiose. Business AM wordt niet gesubsidieerd door de regering. Noch wordt ze betaald door de N-VA. DAT WAS en IS een glasharde leugen. Niet toevallig ontbreekt enig bewijs voor die, door regelrechte haat geïnspireerde, bewering. Wat op de man spelen betreft, ook op dat vlak doen de ferventste N-VA-haters voor niemand onder. Vergeleken met hun haatzaaierij is een Vlaams Belanger klein bier.
|
|
|
#280 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tegen bijtend zuur is De Wever niet bestand. Gelukkig wordt hij de klok rond bewaakt.
|