Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Antwoord

Discussietools
Oud 25 mei 2021, 22:04   #81
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Eénmaal de covid-crisis gedaan, zullen ook de virologen uit de actualiteit verdwijnen. Marc niet: die gaat allés doen om in de picture te blijven. Misschien gaat hij in de politiek, of wordt hij TV-figuur, maar we zullen niet van hem verlost raken, daar maak ik me geen illusies over.
En wanneer moet dat zijn? Of anders gezegd, ooit een fascistische totalitaire dictatuur de macht vrijwillig weten opgeven? In noordkorea wachten ze nog altijd...
Oud 25 mei 2021, 22:08   #82
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De Ranzige heeft alleszins herhaaldelijk geprovoceerd naar rechts en naar centrum-rechts. In ongeveer dagelijkse tweets enz.

Zijn "geen sikkepit medelijden" met een jongeman die dood viel uit dat venster om betrapping op een corona-feestje te ontlopen, was er ook niet nevens.

Naast rechterlijk activisme is er overduidelijk professoren-activisme. (dat laatste bestond ook al in mijn studententijd, maar wel discreter. Maar wel duidelijk.)
Dat is niet waar Schoof. Hij is tegen extreemrechts.

Dat Marrakech Theo met zijn knokploeg Schild en Vrienden dan ook in het vizier kwam was logisch.
Oud 25 mei 2021, 22:17   #83
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het probleem is dat jij mensen die niet met de regime propaganda meelopen, "extreem rechtse trollen" noemt. Ja, dan is er waarschijnlijk een heel groot en groeiend extreem rechts trollen leger. Zoals er in 1945 een groeiend leger anti-Arische terroristen rondliep die men nadien "de weerstand" noemde he.

Van Ranst en consoorten verschieten gewoon dat hun fascistische wereldbeeld waarvan zij denken dat iedere "Brave Burger" dat evident vindt, niet gesmaakt wordt door mensen die van vrijheid houden en kunnen zich niet inbeelden dat zij niet "aan de juiste kant van de geschiedenis" zouden staan. Maar dat was bij de nazi kopstukken, of bij de bolsjevieken, ook het geval he, die dachten ook dat ze de strijd tegen het Kwaad met dictatuur en fascisme moesten aanpakken, die dachten ook aan de goeie kant van de geschiedenis te staan. En dan vallen die van hun stoel als zij horen dat mensen die met hun fascisme het niet eens zijn, willen vechten, en toch ergens geen "smeerlappen" zouden kunnen zijn.
Ik eis het recht op om Conings een zot te noemen én tegelijk te vinden dat Van Ranst de zaken politiek te sterk op scherp stelt.

Maar voor alle duidelijkheid: dat is een kritiek op Van Ranst qua toon en stijl. Terwijl Conings gewoon buiten elke beoordeling valt en simpelweg een gestoord individu is.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2021, 22:19   #84
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ik eis het recht op om Conings een zot te noemen én tegelijk te vinden dat Van Ranst de zaken politiek te sterk op scherp stelt.

Maar voor alle duidelijkheid: dat is een kritiek op Van Ranst qua toon en stijl. Terwijl Conings gewoon buiten elke beoordeling valt en simpelweg een gestoord individu is.
Gij zijt zijn behandelende arts ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2021, 22:20   #85
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
2 !
Een geïsoleerde verwensing her en der, maar MVR is het meest van al de kop van Jut en dat is logisch.

Laatst gewijzigd door Weyland : 25 mei 2021 om 22:47.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2021, 22:21   #86
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Gij zijt zijn behandelende arts ??
Tja. Als je het vaste en geschreven voornemen om iemand te liquideren niet gestoord vindt weet ik genoeg.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
Oud 25 mei 2021, 22:22   #87
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja. Als je het vaste en geschreven voornemen om iemand te liquideren niet gestoord vindt weet ik genoeg.
Heeft hij iemand geliquideerd ???

Citaat:
Oud 25 mei 2021, 22:27   #88
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heeft hij iemand geliquideerd ???
Met dat argument zet je Fouad Belkacem op vrije voeten. Ik zou dat niet doen, en het verbaast me engszins dat je een argument gebruikt dat hem vrijpleit.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
Oud 25 mei 2021, 22:32   #89
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Met dat argument zet je Fouad Belkacem op vrije voeten. Ik zou dat niet doen, en het verbaast me engszins dat je een argument gebruikt dat hem vrijpleit.
Belkacem was de stichter en openlijk leider van een criminele organisatie. Dus wat mij betreft vloog hij het land uit.

Citaat:
Oud 25 mei 2021, 22:33   #90
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Belkacem was de stichter en openlijk leider van een criminele organisatie. Dus wat mij betreft vloog hij het land uit.
Heeft hij iemand geliquieerd?
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
Oud 25 mei 2021, 22:36   #91
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heeft hij iemand geliquieerd?
Hij had daar personeel voor.

Citaat:
Oud 25 mei 2021, 22:37   #92
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ja de media, ... wie gelooft die mensen nog he, de vrt die rechtstreeks onder het ministerie van propaganda valt en tijdschriften als Humo die je met Signaal kunt vergelijken (alhoewel de foto's in Signaal waren wel beter) De morgen als een moderne persiflage van de Pravda en de Standaard als völkischer beobachter.

Je moet werkelijk het nieuws eens wegen. Als 15 in het zwart gestoken communistische ophitsers een betoging totaal doen ontsporen waarbij huizen en winkels in de fik worden gestoken, ordehandhavers worden afgeklopt, etc... etc... hoor je de pers nauwelijks, ja de flikken lokten het uit etc...

En nu er een soldaat de muur doet en zijn geweer is vergeten terugbrengen, (nu ja... ) is het wereldnieuws en wordt gans het staatsapparaat ingezet om de onverlaat op te sporen. Er is zelf een license to kill uitgevaardigd. Dat is bij mijn weten in de belgische geschiedenis nog nooit gebeurt en ik stel mij zelf vragen rond de wettelijkheid daarvan.

Eerlijkheid en billikheid dames en heren van de pers, en gedegen onderzoek. Doe jullie werk, waarom is deze kerel aan het flippen. Ik geloof nooit dat dat om iets dwaas gaat als dat virus he. Wat heeft die allemaal meegemaakt, PTSS ? Als je ziet hoe goed de belze staat voor zijn soldaten en agenten zorgt, kan ik haast ruiken dat er weer een of ander potje goed aan het stinken is. Die jongen die zwaar gewond is geraakt bij het oppakken van dat moslim krapuul dat zaventem opgeblazen heeft hebben ze ook gewoon laten stikken. Schone staat is dat om voor te vechten en dood te gaan.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2021, 22:42   #93
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ja de media, ... wie gelooft die mensen nog he, de vrt die rechtstreeks onder het ministerie van propaganda valt en tijdschriften als Humo die je met Signaal kunt vergelijken (alhoewel de foto's in Signaal waren wel beter) De morgen als een moderne persiflage van de Pravda en de Standaard als völkischer beobachter.

Je moet werkelijk het nieuws eens wegen. Als 15 in het zwart gestoken communistische ophitsers een betoging totaal doen ontsporen waarbij huizen en winkels in de fik worden gestoken, ordehandhavers worden afgeklopt, etc... etc... hoor je de pers nauwelijks, ja de flikken lokten het uit etc...

En nu er een soldaat de muur doet en zijn geweer is vergeten terugbrengen, (nu ja... ) is het wereldnieuws en wordt gans het staatsapparaat ingezet om de onverlaat op te sporen. Er is zelf een license to kill uitgevaardigd. Dat is bij mijn weten in de belgische geschiedenis nog nooit gebeurt en ik stel mij zelf vragen rond de wettelijkheid daarvan.

Eerlijkheid en billikheid dames en heren van de pers, en gedegen onderzoek. Doe jullie werk, waarom is deze kerel aan het flippen. Ik geloof nooit dat dat om iets dwaas gaat als dat virus he. Wat heeft die allemaal meegemaakt, PTSS ? Als je ziet hoe goed de belze staat voor zijn soldaten en agenten zorgt, kan ik haast ruiken dat er weer een of ander potje goed aan het stinken is. Die jongen die zwaar gewond is geraakt bij het oppakken van dat moslim krapuul dat zaventem opgeblazen heeft hebben ze ook gewoon laten stikken. Schone staat is dat om voor te vechten en dood te gaan.
Heeft iemand je al gecontacteerd om iets voor de Bouquet reeks te schrijven?
Oud 25 mei 2021, 22:52   #94
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Eénmaal de covid-crisis gedaan, zullen ook de virologen uit de actualiteit verdwijnen. Marc niet: die gaat allés doen om in de picture te blijven. Misschien gaat hij in de politiek, of wordt hij TV-figuur, maar we zullen niet van hem verlost raken, daar maak ik me geen illusies over.
ik zie hem al hoger lager bordjes omdraaien of zo ...
Oud 25 mei 2021, 22:55   #95
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je dat consistent toepast ben ik akkoord.

Maar als een Turkse nationalist in een sociale media haatcampagne meerdere doodsbedreigingen naar een N-VA politica en haar familie stuurt dan vinden sommigen hier dat plotseling niet meer dan : "een kwaad mailtje". Alsof die geen toegang zou kunnen hebben tot kalashnikovs en dergelijke.

En dat is naar mijn idee nu juist een groot deel van het probleem . Er is een enorme polarisatie. Voetbalsupporters die ongestraft alle regels overtreden. Sommige betogingen wel toegelaten, andere niet. 1 viroloog die constant zijn functie misbruikt om iedereen die anders denkt als extreem rechts te catalogiseren. Een regering die continu flatert en struikelt en stuurloos lijkt.

Veel van de steun voor "De Jürgen" is dan ook niet gemeend denk ik, maar dient om de regering te wijzen op haar floppen en flaters.

Reynaard de vos was een sadistische misdadiger, maar zette het hof van koning Nobel te kakken, en dit is misschien iets gelijkaardigs.

Laatst gewijzigd door Zucht : 25 mei 2021 om 22:56.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2021, 22:57   #96
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet “iemand.”
Een biofascistische totalitaire psychopathische dictator.
Oud 25 mei 2021, 23:02   #97
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Heeft iemand je al gecontacteerd om iets voor de Bouquet reeks te schrijven?
HarperCollins mag me altijd bellen, een kortverhalen bundel over communisten die op hun muil krijgen zie ik wel zitten eerlijk gezegd.
Oud 25 mei 2021, 23:05   #98
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Als je dat consistent toepast ben ik akkoord.

Maar als een Turkse nationalist in een sociale media haatcampagne meerdere doodsbedreigingen naar een N-VA politica en haar familie stuurt dan vinden sommigen hier dat plotseling niet meer dan : "een kwaad mailtje". Alsof die geen toegang zou kunnen hebben tot kalashnikovs en dergelijke.

En dat is naar mijn idee nu juist een groot deel van het probleem . Er is een enorme polarisatie. Voetbalsupporters die ongestraft alle regels overtreden. Sommige betogingen wel toegelaten, andere niet. 1 viroloog die constant zijn functie misbruikt om iedereen die anders denkt als extreem rechts te catalogiseren. Een regering die continu flatert en struikelt en stuurloos lijkt.

Veel van de steun voor "De Jürgen" is dan ook niet gemeend denk ik, maar dient om de regering te wijzen op haar floppen en flaters.

Reynaard de vos was een sadistische misdadiger, maar zette het hof van koning Nobel te kakken, en dit is misschien iets gelijkaardigs.
Voilla, ... Sinds Willem die Maddoc maakte of Boccaccio is er nog niks veranderd. 700 jaar hebben ze kunnen nadenken en nog hebben ze het niet door.
Oud 25 mei 2021, 23:08   #99
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Kijk dat hij de Van Ranst naar de eeuwige jachtvelden wil helpen, vind ik er persoonlijk wat over, laat ons ons niet verlagen tot communistische praktijken.

Hij heeft hem nu al genoeg de schijterij bezorgd gewoon door niks te doen en het belze regime ook eens flink in zijn hemd gezet. Jurgen kom uit uw hol, draag uw verlies als een echte vent en binnen een paar jaar kan je terug pinten pakken aan den toog.
Oud 25 mei 2021, 23:28   #100
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het is uw 'volste recht' om dat te eisen.

Ik zeg niet dat men van JC een held moet maken want hij heeft een serieuze steek laten vallen.

Lang de andere kant, hoe hij aan die wapens geraakt is ondanks hij al op één of andere 'zwarte' lijst stond is een raadsel.

Als gek zou ik hem zeker niet bestempelen want als je in jee ééntje 400 man op het verkeerde been kan zetten dan moet hij zijn les toch héél goed kennen.

p.s.

Een week zonder virologen op tv, waar zijn ze allemaal naartoe?

Te vinden in de tekst op bovenstaande pagina.

Citaat:
Opvallend: vorige week zaten er geen virologen in duidingsprogramma’s op televisie. Een bewuste keuze van virologen om, gezien de dreiging van extreemrechts, in de luwte te blijven?
Daaruit kan men het besluit trekken naar wie men vingerwijst of zie ik dat weer verkeerd.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be