![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren.
![]() Citaat:
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bootvluchtelingen die aangespoeld zijn op dit forum ?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ramptoerist zijnde blijft 1 uiteindelijk met veel vragen achter.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Actieve gebruikers op dit forum.
Maar er is een andere realiteit : het aantal actieve leden versus niet geregistreerden die hier gewoon eens komen meelezen. Op dit moment is dat : 14 actieve leden versus 588 lurkers. Het aantal actieve leden daalt dramatisch, en heel snel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt.
We missen de beschaafdheid en gezelligheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit omdat ik intelligent ben, welbespraakt en bovenal bescheiden. Kunnen we dat afspreken?
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge zijt wel rap ingeburgerd. Hebt ge 't juiste accent ook al te pakken? ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ik spreek uiteraard enkel met een Oxford tong.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Akkoord ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() AuwMaaiGawwd i.p.v. Crikey.
![]()
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lachen, gieren, brullen.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zouden ook ongewoon een voorbeeld kunnen nemen aan jou.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op huidig ogenblik????
Actieve gebruikers op dit moment: 539 (39 leden en 500 gasten) Géén idee van of er ook maar iets van klopt. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom in eerste instantie ook gewoon wat meelezen en pas als ik ergens een reactie achterlaat log ik in. Volgens de cijfers ben ik dan voor het inloggen een 'niet-geregistreerde-meelezer' hoewel ik in feite gewoon een actief lid ben. Al gaat dat actief pas in van zodra ik ingelogd ben.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van zodra ik op politics.be het forum aanklik, registreer ik automatisch. Enkel wanneer ik met het programma PrivaZer mijn cookies & de hele reutemeteut opkuis, moet ik me daarna terug aanloggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PrivaZer is best een goede 'opruimer' maar ik zou aan die zijn basis instellingen echt niet teveel veranderen en ook 'herstelpunt maken' aanvinken?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het viel mij toevallig op toen ik naar de nieuwe leden keek.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |