![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, de far west is tientallen jaren zo geweest. Dat ging goed he. Het is pas als de "beschaving" en dus het federale leger daar orde gaan brengen is, dat het naar de knoppen was. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 april 2021 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan worden ook alle belastingen en bijdragen voor ziekenfonds, zorgverzekering afgeschaft want je betaalt niet voor SZ en ziekenzorg die je zelf niet krijgt.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat moet opgelegd worden op alle anti-vaxxers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan niemand aansprakelijk stellen.
Je bent geacht de bijwerkingen te kennen en te aanvaarden. Eigen risico dus.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T'is trouwens een inspuitpandemie die bezig is.
En we kennen de gevolgen nog niet op termijn. Goed zot.
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De keuze is vrij, maar niet zonder consequenties. ![]() Maar als volwassenen daar vrij voor kiezen, hoe kan je daartegen zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan zijn dat de eis die ze stellen opdat jij hun potentiele klant zou zijn, erin zou bestaan dat je, naast het betalen en zo, tevens gevaccineerd bent. Maar daar moet je niet mee te koop lopen he. Het volstaat dat je je identiteit bewijst, en dat zij je verzorgen als je bij hen klant bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dit sluit in dat aansprakelijkheid ten aanzien van een slachtoffer niet contractueel kan worden uitgesloten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 30 april 2021 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Is dat een hobby van u om random zever te verkondigen? Op den duur zou je echt gaan denken dat je bij de inlichtingendiensten werkt en als bliksemafleider wordt gebruikt om elke fundamentele kritiek belachelijk te maken. Maar het kan dat je geniet van 'duistere verhalen' of zoiets. Ik vraag me wel af welk mensbeeld daarmee gepaard gaat (waarbij natuurlijk vooral de buitenwereld erg 'boosaardig' is).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is trouwens het perverse effect daarvan dat we meemaken: AANGEZIEN we een zot concept aanhouden dat we dingen beloven van te doen die we niet kunnen doen, en AANGEZIEN dat dus tot situaties kan leiden waar onze beloften uiteraard niet gehonoreerd kunnen worden, moeten we VEEL MEER BROKKEN MAKEN elders om kunnen te pretenderen van onze belofte te houden. Dat is een beetje als beloven dat we iedereen eten zullen geven, en als we dan een slechte oogst hebben, 80% van het volk moeten executeren om kunnen blijven te beweren dat we die 20% die overblijft, inderdaad eten konden blijven geven. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 april 2021 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar, of-topic. Waar blijft Uw logische wederlegging van post nr 1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
jij hebt het recht het risico op ziekte of niet-behandeling niet te nemen, en je dus op alle manieren die je wenst je te beschermen tegen het virus. Ik heb het recht het risico op ziekte of niet-behandeling wél te nemen, en me op geen enkele manier te beschermen tegen het virus. Niemand heeft het recht iemand te verplichten risico op besmetting en niet-behandeling te nemen, en niemand heeft het recht iemand te verbieden risico op besmetting en niet-behandeling te lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U laten inspuiten met iets totaal onbekent is dus zever? Tis zodanig te vertrouwen dat zelfs de baas en ontwikkelaar van pfizer contractueel verboden is om zichzelf zijn eigen product in te spuiten. Maar jij vind dat zever.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 30 april 2021 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
jij hebt het recht het risico op ziekte of niet-behandeling niet te nemen, en je dus op alle manieren die je wenst je te beschermen tegen het virus. Ik heb het recht het risico op ziekte of niet-behandeling wél te nemen, en me op geen enkele manier te beschermen tegen het virus. Niemand heeft het recht iemand te verplichten risico op besmetting en niet-behandeling te nemen, en niemand heeft het recht iemand te verbieden risico op besmetting en niet-behandeling te lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |