![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Franse nonchallance bij het begin vd match, komt hen duur te staan.
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On s'en fout. Laat die onnozele supporters maar treuren maar die sjotters zelf die zijn heimelijk tevreden want liggen al in hun zwembroek op een of ander strand.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 juni 2021 om 14:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O, het aantal inwoners telt niet meer als ik goed begrijp. Of beter: het aantal inwoners telt alleen als een klein land wint van een groot land. U bent eerder zeer flexibel in uw theorieën. Laat ons maar besluiten dat uw theorie een ‘opportunistisch’ theorie is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De macht van de media is onvoorstelbaar. Men wordt bijna verplicht om met die clowneske toestanden mee te doen. Ik zie oude vrouwtjes in het tehuis van mijn tante met een hoedje op en een toeter terwijl die mensen totaal maar dan ook totaal niks weten over voetbal het ze geen bal interesseert en eigenlijk nooit een wedstrijd zouden uitbekijken mocht hen dit nu niet door de strot worden geduwd. Vraag me af of sommigen wel weten of dat die met hun rode broek nu de Belgen zijn of het die zijn met een witte broek ![]() Ik kan ook genieten van een mooie wedstrijd net als ik dat kan van een mooie basketbal wedstrijd of een Moto GP maar dat mediacircus daarrond is er me te veel aan. Ik ga heus niet treuren of juichen wat ook de uitslag is. Wat zou men er van denken mocht ik morgen al toeterend met mijn auto s'nachts door de stad rijden opdat Gerwyn Price WK Darts is geworden ?? Ik denk dat ik stande pede naar de psychiatrie wordt geloodst. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 juni 2021 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Maar met dat hyperbole geleuter doe ik niet mee. Is toch niets fouts aan?
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. En ja, de kater bij de entourage en de sponsors zal wel groter zijn dan bij de spelers.
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Uiteraard is daar allemaal niks fout aan maar ik hekel me aan het feit dat men die voetbalploeg wil laten uitschijnen als zijnde de vertegenwoordigers van de belangen van de Belgische natie . Het gaat hier gewoon om 11 grote kinderen in korte broek die wat sjotten. En als die morgen een vetter contract krijgen om te sjotten voor de Eskimo ploeg laten die België binnen de minuut vallen als een baksteen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De theorie wordt voortdurend verfijnd om nog te kunnen voldoen aan de veranderende omstandigheden. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 29 juni 2021 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Seffens Duitsland er ook uit zie.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Als we tegen Italië winnen, ik zeg wel als, ligt de CUP in ons handbereik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Waarom ... ?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Maar er is ook nog een potentiële halve finale tegen Spanje en een mogelijke finale tegen Engeland in Londen...
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: Laatst gewijzigd door BWarrior : 29 juni 2021 om 19:28. |
![]() |
![]() |