![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt ook wetten opleggen waarbij de ene maar zo diep mag boren terwijl de anderen veel dieper mogen gaan. Zo gebeurt het effectief. Juridische kloterij.
![]() |
![]() |
#402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze mogen ook geen eigen raketten bouwen. Wat denkt u wat prioriteit krijgt?
![]() |
#404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met genoeg energie voorradig is dat geen punt, dan maak je zelfs van Fukushima's afvalwater iets wat vergelijkbar is met de beste bronwaters.
![]() |
#406 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Westbank was het Palestijnse gebied dat van 1948 tot 1967 door Jordanië bezet was. Jordanië heeft geen moeite meer gedaan om het gebied "terug te krijgen" na Zwarte September, het gezeik ermee en de kosten ervan beu.
![]() |
#408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is nu al reeds mijn werk (ik zat 2 jaar geleden voornamelijk aan de kant van hoe drinkwater in extreem proper water te veranderen, nu doe ik dat, en zorg ervoor dat het afvalwater van de fabriek proper genoeg in een beek geloosd wordt om die beek proper genoeg te maken om de EU doelstellingen te halen). Maar zoals ik schreef, het kan alleen als er genoeg energie voorradig is.
Als het puur natuur, dus locatie en klimaatgebonden is, dan is het wat minder eenvoudig. En ik voel me niet geroepen om een peperdure, high tech installatie op te gaan zetten en te onderhouden tussen een bende barbaren die met de regelmaat van de klok de wraak van een stel technologisch sterkere relidioten op hun hals halen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 14 mei 2021 om 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
|
![]() ”Everywhere in the media and in the halls of power, we hear that Israel has a right to self-defense. But when it comes to the question of whether Palestinians suffering under brutal occupation have the right to defend themselves, those same voices are conspicuously silent."
https://jacobinmag.com/2021/05/pales...nations-media/ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In 1982, the UN General Assembly passed a resolution asserting “the legitimacy of the struggle of peoples for independence, territorial integrity, national unity and liberation from colonial and foreign domination and foreign occupation by all available means, including armed struggle.”
![]() |
#412 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#413 | |
|
![]() Citaat:
Moesten de Mongolen duizend raketten op Chinese burgerdoelen afvuren, wapperde een dag later de Chinese vlag in Ulan Bator, en zaten alle Mongoolse mannen in concentratiekampen.
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 15 mei 2021 om 06:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door kelt : 15 mei 2021 om 06:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermoedelijk zal Israel nu op een of andere wijze de "munitievoorraden" van Hamas doen opgebruiken zodat de militaire organisatie straks "naakt" zal staan.Gezien de lafheid van de Hamas-infanterie (in tegenstelling tot Hezbollah in het zuiden van LIbanon die,bewezen,directe confrontatie met Israelische infanterie aangaat) is dat dan voorlopig weer even geregeld.
Maar die bevoorradingstunnels.....want het lijkt me onmogelijk dat die spullen anders de Gaza binnen kunnen komen. ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 15 mei 2021 om 06:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarbij de energie nodig is om voldoende druk te kunnen opbouwen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan is de omgekeerde osmose de stap na zandfiltratie, ontijzering en ontharding. De meeste membramen gaan dan veel langer mee. Daarna ga je terug mineralen enzo toevoegen om de smaak van bronwater te verkrijgen. Zoals ik schreef, ik voel me niet geroepen om een installatie van dit type te uit te baten in een regio waar relidioten nog liever kinderen opblazen dan een stap voorwaarts te zetten.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 mei 2021 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
|
![]() |
![]() |
![]() |