![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#601 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#602 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#603 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Mijn directe buren zijn moslims en ik kom er goed mee overeen. Maar nog steeds wil ik geen groeiende invloed van de Islam. Wat is daar zo gek aan, eigenlijk?
In de meeste landen met moslimmeerderheid is proselitisme zelfs strafbaar. Laatst gewijzigd door Weyland : 2 juni 2021 om 13:55. |
|
|
|
|
|
#604 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het probleem kan een politiek probleem zijn en geen religieus? Haatzaaien om de massa te verdelen en verder te heersen? Zo kennen we die democraten wel.
|
|
|
|
#605 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 2 juni 2021 om 13:57. |
|
|
|
|
|
|
#606 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#607 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Mocht je met de Bijbel in de hand trachten moslims te bekeren tot het Christendom in de meeste moslimlanden, dan vloog je in de cel. Continu praten over het Christendom is ook onverstandig. Afvalligheid tot ex-Islam, zeer groot taboe zelfs en vaak ook strafbaar. Bij ons het het Westen krijgt Lale Gül ook doodsbedreigingen en ik heb er ook anonieme gekregen van een boze moslima op fok.nl nadat ik een Franse tiener verdedigde die de Islam beledigde en daarvoor moest onderduiken.
Sterker, Meryame Kitir keek Lale Gül ook boos aan op de Afspraak op Vrijdag toen ze er samen mee was uitgenodigd. Uit linkse of moslim-overwegingen. Ik weet het niet. Ze heeft het wel gedaan en mensen negeerden het. Ik heb het gezien en ik spreek er wel over. Laatst gewijzigd door Weyland : 2 juni 2021 om 14:05. |
|
|
|
|
|
#608 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De mens is niet bevoegd te leiden over anderen en een huis dat verdeeld tegenover zichzelf staat, is gedoemd in elkaar te storten. Het absolute is geen “rommel” als die geest ervan door miljarden wordt uitgebeeld in 1 gelijktijdig moment. We zullen zien wiens wet het laatste woord zal hebben.
|
|
|
|
#609 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik zat veel jaren in Frankrijk, niets mis mee maar je moest de Franse manier van leven aannemen. Van zodra er iets verkeerd ging bleef je de buitenlander of le "petit Belge" terwijl ik toch eerder groot ben. Mijn zoon zat 5 jaar in Tenerife van het zelfde laken een broek. Dat was dan onder Europeanen.
|
|
|
|
#610 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Let op, hij is niet de enige niet-moslim op school, maar met de corona maatregelen komen de klassen niet meer samen op de speelplaats, en kan hij zijn enkele niet-moslim "blanke" vriendjes niet zien. Hij zit toevallig in een "zuivere moslim klas". |
|
|
|
|
|
|
#611 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Verder vind ik het persoonlijk erg moeilijk een religie als de Islam te aanvaarden. Te meer daar ik Mohammed geen echt goed stichtend voorbeeld beschouw. Hij nam zelf meer vrouwen dan zijn volgelingen. Eéntje nadat hij haar man en vader folterde en vermoordde en van het Jodendom dwong te bekeren naar de Islam. Naar schijnt zij hij ook steeds sorry tegen haar, maar mij doet dat meer aan een charismatische narcist denken en Stockholm-syndroom. En waarom staat de Islam trouwems seks met slavinnen die geen 'neen' kunnen zeggen toe? Expliciet zelfs. Laatst gewijzigd door Weyland : 2 juni 2021 om 14:12. |
|
|
|
|
|
|
#612 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#613 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#614 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar moslims die hun eigen scholen willen doen het stof opwaaien.
|
|
|
|
#615 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Pas op, ik heb ook als enige niet-moslim gewerkt bij moslimcollega's. Ik vind dat ook stresserend, maar ik kwam wederom goed met hen overeen. Toch heerste er een sterke cognitieve dissonantie en heb ik nog steeds liever niet zo'n ervaring. Je wordt gewoon te veel beperkt met zulke levenbeschouwlijke tegenstellingen. Laatst gewijzigd door Weyland : 2 juni 2021 om 14:15. |
|
|
|
|
|
|
#616 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#617 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#618 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
zolang dat ge anderen niet lastigvalt met die rommel, is dat best ok.
|
|
|
#619 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik ben van mening dat de perfecte samenleving onbestaande is. Er zijn ook altijd twisten. Misschien is het zelf ideaal als er een moslimminderheid is waarmee getwist wordt, zolang dat ook gebeurt. Doen alsof het peis en vree is terwijl dat niet is en censuurwetten helpen niet en ook niet een overmacht van een dergelijk systeem waar je moeilijk terug uit kan.
|
|
|
|
|
|
#620 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als de islam dan ooit domineert, gedenk dat ze jaar en dag gepplariseerd zijn door de nationalisten. Er zijn 3 opties.
|
|