Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 april 2021, 06:50   #81
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Oké, prima. Maar wat weet jij meer over je zelfgekweekte (ik zeg maar wat) White Widow dan ik ken over diezelfde White Widow die ik in de coffeeshop haalde?
Voor mij is dat vooral welke voeding je hebt gegeven.
Ben je volledig biologisch gegaan, en/of heb je de planten voor de oogst wel geflushed e.d.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2021, 08:08   #82
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.880
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Legale cannabis?? In België?


En wat is er dan mis mee?
En hoe weet jij wat er mis mee is?
Kan jij dat ook zeggen van bepaalde antibiotica, virusremmers of andere medicijnen dan?
Of werkt het bij jou gewoon niet? Dat wil nog niet zeggen dat het een gedrocht is eh?
Dus; waarom is sativex een gedrocht?
P.s. Ik ken het enkel maar van naam en heb verder niks met het product te maken. Ik ben alleen benieuwd op basis van wat jij het een gedrocht noemt.



Tot je kanker krijgt en je er met cannabis alleen niet vanaf geraakt.
Dan denk ik dat je heeeel blij gaat zijn dat er topmannen van bedrijven bestaan die medicijnen maken die je kunnen genezen.
Of ben jij van mening dat je eender welke ziekte zelf kan genezen?


Wat dat met elkaar te maken heeft is me een compleet raadsel...


Ik vroeg het je al eerder maar toen kreeg ik geen antwoord. Vandaar dat ik het nog maar eens probeer:

Waar haal jij dat er per jaar honderden kinderen gered kunnen worden door cannabis? Ik zeg niet dat het niet waar is eh, ik vraag me alleen af of dat wel klopt. Zoals ik eerder al zei; ik wil best aannemen dat er kinderen zijn die baat hebben bij cannabis maar dat er honderden zijn die gered hadden kunnen worden lijkt me toch wel heel straf.
Waar vind ik daar meer info over?

Trouwens: als er kinderen zijn die sterven terwijl ze met cannabis hadden gered kunnen worden stel ik me toch wel ernstige vragen bij de mentale capaciteiten van hun ouders. Als je kind op sterven ligt doe je toch alles wat mogelijk is zeker? Als je je kind kan redden door effe naar Nederland te rijden, wat cannabis te kopen, op internet op te zoeken hoe je dat klaar maakt voor gebruik en niet meer risico te lopen dan dat je aan de grens tegengehouden wordt en dat mijnheer de flik even zegt dat 'je dat nooit meer mag doen'.
Met een belerend vingertje erbij.

Als dat voor mensen met stervende kinderen teveel gevraagd is denk ik niet dat we met zo'n mensen compassie moeten hebben. Wij laat nu zijn kind sterven omdat hij iets moet doen wat niet mag van vadertje staat?

Dus nogmaals: hoe zit dat met die kinderen die gestorven zijn terwijl ze heel simpel gered hadden kunnen worden?
Ik weet dat omdat ik iemand met MS ken die olie boven Sativexx verkiest.
Kunt ge uw ocd aub wat pogen inperken als ge zonder wiet zit? Kort het concreet in aub.

Kijk naar “weed the people” op netflix en zie hoe terminalen gered worden. Er sterft helaas ook 1 kindje. Dus het is niet 100% effectief. Chemo is dat ook niet, maar toch proberen we met goede redenen.

Ook kinderen met epilepsie krijgen het, een aanval kan dodeliijk zijn. Dus als cannabis die aanvallen beperkt verkleint de kans op overlijden ook. In België kennen we zulk meisje, Sofie.
Ik zou mijn kinderen dat ook liever geven -als het echt nodig bleek te zijn- dan big pharma rommel die zelfs experimenteren op kinderen met ritalin etc,
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 22 april 2021 om 08:22.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2021, 08:16   #83
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.880
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Jaja, 't zal wel.



Voor beginnende gebruikers vind ik dat inderdaad een slechte methode. Je hebt me dus goed begrepen.
Let wel; ik vind het een slechte manier. Ik zeg echter nergens dat beginners geen cannabis mogen eten als ze dat willen. Daar is iedereen vrij in.


Ook hier heb je me goed begrepen. En daar blijf ik ook nog altijd bij. En niet omdat ik denk dat gebruikers niet bekwaam zijn om zoiets uit te rekenen (al zijn er vast heel veel die dat inderdaad niet kunnen, begrijpelijkerwijs) maar vooral omdat ze daarvoor exacte dosissen moeten kennen. En die kennen ze niet. Die ken jij ook niet. En anders moet je mij eens vertellen hoe jij bepaalt hoeveel THC en/of CBD er in je huisgekweekte wiet zit.

Dus jij kan blijven toeteren over uitbalanceren en doseren zoveel je wil; de gebruiker heeft daar gewoon de gegevens niet voor. Ook jij hebt die niet. En dus kan ook jij niet 'uitbalanceren'.



Hier heb je me inderdaad niet goed begrepen. Als ik mijn argumenten op tafel leg en jij kan daar weinig tegen in brengen (zoals hierboven, ik ben benieuwd) is dat niet paniekerig doen. Dat maak jij ervan om jezelf in te dekken meer niet.
Waarom zou ik paniekerig doen over wat anderen binnenspelen? Nogmaals; voor mij speelt iedereen binnen wat hij wil. Ik geef gewoon mijn mening. Zonder die op te willen dringen aan anderen.
Als jij daar paniek in ziet gaat dat vooral aan jezelf liggen.




Ik vind dat niet. Alsof iemand van 18 geen cannabis gaat gebruiken en braafjes wachten tot hij 21 is... Wat je op die manier doet is iedereen onder de 21 in een verdomhoekje duwen. "Trek uw plan". En "Kom niet af als je problemen krijgt."
Het zijn net die punten die problemen veroorzaken zolang cannabis illegaal is. Niemand durft hulp te zoeken bij problemen, de straffen op bezit van cannabis zijn schadelijker voor de maatschappij dan cannabis zelf... En dat wil jij dan nog even doortrekken tot 21 jaar??

Denk een even goed en diep na.


Overigens vind ik het minstens heeeeel raar dat jij enerzijds afgeeft op de overheid wanneer ze bepalen wat er wel en niet mag met cannabis maar ze langs de andere kant wel de mogelijkheid wil bieden om het te verbieden voor bepaalde leeftijden. Nog geen klein beetje dubbel eh?
De overheid heeft een voorbeeldfunctie en roesmiddelen optrekken naar 21j zou het juiste signaal zijn.
Heb ik me te verantwoorden aan een overgeprikkelde zuurzak die zonder wiet zit en die prikkels hier komt uit werken? Volstrekt niet.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2021, 14:14   #84
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Heb ik me te verantwoorden aan een overgeprikkelde zuurzak die zonder wiet zit en die prikkels hier komt uit werken? Volstrekt niet.
En nu zijn dus overduidelijk de argumenten (voor zover er die al waren) echt wel op...

Kort samengevat:


- De gebruiker kan met geen mogelijkheid de exacte dosis THC/CBD bepalen of er de ideale balans tussen vinden omdat hij de gegevens over het THC-gehalte in zijn wiet niet heeft.
--> Geen reactie of het moet wat schelden ("overgeprikkelde zuurzak") en het in het belachelijke trekken ("ge zit zonder wiet zeker?") zijn. Verder niks.

- Ik twijfel aan uw beweringen dat er jaarlijks honderden kindjes gered kunnen worden met cannabis.
--> "Er sterft 1 kindje op Netflix."

-Mijn vraag over wat er fout is met middelen als Sativex.
--> "Mijn vriend gebruikt liever olie."

-Mijn stelling dat je nogal een dubbelzinnige kijk hebt op de rol van de overheid.
--> "Ik hoef met niet te verantwoorden".


En weet je waarom ik tegen figuren als jij in ga?
Omdat mensen als jij een tegenstander vormen in de strijd voor het legaliseren van cannabis.
Of geloof jij echt dat die dromerige praat van jou (Kindjes redden, perfect kunnen doseren,...) gaat bijdragen aan deze strijd?
Nee, helemaal niks. Het zijn de gedroomde argumenten voor tegenstanders van legalisatie. Want als je die mensen wil overtuigen moet je met feiten komen, niet met voorbeelden uit Netflix-series of hippie-praat als "Ervaren gebruikers kunnen het aan hun kinderen geven".

Dát is mijn probleem met u. En of u nu cannabis wil eten of niet maakt mij geen hol uit. Maar hou aub op met dingen te vertellen over cannabis die u niet hard kan maken. Want het is nu wel duidelijk dat je van al je beweringen er geen enkele hard kan maken en dat alles wat je tot nu toe vertelde wat gezwets in de ijle ruimte is.
En daar is niemand bij gebaat.
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 22 april 2021 om 14:22.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2021, 14:18   #85
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Voor mij is dat vooral welke voeding je hebt gegeven.
Ben je volledig biologisch gegaan, en/of heb je de planten voor de oogst wel geflushed e.d.
Ja, natuurlijk weet je bij zelfgekweekte wiet dat er geen rommel gebruikt is.

Maar het gaat hier al een hele tijd over het doseren van en het vinden van de perfecte balans tussen THC en CBD.
En die kan je van je thuisgekweekte wiet met geen mogelijkheid bepalen. Net als je dat niet kan met coffeeshop-wiet.

Dus als je niet weet met welke %'s je begint kan je ook met geen mogelijkheid het uiteindelijke percentage in je tinctuur of infusie weten.

En dat is net wat CUFI al heel de tijd beweert.
Maar nergens hard kan maken.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2021, 14:23   #86
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.880
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
En nu zijn dus overduidelijk de argumenten (voor zover er die al waren) echt wel op...

Kort samengevat:


- De gebruiker kan met geen mogelijkheid de exacte dosis THC/CBD bepalen of er de ideale balans tussen vinden omdat hij de gegevens over het THC-gehalte in zijn wiet niet heeft.
--> Geen reactie of het moet wat schelden ("overgeprikkelde zuurzak") en het in het belachelijke trekken ("ge zit zonder wiet zeker?") zijn. Verder niks.

- Ik twijfel aan uw beweringen dat er jaarlijks honderden kindjes gered kunnen worden met cannabis.
--> "Er sterft 1 kindje op Netflix."

-Mijn vraag over wat er fout is met middelen als Sativex.
--> "Mijn vriend gebruikt liever olie."

-Mijn stelling dat je nogal een dubbelzinnige kijk hebt op de rol van de overheid.
--> "Ik hoef met niet te verantwoorden".


En weet je waarom ik tegen figuren als jij in ga?
Omdat mensen als jij een tegenstander vormen in de strijd voor het legaliseren van cannabis.
Of geloof jij echt dat die dromerige praat van jou (Kindjes redden, perfect kunnen doseren,...) bijdragen aan deze strijd?
Nee, helemaal niks. Het zijn de gedroomde argumenten voor tegenstanders van legalisatie. Want als je die mensen wil overtuigen moet je met feiten komen, niet met voorbeelden uit Netflix-series of hippie-praat als "Ervaren gebruikers kunnen het aan hun kinderen geven".

Dát is mijn probleem met u. En of u nu cannabis wil eten of niet maakt mij geen hol uit. Maar hou aub op met dingen te vertellen over cannabis die u niet hard kan maken. Want het is nu wel duidelijk dat je van al je beweringen er geen enkele hard kan maken en dat alles wat je tot nu toe vertelde wat gezwets in de ijle ruimte is.
En daar is niemand bij gebaat.
Gij en uw argumenten he, alsof iedere komma die gij scheef zet gerechtvaardigd moet worden? Gij zei dat ik er niets van kende omdat gij niet weet hoe te doseren bij edibles. Kijk eens in Amerika waar het nu sociaal gebruikt wordt, als edible.

Djeezus BigF, als mensen dat aan hun kinderen -als medicijn- geven mogen we dat best als een veilige drugs klasseren.
Wilt gij daar even paniekerig mee omgaan als de staat en teren op fake news, be my guest.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2021, 14:31   #87
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.880
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ja, natuurlijk weet je bij zelfgekweekte wiet dat er geen rommel gebruikt is.

Maar het gaat hier al een hele tijd over het doseren van en het vinden van de perfecte balans tussen THC en CBD.
En die kan je van je thuisgekweekte wiet met geen mogelijkheid bepalen. Net als je dat niet kan met coffeeshop-wiet.

Dus als je niet weet met welke %'s je begint kan je ook met geen mogelijkheid het uiteindelijke percentage in je tinctuur of infusie weten.

En dat is net wat CUFI al heel de tijd beweert.
Maar nergens hard kan maken.
Wat een bs...
Als je met infusies werkt doe je dat niet met straatwiet, wat ik hele tijd zeg.
En zelfs met straatwiet kan een ervaren gebruiker perfect weten hoe straf die is.
Ik ga dit forum niet gebruiken om te zeggen hoe ge dat moet maken, research zelf eens en wordt wakker in 2021. Bij een potente fusie is 1ml voldoende voor een leek. Maar ik geef dat niet aan andere mensen. Ik gebruik dat voor mezelf en bekommer me niet om andere zielen die weigeren in te lezen voor ze gebruiken. De ervaring zal ze wijzer maken zoals ze dat met ons ook deed.
Boeken in overvloed.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 22 april 2021 om 14:33.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2021, 14:43   #88
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.880
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
En nu zijn dus overduidelijk de argumenten (voor zover er die al waren) echt wel op...

Kort samengevat:


- De gebruiker kan met geen mogelijkheid de exacte dosis THC/CBD bepalen of er de ideale balans tussen vinden omdat hij de gegevens over het THC-gehalte in zijn wiet niet heeft.
--> Geen reactie of het moet wat schelden ("overgeprikkelde zuurzak") en het in het belachelijke trekken ("ge zit zonder wiet zeker?") zijn. Verder niks.

- Ik twijfel aan uw beweringen dat er jaarlijks honderden kindjes gered kunnen worden met cannabis.
--> "Er sterft 1 kindje op Netflix."

-Mijn vraag over wat er fout is met middelen als Sativex.
--> "Mijn vriend gebruikt liever olie."

-Mijn stelling dat je nogal een dubbelzinnige kijk hebt op de rol van de overheid.
--> "Ik hoef met niet te verantwoorden".


En weet je waarom ik tegen figuren als jij in ga?
Omdat mensen als jij een tegenstander vormen in de strijd voor het legaliseren van cannabis.
Of geloof jij echt dat die dromerige praat van jou (Kindjes redden, perfect kunnen doseren,...) gaat bijdragen aan deze strijd?
Nee, helemaal niks. Het zijn de gedroomde argumenten voor tegenstanders van legalisatie. Want als je die mensen wil overtuigen moet je met feiten komen, niet met voorbeelden uit Netflix-series of hippie-praat als "Ervaren gebruikers kunnen het aan hun kinderen geven".

Dát is mijn probleem met u. En of u nu cannabis wil eten of niet maakt mij geen hol uit. Maar hou aub op met dingen te vertellen over cannabis die u niet hard kan maken. Want het is nu wel duidelijk dat je van al je beweringen er geen enkele hard kan maken en dat alles wat je tot nu toe vertelde wat gezwets in de ijle ruimte is.
En daar is niemand bij gebaat.
Uw probleem is dat ge zonder zit, niet ik, ge reageert dat af op mij.
Ik ga er geen wedstrijdje van maken. De ervaringen spreken voor zich maar ge weigert een documentaire te kijken waar ze spreekt. Dat is hippie praat, mensen die genezen en beter worden van cannabis.

Neen BigF de enige die legalisering in de weg staat zijn bekrompen zielen als u me dunkt.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2021, 16:47   #89
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.163
Standaard

Ook Virginia legaliseert cannabis ..

In Nzérékoré maken ze er ook al bijna geen spel meer van.

Maar hoe zou het zitten in de Voorruit? Want er was een congres van spa, waar gestemd werd dat de sossen het decriminaliseren van cannabis gingen opnemen in hun officiële programma !
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2021, 17:04   #90
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.880
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ook Virginia legaliseert cannabis ..

In Nzérékoré maken ze er ook al bijna geen spel meer van.

Maar hoe zou het zitten in de Voorruit? Want er was een congres van spa, waar gestemd werd dat de sossen het decriminaliseren van cannabis gingen opnemen in hun officiële programma !
Ik vind decriminaliseren al een stap in de goede richting. We moeten er vanuit gaan dat de gemiddelde gebruiker wel weet hoe daarmee om te gaan. Al die paniek is voor niets goed en veel beter te controleren als we een proper product krijgen vanuit een eerlijke handel.

Op Vreeken zaden verkopen ze Finola zaden (Finse cbd cannabis waarvan je niet stoned wordt) aan een spotprijs. Toch een schande dat ik dat niet als kamerplant zou kunnen houden zonder taboe, he?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2021, 19:45   #91
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Het is nog niet erg genoeg met al die drugs tegenwoordig?

Als je de gang van zaken de dag van vandaag in héél de wereld volgt weet ik goed waar al die tonnen-maten drugs naartoe gaan.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2021, 14:33   #92
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Uw probleem is dat ge zonder zit, niet ik, ge reageert dat af op mij.


__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2021, 14:36   #93
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
En zelfs met straatwiet kan een ervaren gebruiker perfect weten hoe straf die is.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2021, 17:46   #94
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.880
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Dus als gij uw wiet gebruikt weet ge niet wat goed of slecht is?

Kijk BigF, uw paniek is overdreven. Net door uw gebruik compleet in eigen handen te nemen, leert ge hoe heilig dat godsgegeven geschenk is. Hoeveel wegen er naar Rome leiden en hoeveel kwaaltjes ge ermee kunt behandelen.,
Bovendien:
De wereld is beter af als zuurpruimen als u en mij dat gewoon kunnen gebruiken zonder al die belerende vingertjes er rond.
Al die belerende vingertjes zijn niet nodig, we zijn geen idioten: we weten wel hoe dat marcheert en ieder vindt daarin wel zijn eigen weg.
Uw advies is overrated.

Was het werkelijk zo schadelijk of veroorzaakte het zoveel overlast; men zou het na de wetenschappelijke onderzoeken en medische wonders niet zo massaal legaliseren wereldwijd he.
Als ik edibles de gezondste manier van gebruiken vind, ook recreatief, dan is dat mijn mening gebaseerd op meer dan persoonlijke ervaring alleen. En dan spreek ik niet over nieuwe/onervaren gebruikers, maar mensen die cannabis in hun hele cultuur adopteerde.

Cannabis had me under her spell ever since the first time we met. It’s a match made in heaven. Mijn enige probleem dat ik er ooit mee ervaren heb is de wet en andere zuurzakken die tegen zijn. En omdat ik nog lang wil genieten van God mij gegeven heeft, raad ik blowen mezelf af. Rook/damp frequent in je longen trekken veroorzaakt schade die onomkeerbaar is he. Zeker op lange termijn. Maar als gij uzelf anders wilt wijsmaken, be my guest.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 23 april 2021 om 18:11.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2021, 10:34   #95
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

https://www.gic.nl/nieuws/twee-patie...tart-onderzoek

Toch opmerkelijke goede eigenschappen blijkbaar.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 24 april 2021 om 10:35.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2021, 18:21   #96
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.163
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik vind decriminaliseren al een stap in de goede richting. We moeten er vanuit gaan dat de gemiddelde gebruiker wel weet hoe daarmee om te gaan. Al die paniek is voor niets goed en veel beter te controleren als we een proper product krijgen vanuit een eerlijke handel.

Op Vreeken zaden verkopen ze Finola zaden (Finse cbd cannabis waarvan je niet stoned wordt) aan een spotprijs. Toch een schande dat ik dat niet als kamerplant zou kunnen houden zonder taboe, he?
Ik vind van niet.
Dat is echter irrelevant.
Het is in het parlement dat dat mag beslist worden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2021, 18:23   #97
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.163
Standaard

Wat iedere gebruiker op voorhand weet: hij is een loser.
Net zoals een tabakroker trouwens.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2021, 18:26   #98
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.880
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik vind van niet.
Dat is echter irrelevant.
Het is in het parlement dat dat mag beslist worden.
Dat ge een standpunt hebt tegen recreatief gebruik van drugs kan ik inkomen.
Maar mensen die daar medicinaal bij gebaat zijn zouden geen enkele beperking mogen ervaren.
Het is wel eens een kwestie van leven en dood, dan is de keuze snel gemaakt.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2021, 19:31   #99
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.342
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wat iedere gebruiker op voorhand weet: hij is een loser.
Net zoals een tabakroker trouwens.
De alcohollosers niet vergeten.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2021, 20:07   #100
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik vind van niet.
Dat is echter irrelevant.
Het is in het parlement dat dat mag beslist worden.
Ok, dan kan dit forum beter opgedoekt worden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wat iedere gebruiker op voorhand weet: hij is een loser.
Net zoals een tabakroker trouwens.
Maar zoals je hierboven zelf stelt, wat jij vindt is irrelevant.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 24 april 2021 om 20:09.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be