![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
Bekijk resultaten enquête: Dit vind ik van Jurgen C. - meerdere antwoorden mogelijk | |||
Nutcase! Oppakken, berechten als terrorist en jaren de bak in! |
![]() ![]() ![]() |
10 | 16,95% |
Zo snel mogelijk vinden en de arme man helpen met zijn (mentale) problemen. Heel die hetze nu is wel wat overdreven |
![]() ![]() ![]() |
26 | 44,07% |
Ik ben ook geen fan van MVR, maar er zijn betere manieren om die frustratie te uiten dan em neer te knallen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 15,25% |
Held! Ik hoop dat het em lukt MVR neer te knallen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,08% |
Revolutie! Power to the people! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,08% |
Iets anders (specifieer) |
![]() ![]() ![]() |
8 | 13,56% |
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dan verkoop je hem (of haar) toch niet? Geen enkele hondenliefhebber gaat zijn oude hond verkopen indien hij of zij er niet meer voor kan zorgen. Ergens anders onderbrengen, ja, desnoods asiel ofzo. Ik vermoed ook dat er maar zeer weinig niet hondenliefhebbers zijn met oude honden.
Laatst gewijzigd door Erra555 : 13 juni 2021 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#742 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een hond kan beter één liefhebbend baasje hebben dat hem koopt, dan zijn leven slijten in asielkooi met een resem soortgenoten.
![]() |
![]() |
#743 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#744 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verkopen niet natuurlijk, enkel de gemaakte kosten eruit is genoeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#745 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#746 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik eigenlijk moeten geloven dat de Jurgen zijn hond verkocht? Het komt natuurlijk niet fraai over om een oude hond te verkopen. Maar wat denk je dat de bedoeling is om dit soort negatieve boodschappen de wereld in te sturen?
![]() |
![]() |
#747 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#748 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ge moet dus niet zeuren. Over de eigendom die hij had in Sparrendal wist ik ook al weken voor dat dit in de pers verscheen. Ik denk zelfs dat ik dat hier toen al geschreven heb. Ik heb namelijk zéér betrouwbare bronnen. En mijn bedoeling is om correcte info te geven om de leugens, verdachtmakingen en halve waarheden te ontkrachten die sommigen hier menen te moeten schrijven met feiten. Laatst gewijzigd door pajoske : 13 juni 2021 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#749 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#750 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met meinen beschieet zich eens einen.
![]() |
![]() |
#751 | |
|
![]() Citaat:
Die dat dus voor zijn verdwijning besefte. Die lulkoek van opgezet spel door de overheid is darmee dus ontkracht. Hier zijn hond en de nieuwe bazin. https://www.hln.be/binnenland/vrouw-...ehad~aefffcd6/ PS voor de witte: Deze Franstalige dame spreekt ook uitstekend Nederlands. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#752 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Erra555 : 13 juni 2021 om 15:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#753 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij verkocht zijn hond dus aan een Franstalige vrouw die uitstekend Nederlands spreekt? Weet je ook hoeveel zij betaalde voor de hond van de staatsgevaarlijke terrorist? Vertel eens wat meer over het opgezet spel van de overheid, en waardoor die lulkoek nu ontkracht is. Wat heeft de hond van Conings daarmee te maken?
![]() |
![]() |
#754 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vrouw spreekt idd behoorlijk Frans. EEN woord Nederlands heb ik niet gehoord. Ik snap niet goed waarom jij dat vermeldenswaardig achtte. Wellicht omdat dit even vermeldingswaardig geacht wordt als Conings die zijn oude hond verkocht?
Zijn oude hond verkopen aan de Franstalige oppasser voor hij vertrekt. Wat een smeerlap, hé? Hij had hem moeten meenemen, het stuk extreem rechts crapuul!
![]() |
#755 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo ? Het was misschien die hondenverkoop die de overheid ertoe aanzette om Jurgen te kiezen als te framen slachtoffer he. Ze hadden misschien een paar andere mogelijkheden, maar het gegeven dat hij zijn hond verkocht (om weet ik veel welke reden) was het element dat die dienst liet beslissen dat het Jurgen zou zijn, en niet de Jules of André die ze ook als mogelijke kandidaten voor framing beschouwden he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#756 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#757 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#758 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#759 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#760 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen antwoord dus. Noch over de lulkoek van opgezet spel dat ontkracht werd, noch over wat die hond daarmee te maken heeft, noch over de prijs van dat oudje.
Ik betaalde voor mijn negen-jarig befke uit een asiel 300 euro.