![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas op, we zijn nog niet in de totale exterminatie fase he. De kampen zijn er nog niet helemaal. Wij zitten nu in wat er in de jaren 30 in Duitsland gebeurde. Je kan nog niet vergelijken met de eindfase van de holocaust, maar wel met de aanloop. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 april 2021 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat dat min of meer kifkif begint te worden inderdaad. Ik zou denken dat burgers in N. Korea meer mogen dan wat ik hier nu mag. Dat gezegd, ik mag vandaag meer dan wat ik 6 maanden geleden mocht: ik mag vrij mijn huis uit tot 7 uur 's avonds. 5 maanden geleden mocht ik de voordeur niet uit. Nu mag ik buiten, en zelfs tot 10 km van mijn voordeur. Wel, ik denk dat N-Koreaanse burgers meer mogen.
Laatst gewijzigd door patrickve : 12 april 2021 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij begint over de slachtoffers v.d. Holocaust.
Wat is de volgende stap ? Laatst gewijzigd door Boduo : 12 april 2021 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg dat mensen tegenwoordig hetzelfde ondergaan, als zij destijds, ja. Maar nog niet helemaal in de industriele vernietigingsfase, wel in de intimidatie fase van de jaren 30. Ik zeg dat wat men sinds een jaar allemaal uitsteekt, totaal vergelijkbaar is. Behalve dat het destijds over een klein deel van het volk ging, en tegenwoordig iedereen viseert die normaal wil zijn.
Laatst gewijzigd door patrickve : 12 april 2021 om 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar ziet u dat ?
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze vinden de vergelijking zelfs walgelijk..misschien zijn dat antisemieten en nazi's? Die zagen er ook geen graten in om miljoenen mensen te vergassen door hen erin te luizen door een douche te beloven, dat ze ook nog geloofden terwijl de schouwen van de ovens zwarte rook en stank van de verbrandde lijken van hun families uitbraakten. Zij gaan dan ook, net als de Joden, vrijwillig als makke schapen de gaskamers/vaccinatiecentra in, ondanks de vaccinatie doden. Toch een voordeel: er zullen enkel diegenen overblijven die wel het verband konden leggen en zo aan de eindfase van de coronacaust zullen ontsnappen. De lichtgelovigen zullen hun geloof in de politieke huichelaars en spindokters met hun gezondheid en mogelijk hun leven betalen - het kaf wordt gescheiden van het koren en opgeruimd staat dan netjes? ![]()
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wat belangrijker is, is dat het eerste concentratiekamp, zijnde dachau, pas officieel werd opgezet op dezelfde dag dat het parlement zichzelf via de Ermächtigungsgesetz buiten werking had gesteld. Dus nu is het eerst afwachten tot hun noodwet gestemd wordt om te zien in hoeverre de dictatuur en willekeur gebetonneerd zal worden. Pas dan zullen we weten hoe erg de komende jaren of decennia worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |