![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Een eerste editie van Castle Wolfenstein?
|
|
|
#22 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In de nacht waarin Van Ranst werd uitgeleverd aan Jurgen nam Hij een spuit, sprak het dankgebed uit, duwde de naald in mijn schouder en zei: ‘Dit is mijn Lichaam voor jullie. Doe dit, telkens opnieuw, om Mij te gedenken.’ Zo nam Hij na de injectie ook de neuswisser, propte die in mijn neus, en Hij zei: ‘Deze wisser is het nieu?*we verbond dat door mijn Snot gesloten wordt. Doe dit, telkens als jul?*lie hiermee in de neus peuteren, om mij te gedenken.’ Dus altijd wanneer u deze spuit neemt en deze wisser in uw neus steekt, verkondigt u de dood van het Virus, totdat de Variant komt."
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik zou zeggen: 1000 punten voor van Ranst en dan per kind dat er bij stond 50 strafpunten. Als het kind een arm of been kwijt is 75 strafpunten.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 12 juni 2021 om 12:48. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Denkt gij dat Van Ranst Hamas technieken gaat gebruiken en zich omringen door schoolkinderen om de propaganda tegen de Jurgen ten top te drijven ? |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Bedoel je dat het walgelijk is van VR om kinderen als levend schild te gebruiken, terwijl hij weet dat JC op hem jaagt?
|
|
|
#29 |
|
Minister
|
Los van 't feit dat het walgelijk is van MVR om zich te willen laten omringen door andermans kinderen, vind ik het meer dan walgelijk dat MVR zich samen met zijn gezin verschalkt.. ok, die mensen hadden zijn idioot gedrag kunnen intomen, maar al bij al zijn ze vrij onschuldig. Hij neemt ze gewoon mee in zijn graf. Zomaar anderen verplichten solidair te zijn met de eigen doodsangst. Hoe triest is dat?
Nee, ik vind niet dat die man een beloning verdient wanneer het 'm lukt. |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar als hij die jongen zijn knie alleen maar kapot schiet, dan krijgt hij maar 925 punten ? Dus van zodra de knie kapot is, beter doorvlammen, en ook de hersenen tegen de muur doen plakken, dat is dan 25 punten winst ?
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#33 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Flauw. |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben het er wel mee eens dat een link naar de nazi's leggen hoe dan ook een miskleun is.
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uiteraard hebben degenen die zich daar in dit geval aan ergeren er geen enkel probleem mee als ze hetzelfde doen. En dat gebeurt dagelijks.
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het gaat dan ook niet over een "moord", maar over een "wat voortijdige en niet-helemaal-volgens-het-boekje" executie van de doodstraf van een volksverrader, he. Natuurlijk stelt zich de vraag of de mensen die het fascistische regime in gang gestoken hebben, volksverraders zijn, of Van Ranst daartoe behoort, en of zij de doodstraf verdienen. Die vragen kunnen - moeten zelfs - gesteld worden. Maar er zomaar van uit gaan dat die met "nee" zouden beantwoord dienen te worden, lijkt mij behoorlijk ongepast.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gemeenschapsdienst, is toch een goede zaak?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|