![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is het niet systematisch als er een besmette de ruimte in komt. Ten eerste, wie is 'besmet'? In de meeste gevallen heeft men het dan over iemand die een positieve PCR-test aflegt. Maar we weten dat veel mensen een positieve test afleggen zonder besmettelijk te zijn. Uiteraard gaat zo'n 'besmette' persoon niemand anders infecteren. En ten tweede hangt het nog altijd voor een stuk van het toeval af, hoeveel aerosol je binnen krijgt, en hoe goed jouw immuunsysteem daarmee om kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Anekdotisch: mijn schoonzoon heeft gedurende 41 dagen zwaar ziek, kunstmatig beademd en in coma in het ziekenhuis gelegen. Zijn echtgenoot, mijn dochter is niet besmet geraakt. Thuis ook goed verluchten, zou ik zeggen.
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mss zou in NL dat de coronagekte wel volledig onderuit kunnen halen , of te snel onderuit kunnen halen, zodanig dat de maatregelaars de tijd niet hebben om ermee te kunnen stoppen , de overgang te maken naar normaliteit zonder gezichtsverlies. Afin, mijn gedacht...
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 19 mei 2021 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens 1 laag "immuniteit" gelegd, is de truuk van geregeld besmet, ttz, in contact te komen met de evoluerende vormen van het virus. Geen hervaccinatie meer nodig. Natuurlijke update. Het probleem met de mRNA vaccins is dat ze U - tenminste aanvankelijk - zodanig vol antilichamen pompen, dat uw lichaam niet eens gaat merken dat er een nieuw virus zich heeft aangediend, en dan gebeurt de update niet. Dat is misschien zelfs een probleem als dat te lang duurt, want tegen dan is het virus al teveel veranderd, en kan het in een keer door het vaccin breken. Maar ideaal gezien doet ge binnen 3 of 4 maanden, eens een deftige variant op. Veel chance dat ge er niet eens ziek van wordt. Als die toch nog genoeg kan infecteren (ttz, als hij niet helemaal door tonnen antilichamen geneutraliseerd wordt), dan gaan uw lymfeknopen (jaja, die van Van Damme) voor een update zorgen van uw geheugencellen, en zijt ge klaar na enkele dagen voor de nakomelingen van DIE variant in plaats van dat oude chinese virus. Met andere woorden, als ge om de 6 maanden met de meest recente versie van corona eens in contact kunt komen, zijt ge zoet om beschermd te blijven, zonder update vaccin. Duurt dat te lang, en evolueert het virus te hard, dan is het een nieuw virus voor uw immuunsysteem, en kunt ge daar weer helemaal (eventueel zwaar) ziek van worden, maar zolang er nog kruisimmuniteit is moet ge daarvan profiteren om een update te krijgen zonder ziekteverschijnselen (of met een snotneus op zijn ergste). Laatst gewijzigd door patrickve : 19 mei 2021 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog 21 keren slapen en de gevaccineerden kunnen naar hartenlust genieten van de vrijheid, en in één moeite een derde prik vermijden.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik voel me niet geprivilegieerd. Waarom zouden we een derde prik moeten vermijden. Voor mijn part mag het wel. Er klopt iets niet in je redenering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat kinderen en jongeren gerust. Ze doen toch niet wat wordt aanbevolen. Hoe waren we zelf ![]() Wie kwetsbaar is, en over de mogelijkheid beschikt om zichzelf te beschermen, heeft de verantwoordelijkheid zichzelf te beschermen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze pakken het weer op een gatachterlijke manier aan.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buiten quasi nooit he. Ik had ergens gelezen dat slechts 0.1% van de besmettingen buiten gebeurden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
dat had eigenlijk het motto moeten worden na de eerste golf. Nadat we ons realiseerden wat covid nu echt inhield, na die eerste paniekmaanden
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |