Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 mei 2021, 17:35   #1041
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
nog een uit de oude doos, toen mensen die het over zo'n paspoort hadden nog allemaal complotdenkers waren :

Dat is grappig, toen leek een vaccinpaspoort nog te fout om te geloven.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2021, 17:40   #1042
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Citaat:
Tot slot vindt Molenberghs dat het coronapaspoort ook moet ingevoerd worden voor pubers. “Ik zou een onderscheid maken tussen een kind van 4 en een jongere van 15-16 jaar. Die laatste groep heeft dezelfde kans op transmissie en om besmet geraken dan volwassenen. Het is dus zeker niet slecht om die groep daarin mee te nemen”, besluit Molenberghs.
https://www.hln.be/binnenland/geert-...zorg~a3b72b98/

Wat een dictatorke is dat zeg, het corona vaccin is nog steeds een experiment met nood-goedkeuring. Daarom valt het onder de Nuremberg Code die ik hier nog eens besproken heb, daar voldoet het vaccin en het paspoort niet aan dus is die Molenberghs volgens hetgeen ze in Nuremberg hebben besproken een Nazi. Simpel, maar zo is het. Idem voor de EU uiteraard.

https://forum.politics.be/showthread...=259220&page=2
Oud 25 mei 2021, 18:17   #1043
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Wat een dictatorke is dat zeg, het corona vaccin is nog steeds een experiment met nood-goedkeuring. Daarom valt het onder de Nuremberg Code die ik hier nog eens besproken heb, daar voldoet het vaccin en het paspoort niet aan dus is die Molenberghs volgens hetgeen ze in Nuremberg hebben besproken een Nazi. Simpel, maar zo is het. Idem voor de EU uiteraard.

https://forum.politics.be/showthread...=259220&page=2
Voor de discipelen van de covid-kerk maakt dat geen zak uit....
Oud 26 mei 2021, 01:45   #1044
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Inderdaad. En Van Ranst begrijpt de echte sanitaire situatie veel beter dan die bende onnozelaars, hij weet dat het in de grond geen echt sanitair probleem is. Hij laat dat soms ontsnappen. Maar hij gebruikt het sanitaire voor zijn politieke agenda. Die anderen zijn "echt religieuzen", en dus in de grond veel en veel gevaarlijker want totaal idioot. Van Ranst is helemaal geen idioot, maar speelt er ene op TV voor zijn politiek gewin. Die anderen zijn echte zwaar gestoorde onnozelaars.
Bij Van Damme heb ik toch twijfels.

Wat is het politieke doel van Van Ranst?
Oud 26 mei 2021, 05:44   #1045
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Bij Van Damme heb ik toch twijfels.
Dat lijkt mij toch een halve gare. Molenberghs ziet er gestoorder uit, maar ik denk dat ze aan elkaar gewaagd zijn.

Citaat:
Wat is het politieke doel van Van Ranst?
Zichzelf.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 19:15   #1046
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Hoe kunnen de cases eerst dalen door de vaccins en nu er al zoveel meer gevaccineerd zijn terug stijgen omdat er niet genoeg zou gevaccineerd zijn?

https://www.hln.be/buitenland/wat-is...ieuw~a3d5e3d2/
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 20:45   #1047
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Hoe kunnen de cases eerst dalen door de vaccins en nu er al zoveel meer gevaccineerd zijn terug stijgen omdat er niet genoeg zou gevaccineerd zijn?

Waarom zeggen ze daar dat het aantal cases daar stijgt ??

Als je ziet dat de fractie positieve testen daar rond de 0.2% zit en niet echt beweegt, dan vraag ik mij af waar ze dat vandaan halen.

Maar goed, denken ze echt dat er geen besmettingen meer gaan gebeuren als mensen gevaccineerd zijn ? Geloven ze echt in die smoes van het virus uitroeien ? Dat gaat lachen worden he
Oud 26 mei 2021, 20:46   #1048
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht

omdat vaccins geen flikker doen om besmettingen tegen te houden.

ik zie het al gebeuren, een virusdeeltje zweeft door de lucht en komt een gevaccineerde tegen; Oei, denkt het virusdeeltje, ik keer best rechtsom
Aangezien dat niet gebeurt, en aangezien de PCR test ALLE virusdeeltjes aanduidt, en door tot 60 cycli te gaan, zijn tot 99% van de PCR testen, in ieder geval voor wat moet doorgaan als "covid" vals positief.

Al sinds 03/2020 geweten hoor
Oud 26 mei 2021, 20:49   #1049
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als je ziet dat de fractie positieve testen daar rond de 0.2% zit en niet echt beweegt, dan vraag ik mij af waar ze dat vandaan halen.

Maar goed, denken ze echt dat er geen besmettingen meer gaan gebeuren als mensen gevaccineerd zijn ? Geloven ze echt in die smoes van het virus uitroeien ? Dat gaat lachen worden he
In het najaar gaan we idd nog lachen hier.

Tis te zeggen, de waanzin zal wss aanscherpen, wat niet echt om te lachen gaat zijn.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks

Laatst gewijzigd door Reverberation : 26 mei 2021 om 20:50.
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 20:50   #1050
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Het helpt wel minder besmettelijk te zijn.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 20:52   #1051
Der Wanderer
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Ja, als men niet alles opnieuw wil dichtgooien, moet men nu alle maatregelen net laten vallen (tenzij voor wie ze vrijwillig aanhoudt). Anders hoop je alweer alles op voor in het najaar, en nu zelfs zonder een begin van excuus.
Oud 26 mei 2021, 20:54   #1052
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Grotendeels enkel maar tegen die virussen waar het vaccin goed werkzaam tegen is, dus waar gevaccineerden toch geen problemen mee zouden hebben als ze eraan blootgesteld zijn.

Het is dus zo dat als een gevaccineerde iets betrapt van een andere gevaccineerde, dat meestal wil zeggen dat zijn vaccin hem daar minder zal tegen helpen.

Maw, als gevaccineerde tussen de andere gevaccineerden rondlopen:

1) belet dat virussen waar uw vaccin U tegen zou beschermen, tot bij U geraken.

2) belet niet dat virussen waar uw vaccin U minder goed tegen beschermt, tot bij U geraken.
Oud 26 mei 2021, 20:54   #1053
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, als men niet alles opnieuw wil dichtgooien, moet men nu alle maatregelen net laten vallen (tenzij voor wie ze vrijwillig aanhoudt). Anders hoop je alweer alles op voor in het najaar, en nu zelfs zonder een begin van excuus.
Inderdaad.
Oud 26 mei 2021, 20:58   #1054
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
hoe dan? "een" vaccin (niet het medisch experiment dat we nu meemaken) kan U helpen virusdeeltjes die zich in uw lichaam bevinden beter te bestrijden, en zo "minder ziek" te zijn van een besmetting. Zonder vaccin is dat louter de taak van uw immuunsysteem.
Maar de virusdeeltjes in uw lichaam hebben geen "wil" die hen verhindert anderen te besmetten. Zoals in mijn ander voorbeeld, ik zie het al gebeuren dat een virusdeeltje zegt; ik blijf maar lekker zitten in bembem want die is gevaccineerd.
Eigenlijk komt dat zelfs neer op zelfmoord van het virusdeeltje, dus het doet het best eraan zo snel mogelijk een ander subject te besmetten.

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 26 mei 2021 om 20:59.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2021, 21:00   #1055
gunter5148

Standaard

Citaat:
DAT gaat dus niet gebeuren. De controle is er, en ze zal er blijven.
Oud 26 mei 2021, 21:03   #1056
Der Wanderer
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
hoe dan? "een" vaccin (niet het medisch experiment dat we nu meemaken) kan U helpen virusdeeltjes die zich in uw lichaam bevinden beter te bestrijden, en zo "minder ziek" te zijn van een besmetting. Zonder vaccin is dat louter de taak van uw immuunsysteem.
Maar de virusdeeltjes in uw lichaam hebben geen "wil" die hen verhindert anderen te besmetten. Zoals in mijn ander voorbeeld, ik zie het al gebeuren dat een virusdeeltje zegt; ik blijf maar lekker zitten in bembem want die is gevaccineerd.
Eigenlijk komt dat zelfs neer op zelfmoord van het virusdeeltje, dus het doet het best eraan zo snel mogelijk een ander subject te besmetten.
Er kunnen wel minder van die deeltjes zijn en je stoot ze zonder symptomen ook minder uit. Daarnaast kan het natuurlijk wel een nieuwe selectiedruk opleveren.
Oud 26 mei 2021, 21:04   #1057
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Grotendeels enkel maar tegen die virussen waar het vaccin goed werkzaam tegen is, dus waar gevaccineerden toch geen problemen mee zouden hebben als ze eraan blootgesteld zijn.

Het is dus zo dat als een gevaccineerde iets betrapt van een andere gevaccineerde, dat meestal wil zeggen dat zijn vaccin hem daar minder zal tegen helpen.

Maw, als gevaccineerde tussen de andere gevaccineerden rondlopen:

1) belet dat virussen waar uw vaccin U tegen zou beschermen, tot bij U geraken.

2) belet niet dat virussen waar uw vaccin U minder goed tegen beschermt, tot bij U geraken.
Inderdaad, als je enkel gevaccineerden hebt zal een variant die het vaccin kan omzeilen net zwaar gepromoot worden hierdoor. Het is beter om dan tussen niet-gevaccineerden rond te lopen en het vaccineren zoveel mogelijk te beperken.

Ze doen echter net het omgekeerde, dan zorg je dat er vlugger resistente varianten komen en kan het virus dodelijker worden. Je vraagt je af hoe ze bij die beslissing komen ... tot je ziet hoeveel geld er aan verdient wordt natuurlijk.
Oud 26 mei 2021, 21:05   #1058
Der Wanderer
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
DAT gaat dus niet gebeuren. De controle is er, en ze zal er blijven.
Ik weet niet of alle politici dat per se willen, misschien zijn ze wel degelijk vatbaar voor een redelijk betoog waarom 'uitroeien' geen optie is en er nu net een kans is om zich voor de winter te 'bewapenen'.
Oud 26 mei 2021, 21:11   #1059
gunter5148

Standaard

Citaat:
Er kunnen wel minder van die deeltjes zijn en je stoot ze zonder symptomen ook minder uit. Daarnaast kan het natuurlijk wel een nieuwe selectiedruk opleveren.
Voor zover dat dat bepaalde vaccin net DAT virus bestrijdt dat je binnenkrijgt, en dat er geen andere oorzaken (slechte gezondheid vb) zijn die een verzwakt immuunsysteem meebrengen.
Met andere woorden, te veel "if's and but's..." om er op welke manier dan ook een "dictaat" te moeten voor ondergaan.
Oud 26 mei 2021, 21:13   #1060
gunter5148

Standaard

Citaat:
Ik weet niet of alle politici dat per se willen, misschien zijn ze wel degelijk vatbaar voor een redelijk betoog waarom 'uitroeien' geen optie is en er nu net een kans is om zich voor de winter te 'bewapenen'.
Waarom hebben er tot nu toe dan zo weinig eens deftig hun stem verheft. Nu, ik heb me voor 99% afgesloten van de mediatieke buitenwereld, dus U mag me verbeteren...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be