![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() Jullie willen gewoon niet met het Vb regeren omdat jullie dan weten dat jullie plaatselijke kartels met Groen , spa etc dan niet meer doorgaan ... en dat men dan ook op prov niveau etc niet meer z'n wagen kan aanhangen bij de traditionel belgische machtspartijen.je gaat me toch niet wijsmaken dat Groenmeer gemeen heeft met jullie dan het VB.
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
en zoveel kartels met groen zullen er ook wel niet zijn hé. (nb is groen een belgische machtspartij??!) |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Van Paars (Vld en Spa) kon je op voorhand zeggen dat ze ivm BHV woordbreuk zouden plegen. Dat weet het kartel ook dat paars de federale regering tot in den treure zal steunen. Maar wat erger is, ze zijn zelf heel goed op weg om woordbreuk te plegen.. Vgl hun standpunten van voor 13 juni en kijk waar we nu staan : "woordbreuk" is bijna een eufemisme geworden. Dat het Vlaams belang dit aanklaagt : dat is gvd hun verdomde plicht. Het kartel is bezig om een spiegelbeeld van Rip VU te worden. Wie blijft er straks nog over als enige echte Vlaamse partner : juist ja...
![]() |
#124 |
Minister-President
|
![]() Als het Vb niet bestond kon men helemaal z'n zin doen ... denk daar maar aan.
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Groen! is zich momenteel meer en meer op Vlaanderen aan het richten, hoe kan het ook anders, nu ze federaal niets meer voorstellen? Reken daarbij nog eens dat hun enig Europarlementslid nota bene een oud-Volksuniër is, en dat de banden met Ecolo spaak liepen! |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
op gemeentelijk vlak speelt een ideologische opstelling geen enkel rol. Wel speelt het vertrouwen in bepaalde personen en partijen. |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Hoe weet je dat echter van dat kiestotaal? U weet evengoed als Spirit hoeveel stemmen er voor uw partij zijn gekomen.
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#130 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
met VB ????? Daar is geen behoefte aan op mijn gemeente. Er is een uitstekende samenwerking tussen VLD , groen en N-VA. Er is geen enkele reden om die samenwerking stop te zetten. |
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
hebben aangetoond dat meer gekende CD&V kandidaten toch die van N-VA niet hebben weggeduwd. |
|
![]() |
![]() |
#132 |
Vreemdeling
|
![]() Als N-VA stemmer ben ik toch al mijn rood potlood aan het scherpen voor een nieuw doel.
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En nu off topic: kan je ma zeggen wat in je avatar 'recht staat'??
![]() |
#135 |
Vreemdeling
|
![]() Ik blijf wel scherpen maar verder zou ietsiepietsie meer informatie aangewezen zijn.
Want mijn ma zegt niet zoveel. Laatst gewijzigd door Necrofilius Rectum : 5 maart 2005 om 16:05. |
![]() |
![]() |
#136 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#137 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb geen avatar.
Maar wel een mening. Maar ben een gewone Vlaming. Een avataarloze Vlaming met een mening. Hoezo? |
![]() |
![]() |
#138 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Is idd geen avatar. Sorry En ik ben ben blij dat jij een gewone Vlaming met een mening bent!! ![]()
![]() |
#139 |
Vreemdeling
|
![]() Was een bewuste keuze.
Om de mensen nieuwsgierig te maken zodat ze zouden vragen wat het wil zeggen. ![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En ..... ik ga het zeggen, Walter ?????????