![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, jij ontkent hier de dagelijkse realiteit. De Belgische Franstaligen zijn véél meer op Frankrijk geörienteerd dan de Vlamingen op Nederland. Je weet toch ook wel dat uit de kijkcijfers blijkt dat de Franstaligen overwegend kijken naar de Franse televisiekanalen en niet zozeer naar RTBF. Net zoals je ook wel weet dat jouw geliefd Liège een ware burcht is voor wat betreft de verknochtheid aan Frankrijk. De vooravond van Quatorze Juillet wordt in Luik even enthousiast gevierd als in Parijs.
![]() |
#102 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar de premie hangt nog altijd af van effectief risicogedrag. De kans dat een jongere met corona in het ziekenhuis belandt, is minimaal, daar zijn cijfers over. Dus moest die zo'n vaccin nemen dan daalt de kans op hospitalisatie niet aanzienlijk aangezien die kans al enorm laag was. Dus een gevaccineerde jongere betekent niet aanzienlijk minder risico voor die verzekering dan een niet-gevaccineerde jongere. Dus ook geen reden om daar rekening mee te houden bij de berekening van de premie (tenzij misschien paar symbolische euro's). Trouwens, verzekeringen kunnen natuurlijk nooit weigeren om te uit te betalen indien zou blijken dat je niet gevaccineerd bent. Nieuwe klanten zouden ze kunnen vragen naar hun vaccinatiestatus maar aangezien de meesten al een verzekering hebben. Mijn verzekeringen hebben nooit gevraagd naar mijn vaccinatiestatus dus hebben ze ook geen reden om mij niet uit te betalen indien zou blijken dat ik bij een coronahospitalisatie niet gevaccineerd zou zijn. Ze kunnen misschien proberen maar dat houdt nooit stand voor een rechtbank.
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Franstaligen gaan zich niet voldoende laten vaccineren.
"Les néerlandophones sont nettement plus enclins ?* la vaccination que les francophones. Si 71 % des non-vaccinés du Nord du pays sont favorables au vaccin contre le covid, ils ne sont que 51 % ?* l’être ?* Bruxelles et en Wallonie. " https://plus.lesoir.be/372009/articl...detre-vaccines Niet alleen spreken we een andere taal ,hebben we anders gekleurde verkeerspalen en gaan onze schoolvakanties binnenkort op andere tijdstippen plaats vinden ook de bereidheid tot vaccineren verschilt volledig tussen Vlaanderen en Wallonië. De Belgicistische slogans van 'tous ensemble" of "1 ploeg van 11 miljoen "blijken volkomen onwaar te zijn . ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 14 mei 2021 om 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Flanders
Vaccinated: 2,202,867 - 33.23% of which fully 691,475 - 10.43% Wallonia Vaccinated 1,222,601 - 34.27% of which fully 388,565 - 10.89% Brussels Vaccinated 312,839 - 25.68% of which fully 100,862 - 8.28% Ostbelgien Vaccinated 30,313 - 38.89% of which fully 8,510 - 10.92% De Oost-Kantons leiden de dans, Wallonië volgt en Vlaanderen pas derde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2)Brussel geraakt nu nog amper aan 25% terwijl het nu al 40 jarigen aan het vaccineren is bij gebrek aan oudere kandidaten. ![]() In Brussel zullen ze nooit aan 70% geraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Intentie cijfers zijn brolcijfers. De enige cijfers die echt tellen is het aantal gevaccineerden met een vaccin en het aantal mensen die door besmetting antistoffen in hun lichaam hebben en dus gevaccineerd zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gij wilt nu zeggen dat als die Brusselaars niet aan 70% vaccinatie geraken, ze niet genoeg besmettingen gaan hebben om dat aan te vullen ? Maar als er daar geen besmetten bijkomen om dat aan te vullen, waar zit hem dan het probleem ? Heb jij nog altijd niet door dat die "70% gevaccineerd" even idioot is op sanitair vlak als dat vaccinatie paspoort, dat telkens je een reden wil bedenken waarom het zinvol zou zijn, je uitkomt op een idiotie ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ENIGE wat telt is hoeveel mensen die potentieel zwaar ziek zullen kunnen worden, nog blootgesteld zijn zonder vaccin en het ook niet gehad hebben (en men dus voor niks schrik had dat zij risico's liepen) en in welke mate die een overlast kunnen vormen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar in Vlaanderen zullen we dan al 1,5 jaar eerder aan 70% gevaccineerden zijn gekomen. ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 14 mei 2021 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister-President
|
![]() Als dat zolang duurt dan gaat dat zeker niet de ziekenhuizen overbelasten. En al zeker niet als de oudere wel gevaccineerd zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt een duidelijk gebrek aan woordenboeken.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bij Covid zijn er mondmaskers en afstand houden om de transmissie te voorkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Staatssecretaris
|
![]() En de zotten doen dat condoom aan zelfs wanneer ze geen seks hebben.
![]() |
#117 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is iets dat ik nooit begrepen heb, dat men dat zo lang kon laten aanhouden. Het is toch het pure bewijs van totale zottigheid. Gisteren nog een wandeling gemaakt in het bos. Wandelaars tegengekomen met een masker onder hun kin. Ik had er ook een in mijn vestzak, in geval van smurf. Iedereen weet dat het gek is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op straat zie ik voorlopig de meesten zonder masker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En delen de smurfen boetes uit of niet ? Of enkel maar aan die mensen aan wie ze een hekel hebben of hen geen baksjies geven ?
Laatst gewijzigd door patrickve : 15 mei 2021 om 07:32. |
![]() |
![]() |