![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom moesten mensen die geen IC nodig hadden, dan een gans jaar van hun leven verknoeien voor IC bezetters ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe weet jij dat die geen IC nodig gehad zouden hebben zonder de maatregelen ?
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu gij. Enkel onmensen zouden zieke mensen medische hulp weigeren. Verwerpelijk en misselijkmakend.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon zoals altijd. Heb in ieder geval nog steeds meer pijn na een zware val met mijn fiets verleden week zondag over de treinsporen. Slechte val met gezicht in gesteente. Naar de spoed, CT scan van mijn hersenen (daar hebben ze lang moeten achter zoeken) hoofd en benen. Heeft me niet belet om deze week normaal te werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Natuurlijk hebben ze lang moeten zoeken met de CT-scan naar wat je niet hebt.. ![]() Nog maar 5 jaar te gaan, dan is het grootste gevaar op onbekende nevenwerkingen door het vaccin hopelijk verdwenen.
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant, men zou eigenlijk fietsen moeten verbieden. Veel te gevaarlijk. Stel dat er duizend mensen tegelijk vallen, de IC zou overspoeld worden. Laatst gewijzigd door denkimi : 17 april 2021 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zelfs mochten die maatregelen iets gedaan hebben, dat zou niet meer dan 2 of 3 keer meer zieken opgeleverd hebben he, dan zouden we al rond de 70% of 80% besmettingsgraad zitten wat niet meer heel realistisch is. Welnu, zelfs al vermenigvuldig je het aantal mensen die IC gehad hebben, met 3, dan is dat nog altijd een piepklein getal ten aanzien van de ganse bevolking. Maw, van die 70% of 80% van de besmette bevolking zal ook het gros geen IC nodig gehad hebben. Zoals het gros van die 25% of zo die nu al besmet geweest zijn geen IC nodig hadden. Ik weet dat men zegt dat het ongeveer 15% is, omdat men kijkt naar mensen met anti lichamen. Maar ondertussen is het gebleken dat slechts ongeveer 60% van de mensen die wel degelijk een immuunreactie hadden, ook antilichamen ontwikkelen. De 40% die overblijven, hebben enkel een T-cel reactie, maar hebben geen noemenswaardige antilichamen. Men dient die geschatte besmettingen dus te verhogen met een factor 1/ 0.6. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Ik kan je heel goed volgen, maar vraag me toch af of dat nodig is.. in die zin dat het misschien interessanter is treinsporen te verbieden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te zien aan de vaccinatiegraad in Vlaanderen, zal dat best meevallen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verzekeringsmaatschappijen zullen haarfijn berekenen welke de faire prijs daarvoor is, plus een redelijke winstmarge.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ook voor een bepaald aantal "ambetante" terrassen? Vb. zoals we gezien hebben in studentenstraten, waar meer volk rondom de terrassen stond, dicht op mekaar gedromd, brullend, zingend, feestend (die laatste dingen deed ik ook als student, maar dat is lang geleden en niet in een sanitaire noodtoestand)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 17 april 2021 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |