![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De parlementaire onderzoekscommissie zal enkel de politici legitimeren. Als je echt hoopt dat het parlement politici in de bak gaat steken, benijdt ik jouw jeugdige naïviteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat overigens niet wegneemt dat de kleinere politieke partners in de vlomsche regering (tsjeven en o-vld) hier ook hun akkoord op gegeven hebben en dus ook mogen spitsroeden lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Volgens u is er eigenlijk geen sprake van vervuiling en toch zit u hier moord en brand te schreeuwen. Weet u eigenlijk zelf wel wat u allemaal post ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit weekend hoorde ik van een student zijn eindwerk dat hier eigenlijk voor het eerst gewag van maakte, maar google geeft mij geen resultaat. Laat staan dat ik weet van wanneer dat eindwerk is. Er werd ook bij gezegd dat de professor die dat eindwerk had bekeken suggereerde dat er best in Zwijndrecht ook bodemcontroles zouden gedaan worden. Ik meen het opgepikt te hebben op tv. Dus is voor mij toch wel relevant het allereerste moment dat dit geweten was. En wat te doen met zo'n bedrijf dat dreigt het af te bollen met de tewerkstelling die je dan kwijtspeelt. Milieu is een belangrijk probleem maar werkloosheid is dat ook. Iemand die omkomt van de honger die gaat niet vragen of er misschien kankerverwekkende stoffen in zijn gratis aangeboden broodje zitten. Je kan inzake milieu heiliger zijn dan de paus, maar dan heb je wellicht geen industrie. En hiermee wil ik niet zeggen dat dan maar alle normen overboord gesmeten moeten worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil maar zeggen, als er iets echt belangrijk is, dan bel je gewoon. In zaken zoals dit vind ik eigenlijk niet dat een onozel mailtje dat tussen de spam en andere mail veel gewicht heeft. Als iemand u op de hoogte wil stellen van iets dat echt belang heeft, dan stuur je geen mail. Dan bel je, dan organiseer je een meeting, een mailtje sturen is meer zoiets van 'sturen hop ik ben ervan af, nu is het mijn probleem niet meer' Als ik op mijn werk zo zou doen, en telkens zou afkomen jamaar ik heb een mailtje gestuurd om te waarschuwen, dat zal niet pakken. En dat is zo in alle bedrijven. Voor gewichtige zaken volstaat mail niet. Dan is er op zijn minst ook opvolging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zou het niet kunnen dat u alleen maar op nva wil kakken ? Een en ander verklaart waarom die namen in het blauw staan nietwaar ? Laatst gewijzigd door stuyckp : 17 juni 2021 om 19:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Minister-President
|
![]() Hij weet meer. Of hij vindt dat hij als linkse dubbeldoctoraathouder dat hij altijd gelijk heeft, ook al spreekt hij zich drie keer in een zin van vijf woorden tegen. Ik denk het laatste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets dat niet op papier staat, of op mail , bestaat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En panda vindt die idiote opmerking grappig. ![]() De grond is vervuild wegens racisme ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sorry...dat was even grappig
![]() |
![]() |
#119 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() https://www.hln.be/dossier-exclusief...ings~a0100696/
https://www.hln.be/nieuws/rechtbank-...hten~adf7f3bb/ https://www.hln.be/binnenland/gaan-e...meer~a3c80d09/ https://www.hln.be/antwerpen/el-kaou...leeg~a8a3be11/ Dat dit land niet werkt op deze manier wordt met de dag duidelijker voor "iedereen". En voor dat sjoemelbewind betalen we dan ook nog eens veel te veel ook.
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |