![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Fiscaal gunstregime groepsverzekeringen kost schatkist jaarlijks miljarden
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En nu komt dat dus in het vizier. De middenklasse is weer het kind van de rekening.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ze moesten een PS regering hebben he...
En nu gaan ze het kleine geld dat ne mens nog heeft ook uit zijne zak gaan ratten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga er van uit dat tegen de tijd ik op pensioen wil gaan de EU/Blegische overheid alle pensioenfondsen, 1ste, 2de en 3de pijler gaat belasten tot 95% ofzo.
Dus ik zorg dat mijn eigen bijdrage zo min mogelijk is, mijn werkgevers mogen die te plunderen gekende reserves aanspekken. Ik zorg er wel voor dat mijn reserves in niet gekende , niet traceerbare en goed geconserveerde vorm op veilige lokaties zijn opgeslagen. Mijn staalvoorraad blijkt nu een goeie investering te zijn, als ik zou willen verkopen...
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb ik bitter weinig van in voorraad, en dat voornamelijk in de vorm van elektriciteitskabel.
Maar met zulke prijzen, we gaan waarschijnlijk terug aluminium elektriciteitsdraad zien.
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens wees maar zeker dat deze maatregel de werknemers hun tweede peiler gaat viseren en waarschijnlijk om de ambtenaren pensioenen te kunnen betalen. En deze regering is extreem links. Laatst gewijzigd door stuyckp : 12 mei 2021 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tja al die parasieten in de ambtenarij en gelukszoekers die men hier binnenhaalt moeten toch ergens van betaald worden. Je zag dit toch al jaren aankomen dat de staat dit niet kon laten liggen. Iedereen die decenia lang gespaard heeft en het idee had een leuk appeltje voor de dorst te hebben is er aan voor de moeite. Bij de roverheid kan je maar van 1 ding zeker zijn. Je zal genaaid worden, en als het kan 2 keer. Totaal onbetrouwbaar zijn ze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen vergeten de grootste kiekens dat die pensioenfondsen dank zij hun stabiele kapitalen wel een enorme boost geven aan de economie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Links of rechts, regeren kunnen ze niet, geld beheren nog minder en als ze te kort komen slaan ze toe waar ze het vinden. Meestal bij de middenklasse, wat hebben ze daar al allemaal niet weggehaald de laatste jaren? Zij rekenen zich rijk maar ons arm ....
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 12 mei 2021 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou een gedeelte van de middenklasse tot op heden niet de trouwste leden tellen van de vakboungden?
Laat ze ze maar kwijtspelen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een hervorming dringt zich dus wel degelijk op. Verplicht maken bijvoorbeeld.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 mei 2021 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de (r)overheid het wou promoten door er een belastingsvoordeeltje tegenover te zetten, is eenzelfde truk als ze toepassen op zonnepanelen en dieselwagens. Mijn gepensioeneerde oom heeft zijn perfect in orde zijnde dieselwagen uit voorzorg verkocht. Pre-corona was hij nogal reizerig ingesteld, en hij was al aan't voorbereiden voor de volgende weekend-trips door Duitsland. Bleek dat een aantal steden waar ie graag naar toe ging een dieselhaat hebben gekweekt. 2 opties.
Hij heeft dus dezelfde wagen, van hetzelfde bouwjaar gekocht met een benzinemotor die 30% krachtiger is en voorzien van veel meer opties (dus zwaarder). Zijn redenering. Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of minstens: toegankelijk voor iedereen. Vb. je zou moeten kunnen opteren om al je verdiende centen aan te wenden voor je eerste woning te kunnen aanschaffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry hoor maar nu moet ik toch even lachen. Als er iets oneerlijk is dan is het net die hoge pensioenen van statutaire ambtenaren. En uitgesteld loon is niet de verklaring noch de reden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hervormingen zijn inderdaad dringend nodig, maar niet onder de vorm van weeral nieuwe belastingen, maar wel onder de vorm van een efficientere overheid. |
|
![]() |
![]() |