![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
| Bekijk resultaten enquête: Dit vind ik van Jurgen C. - meerdere antwoorden mogelijk | |||
| Nutcase! Oppakken, berechten als terrorist en jaren de bak in! |
|
10 | 16,95% |
| Zo snel mogelijk vinden en de arme man helpen met zijn (mentale) problemen. Heel die hetze nu is wel wat overdreven |
|
26 | 44,07% |
| Ik ben ook geen fan van MVR, maar er zijn betere manieren om die frustratie te uiten dan em neer te knallen |
|
9 | 15,25% |
| Held! Ik hoop dat het em lukt MVR neer te knallen |
|
3 | 5,08% |
| Revolutie! Power to the people! |
|
3 | 5,08% |
| Iets anders (specifieer) |
|
8 | 13,56% |
| Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#701 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Hoe moet je dan van dat lijk afkomen? Organiseer nog een paar zoektochten, maar natuurlijk niet beginnen waar hem ligt want dag zou teveel opvallen. Let maar op dat ze hem binnenkort ergens in bos gaan vinden. |
|
|
|
|
|
|
#702 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Beste mensen, een Vierde Rijk is aangebroken, en als eerste taak die de overheid onder mijn beleid op zich zal nemen, is de constructie van nieuwe gaskamers...." |
|
|
|
|
|
|
#703 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 2 juni 2021 om 05:28. |
|
|
|
|
|
|
#704 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Volgens mij weet ook Marc Van Ranst dat hij reeds overleden (vermoord) is. Het verklaart waarom hij middels sociale media olie op het vuur blijft gieten. In andere omstandigheden, ga je immers toch aan je gezin denken; en een eerder afwachtende houding aannemen.
|
|
|
|
#705 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En de reden waarom MVR lastig begon te worden: hij wilde wel meedoen, maar de afspraak was niet dat het zo lang zou duren dat hij in dat safehouse moest doen alsof hij bedreigd werd. Zoals met de maskers is het altijd vervelend om goed te weten dat de "regels" totaal nutteloos zijn he Aan de andere kant, een mogelijke piste was anders ook dat het regime van MVR zelf af wilde, en dat het uitvinden van het JC verhaal, naast een meegenomen framen van "extreem rechts" eveneens als excuus kon dienen om MVR zelf neer te leggen. Maar je zou denken dat men dat ondertussen al gedaan zou hebben, een zogezegde JC die bij MVR is binnengedrongen en hem heeft neergelegd, en dan zelf in een "vuurgevecht" met de politie is "neergeschoten". Dan konden ze JC zijn lijk daar leggen, en doen alsof ze hem pas hadden neergelapt. Maar dat wordt hoe langer hoe onwaarschijnlijker. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 juni 2021 om 05:56. |
|
|
|
|
|
|
#706 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#707 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
https://twitter.com/NDikkeboom/statu...34177818038275
|
|
|
|
#708 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 2 juni 2021 om 06:11. |
|
|
|
|
|
|
#709 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het vereist het minimum aan competentie in het overheidspersoneel. Het zou positief zijn moesten de Belgische ambtenaren een blackops operatie kunnen opzetten zonder dat die van dag 1 in hun gezicht ontploft, maar ik acht de kans zeer laag.
"No human is illegal" is code for we hate the West and want to destroy it. Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 2 juni 2021 om 06:15. |
|
|
|
|
|
|
#710 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
De mensen hebben/hadden sympathie voor die kerel. Dus ipv rechts te kakken te zetten kregen ze er nog wat stemmen bij. Maar dan moet je als rechtse partij best effe uw mond houden want dat proberen uit te melken op dat moment kan dan ook weer averechts werken. |
|
|
|
|
|
|
#711 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#712 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De bende van Nijvel (volgens bepaalde theorien althans) Moord op Lumumba De Poupehan Meetings. Dat waren tijden he. Nu klimmen ze uit vensters omdat de pers aan de voordeur staat. Ook riskant misschien maar toch minder. |
|
|
|
|
|
|
#713 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#714 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Het blijft toch een vreemd verhaal.
Gisteren hoorden we dus dat in die wagen die hij achtergelaten had, ook medicijnen lagen, dezelfde die nu in de achtergelaten rugzak gevonden werden, samen met munitie, ook weer voor het type wapen dat hij bij zich zou hebben. Dan vraag ik mij af: als hij die medicatie nodig vond, en ze dus meenam, waarom laat hij ze dan achter (twee keer dan nog)? Idem ditto met die munitie, hij neemt ze mee, maar laat ze dan weer achter. De medicatie zou dan nog tegen psychose zijn (ook het eerste dat we daarover te horen krijgen!), wat weer een heel ander licht op de zaak werpt.
|
|
|
#715 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Die rugzak werd daar gelegd als aas om Jurgen te lokken... Maar ja, iemand moest het plannetje weer 'verknallen'.
|
|
|
|
|
|
#716 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#717 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
My Lord, i have a cunning plan... Yes Balldrick ? Is it as cunning as a cunning fox at cunning university ? Wel mr B, if we put a rucksack on a rope and fill it with some goodies, ... |
|
|
|
|
|
|
#718 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()