![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk zelf dat hij zijn nog steeds bad is.
Laatst gewijzigd door Herr Flick : 19 mei 2021 om 06:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan wie? De enige die hun wil opdwingen via beleid zijn democraten.
Vaak met het excuus “omdat we de meerderheid,zijn.” Geef eens een concreet voorbeeld HOE ik mijn geloof opdring en aan wie? Of is erover praten u al teveel? Dan ligt het probleem bij u want er is een negeerknop. Ik negeer hier al 2 zageventen waar niets zinnig is uitgekomen in mijn half jaar lidmaatschappij.
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ze in hun broek doen pissen van het lachen biedt ook geen garanties. Maar het is wel zo dat als ze de keuze krijgen, ze vaker voor hun relatie kiezen als die goed zit. Ik weet dat ik een slecht mens ben, maar kdoe echt mijn best. Dat werpt momenteel vruchten af, hout vasthouden.
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als een man dat zegt is dat hilarische, toffe, coole gast. Als een vrouw dat zegt is ze een slet.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet noodzakelijk slecht, de vraag is, is het een lekkere slet?
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen niet juist.
Beide partners worden geacht eerlijk te blijven tegenover elkaar. We blijven volgens mijn mening beter bij de traditionele normen en waarden en negeren al die tam tam die zich op de lust toespitst. Het is van een slechte geest met een dodelijk giftige vrucht. Doe het niet ![]()
![]() |
#48 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Man: "Die man is een klootzak, hij gaat je hart breken." Vrouw: "Dat is niet noodzakelijk slecht, de vraag is, is het een lekkere klootzak?" This proves my point. ![]() Citaat:
Mannen die vinden dat vrouwen sletjes zijn die klootzakken kiezen vallen gewoon op de verkeerde vrouwen. En vrouwen die vinden dat mannen klootzakken en zwijnen zijn die vallen op de verkeerde mannen. Ik denk ook nog altijd dat emancipatie hier een rol speelt. Pas op, ik ben voor vrouwenrechten he, maar het wordt door sommigen zo "in extremis" getrokken dat vandaag een man zelfs niet meer durft om een compliment of grapje te maken tegen een vrouw want alles dat een lichte seksuele connotatie KAN hebben kunt ge tegenwoordig voor aangeklaagd worden. Tsja... Ik denk dat veel mannen DENKEN "hey daar, wow wat een mooie meid ben jij, mijn dag kan niet meer stuk na jou te zien" maar weinig mannen het nog ZEGGEN, allemaal uit angst voor een aanklacht door de prestaties van een #MeToo zeikwijf met een broske en dampende ongeschoren oksels. Want een klacht voor seksuele aanranding en daar voor gekend zijn da wil niemand
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Koninklijk meervoud?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja wij als samenleving. Wat individuën onderling beslissen is wat anders. Maar nu zie je de normen en waarden ziender ogen veranderen.
Reclame voor vreemdgaan en benadrukken in de media dat we niet monogaam zijn is een slecht beeld. Ze veranderen zelfs de logische principes van onze biologie om in beleid te rammen. Google “gender fluid”.
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man had 10 potentiële werkgevers aan iedere vinger en de vrouw organiseerde het huishouden en voedde de kinderen op. De volgende generatie is door deze generatie politici en andere beleidmakers opgevoed, let maar eens goed op en observeer die tikkende tijdbom van gekweekte narcisten met hun duckface op iedere foto maar eens op termijn.
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()