![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#961 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ganse dagen loop ik van klant naar klant. Heel veel winkels. Nergens een zieke te bespeuren, ook de winkeliers niet. Pure kolder.
![]() |
![]() |
#962 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#963 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat het met ogenschijnlijk een dinges begint dat niet zo erg lijkt. En dan als je er aan gewoon bent, nog een dinges erbij. En dan nog een. En dan nog een.
Zoals de kikker die vindt dat het water wel wat warm is, maar zo erg is dat niet, 1 graad erbij. En dan nog 1 graad erbij. Maar ondertussen is hij het wat gewoon, om het veel te warm te hebben, en is het niet goed meer zien ook aanvaardt. En na zo nog een paar tien keer 1 graad erbij, is hij gekookt he. 1 jood afknallen is niet zo erg. Wat is dat nu ? En fait divers. 2 joden. Ook niet. En 10 joden vergassen, bah, zoveel meer is dat nu ook weer niet. En hup we zijn vertrokken he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#964 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#965 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#966 |
Minister
|
![]() Alé nu.. hij lacht gewoon met de paspoort-angstigen.
Want zie je... net zoals de avondklok, gaat dat paspoort gewoon verdwijnen.. de angst ervoor is dus ongegrond.. hihi haha lachen gieren brullen met de schijtlijsters.. En op een dag zijn alle maatregelen verdwenen.. dat wordt lachen.. hihi haha lachen gieren brullen met de angstigen die dachten dat ze gingen blijven.. hihihi.. en wacht maar tot covid verdwenen is.. dan gaan we zelfs zeggen: wat een schijtlijsters waren we toch toen covid er was.. hihihi.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#967 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik meen nergens aanleiding gegeven te hebben om iets ridicuuls of humoristisch te zien in of rond corona. Wel integendeel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#968 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een rare reactie.
![]() |
#969 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#970 | |
|
![]() Citaat:
Ja, ik moet leren uw berichtjes meer met een korreltje humor te lezen. Zal wel lukken.
![]() |
![]() |
#971 | |
|
![]() Citaat:
Gevreesd? Gehoopt zal je bedoelen. Wel in uwe rol blijven hé. Welke belediging? Je houdt er een vreemde definitie van het woord "belediging" op na. Jij hebt al die fascistische "maatregelen" toch graag? Althans, als er kritiek is op totaal zinloos afnemen van fundamentele, grondrechten, ben je er toch altijd als de kippen bij om die "maatregelen" goed te praten.
![]() |
![]() |
#972 |
Minister-President
|
![]() Op vakantie gaan en achteraf bang hebben omdat je in een rij staat naast Indiers in de luchthaven. Blijf dan thuis.
https://www.dailymail.co.uk/news/art...der-queue.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#973 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#974 | |
|
![]() Citaat:
Geen wonder dat die nog niet naar huis mogen, die mensen zijn besmet voor het leven.
![]() |
![]() |
#975 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het was zelfs handig en rustig. Maar dat blijft hetzelfde, als je alles gaat verbieden waar maar weinig mensen last van hebben kom je toch op iets uit dat erger is als Noord Korea. We mogen niet in die val trappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#976 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(*) grapje natuurlijk ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 18 mei 2021 om 07:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#977 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn zo van die grapjassen he:
https://www.medrxiv.org/content/10.1....07.21256847v1 Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#978 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#979 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Britten gaan makkelijker de EU kunnen binnen komen met een vaccinpaspoort, dat wil zeggen dat zo'n paspoort er wel degelijk zal komen.
-- EU ambassadors agreed to update the approach to travel from outside the EU. The council has now recommended member states ease some of the current restrictions, in particular for those vaccinated with an EU-authorised vaccine. The council should also soon expand the list of non-EU countries with a good epidemiological situation from where travel is permitted based on the new criteria agreed today. |
![]() |
![]() |
![]() |
#980 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |