![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Allang een zwaar discussiepunt tussen overheden en social media...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is zoals met krediet kaarten: als je plots wat "rare" betalingen doet, blokkeren ze uw kaart omdat er van die statistische algorithmen vinden dat het verdacht is. Mijn zoon over 't laatst voorgehad omdat hij in Spanje een sport apparaat had gekocht op tinternet: kaart geblokkeerd. Was niks mis met de aankoop, gewoon "verdacht". Sinds Twitter al accounts van medische tijdschriften blokkeerde omdat ze zogezegd anti corona maatregelen waren, en sinds Twitter 200% alles wat het in huis had gebruikt heeft om de Amerikaanse verkiezingen te beinvloeden, zou ik gedacht hebben dat politici die niet voldoen aan de Twitter poco cultuur die het wil doordrukken, dat medium links zouden laten liggen. Maar blijkbaar niet he. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 april 2021 om 08:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar in elk geval gaat het argument niet op dat Van Grieken zijn vrijheid om zijn mening te uiten beknot is. Hij mag net dezelfde mededeling via 101 kanalen, inbegrepen op internet, plaatsen.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie gebruikt er in godsnaam die rommel als Twitter & FB nog???
Was er géén 'gelijkaardige' situatie met éne zekere Trump? Twitter blokkeerde die toch ook op een bepaald ogenblik of vergis ik mij. Laat ik het houden op dat 'vernissen' menselijk is- en blijft. ![]() p.s. Gisteren was de filmprent over Edward Snowden nog op tv. Interessante filmprent maar ik heb hem niet uitgekeken wegens de vele storende reclameberichten. Gelukkig heb ik de film in bezit op DVD. ![]() De site die de naam droeg PRISM is verdwenen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 april 2021 om 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja Trump was ook voor het leven geschorst, vond ik overdreven ook al is mijn mening over die vent gekend.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet Stef Vonk eigenlijk niet uit VOORUIT en zijn overheidsjob worden gezet omdat hij mensen als Jozef Stalin - die tientallen miljoenen mensen heeft vermoord - adoreert ? Dries Van Langenhove werd voor minder van de universiteit en uit Franckens NV-A-omgeving gebonjourd. Vonk hoort duidelijk bij de PVDA+ thuis en en niet in VOORUIT of als projectmanager aan de overheid.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Op zich is de reden die twitter geeft nogal bizar. Hij heft een foto terug gepost die de man zelf op twitter had gesmeten. Wat dan met re-tweeten van foto's. Dat is toch hetzelfde, niet?
Hoe kunnen ze hier dan de intellectuele eigendom kaart trekken?
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Zijn blijkbaar van het nogal zwakke type. Laten zich opzij zetten, in de val lokken, er uit drummen.... Misschien toch een zoeken naar een rechtse met een sterker karakter en een beter gevoel voor politieke taktiek. Is blijkbaar heel hard nodig ! Of is dat eerder het gevolg van de rechtse inhoudloosheid die maakt dat deze mensen over de schreef moeten gaan, onzinnige eisen stellen als enige manier om zich tot in de boekskes te fietsen ?
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 9 april 2021 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
alleen al de massa's Che Guevarra T-shirts.
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan zijn het nog grotere debielen dan dat ze hem wel adoreren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben geen fan van Van Grieken, maar hij is in mijn ogen uitgelokt met de bedoeling om hem zijn account te laten bannen. Gezien het een retweet is. Kinderachtig en infantiel, net zoals wat u hier weer doet met die idiote gatachterlijke titel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Is er eigenlijk iemand die Twitter nog gebruikt?
Sedert dat den donald geen president meer is is dat medium toch zijn laatste nu kwijtgeraakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Ik denk dat je ze tegenwoordig op één hand kan tellen, diegenen die nog met een t-shirt van Che rondlopen. C'est tellement passé. Je kan beter met een T-shirt van Dr Mengele rondlopen, dat is ten minste nog origineel, maar je moet niet hopen dat er veel mensen zullen zijn die zijn kop gaan herkennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |