![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad, de zwakste zijn eruit, de overblijvers veel natuurlijk besmet en daar nog eens een vaccin bovenop en nog zorgt deze groep voor 20% van de ziekenhuis opnames terwijl ze minder als 5% van de bevolking vertegenwoordigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je zulke cijfers geeft dan geef je er best ook de link bij anders is het waardeloos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#544 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De dodelijke bedreiging van een killervirus dat volgens de who en de hele kliek kwakzalvers nu maar een griepvirus blijkt te zijn, minder dodelijk dan de seizoensgriep? Dát gevaar? ![]() Ben je ook bang voor een verkoudheid dan?
![]() |
![]() |
#545 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Diegenen die het loodje al hebben gelegd door vaccinatie worden in de doofpot gestoken want dat is slechte reclame om de twijfelende schaapjes die zo graag proefkonijn willen spelen nog over de streep te kunnen trekken. Vaccinatie om zichzelf en anderen te beschermen, allez, dat denken en geloven de dummies nog steeds tot ze het aan den lijve zullen ondervinden. En dan is het eigen schuld, dikke bult, gegokt en verloren.
![]() |
![]() |
#546 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Momenteel wegen eventuele sporadische bijwerkingen niet op tegen de voordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En alu-hoedjessites
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liefst met een afzonderlijke draad, dat we het niet per ongeluk missen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spanje wil toeristen vanaf juni verwelkomen met behulp van ‘Covidcertificaten’
Spanje wil het toeristische seizoen officieel van start laten gaan in juni. Dat willen de autoriteiten doen met behulp van ‘Covidcertificaten’ of digitale gezondheidscertificaten, zo zei Fernando Valdés, de staatssecretaris voor toerisme. https://www.hln.be/reizen/spanje-wil...aten~a96a0e9b/
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is goed nieuws. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Is het risico van doodgaan waard om een griep te ontlopen? Dan ben je voor mij knettergek want dan gok je met je leven. Dat is met een kanon op een mug schieten. ![]() Waar ik dat vandaan haal? Kort van geheugen? Van de farmaceuten zelf, onbekende nevenwerkingen weetje nog wel? Of denk je dat die er niet zijn/zullen komen de volgende 2 tot 5 jaar? Farmaceuten verwachten ze anders toch wel. Ze zeggen het toch zelf! Wat moet je nog meer hebben om een conclusie te kunnen trekken dat er zonder enige twijfel nog wel wat 'onbekende' nevenwerkingen en schadelijke gevolgen zullen komen?! ![]() Het verstandelijke niveau schijnt met de dag af te nemen, uiterst zielig. ![]()
![]() |
![]() |
#553 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard zijn er herbesmettingen. Met het vaccin zijn er ook besmettingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En terecht uiteraard aan deze vaccinatietraagheid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
|
![]() Citaat:
Al zou er een virus ronddwalen dat 20.000 keer besmettelijker en dodelijker is dan deze snotvalling, dan nog is er maar 1 persoon ter wereld die kan beslissen of ik mij blootstel aan besmettingsrisico, en dat ben ik. Geen arts, politieker, koning, keizer of computerboer kan mij anders doen beslissen. Waar U ergens leest dat ik onverantwoordelijk zou omgaan met dat soort risico's, is Uw zaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
|
![]() Citaat:
Het eigendomsprincipe van het eigen lichaam is onaantastbaar. Het betekent ook dat ik géén inbreuk mag plegen tegen het eigendomsprincipe van Uw lichaam. Ik mag u niet tegen de grond duwen, uw mond opentrekken, en erin spuwen, om U te besmetten. U heeft het recht zich daartegen te beschermen. Echter, U kan niet eisen dat net die handeling, niet voltrokken wordt als deze op vrijwillige basis tot stand gekomen is. Misschien zijn er daadwerkelijk mensen die WILLEN besmet worden. Dus U kan niet eisen dat die vrijwillige overeenkomst verhinderd wordt door een derde partij (de overheid/politie/experten/computerboeren), immers dan eist U een eigendomsaandeel van minstens 2 lichamen op. U kan dat evenmin eisen, zelfs al gaat het over 200.000 mensen. U kan niet eisen dat de risico's van een draaiende maatschappij niet meer mogen bestaan, want dan eist U zelfs een eigendomsaandeel van alle lichamen van de maatschappij op. Ik weet niet waar U dat recht zou moeten halen. U heeft wél het recht zich te onttrekken van deze risico's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#558 |
|
![]() tijdens alle tijden, omhels je iedereen die hetzelfde met jezelf zou willen doen. Diegenen die panische angst hebben, mogen zich onttrekken van die diepmenselijke uiting van affectie.
Zij die dit wensen te verhinderen zijn de vijand. Ze eisen het eigendomsrecht van het lichaam van de omhelzers op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#559 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het "Groen certificaat" voor de EU is in de maak !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij rookte als een Turk. Binnenshuis en buiten. Zijn echtgenote was noodgedwongen akkoord. Maar toen kwam het nieuws: hun zoon ging papa worden. Het eerste kleinkind. Maar de schoondochter liet wel weten dat ze niet meer ging komen als er binnen gerookt werd; niet tijdens de zwangerschap, maar ook niet met de kleine na de bevalling. En wat raad je? De toekomstige grootvader moest het hoofd buigen. Er werd niet meer gerookt binnenshuis. Niemand weet welk dreigement daartoe gebruikt werd. Kwatongen beweren dat hij zelfs één dag lang bijna niets te eten kreeg of vond in het oude liefdesnest.
|
![]() |
![]() |