![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie weet wat er nog allemaal op die debatfiches staat...
![]() |
#142 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, het maakt weinig uit, Belgie zal niet stoppen omdat het Vlaamse volk onafhankelijk wordt, Belgie zal stoppen wanneer de SZ instort. Wat dan weer de Vlaamse onafhankelijkheid meebrengt.
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Betaalmuur. Ik kan het lezen omdat ik elke maand vijf artikels gratis krijg.
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaanderen wordt pas onafhankelijk als Franstalig België Vlaanderen op hetzelfde niveau heeft gekregen als de Waalse armoezaaiers. Als er niets meer te halen is in Vlaanderen, en de Vlamingen even grote sukkels zijn als de Walen.
![]() |
#146 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Op politiek gebied zien we net hetzelfde bij Bart De Wever, hij wordt sinds 2010 3 keer gerold door de Franstalige politici en ziet geen mogelijkheid tot beterschap dan in een gelijkaardig straatje verder te gaan. Alsof er geen andere mogelijkheden bestaan om de onevenwichtige Belgische politieke zaak anders bij de hoornen te vatten. Tja, in die oude richting ligt alleen een politieke afgang in het verschiet. Hij heeft nog steeds de kans om hier een democratische doorbraak te bewerkstelligen. De tijd hiertoe zal straks ontbreken. Dat hij zich op de vlakte houdt t.a.v. het VB en dat hij niets uitsluit qua VB als de kiezers in die richting gestemd hebben. Dat zou zijn tegenstanders kunnen verontrusten. Meelopers krijgen immers niets verwezenlijkt.
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles Laatst gewijzigd door fcal : 4 juli 2021 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Behalve de apparatjiks natuurlijk. Joske van de PvdA laat weten dat hij hinnikt als een oude knol van vreugde. Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 4 juli 2021 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals gezegd: de haat en het misprijzen van De Wever voor de partij die de zijne bedreigt doet hem de das om.
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haat is een slechte raadgever.
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bart De Wever zit nu te sidderen en te beven.
![]() |
#151 |
Minister-President
|
![]() De Wever ziet dat het goed is. Alles verloopt volgens plan. Hij is iedereen weer vijf zetten voor..
![]() Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 4 juli 2021 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de eis om in te loggen op de site waarschijnlijk wel?
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er dus, zeg maar, O-VLD, onder de kiesdrempel zou vallen, dan krijgen de andere partijen gewoon die zetels in verhouding. Gezien Vivaldi een meerderheid heeft, gaat de meerderheid van die ex-O-VLD zetels gewoon naar de ex-Vivaldi partners, en de andere kleinere helft naar VB / N-VA en de paar prutsen die nog in de oppositie zitten. Maw, het maakt dat men in de nieuwe vivaldi gewoon met een partij minder bijna evenveel zetels heeft, wat het eigenlijk gemakkelijker maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is de vraag natuurlijk: is De Wever zot, of heeft De Wever in de grond eigenlijk het resultaat graag ? Ik denk eerlijk gezegd niet dat De Wever zot is. De situatie "hou mij tegen of ik doe een ongeluk", en "tja, we hebben niet genoeg stemmen om iets te doen, ze willen niet mee" lijkt mij de zaak die hij verkiest, alles bij elkaar. Laatst gewijzigd door patrickve : 5 juli 2021 om 05:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() Misschien zitten Xeno en Bart op één lijn: België moet verder rotten voor er iets kan gebeuren.
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor de rest denk ik dat hij gewoon "politiek wil bestaan", ttz, dat hij zijn visie zal aanpassen aan wat toelaat om politiek te bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In den tijd dat ze nog in het kartel zaten heb ik de Wever via dit kanaal de raad gegeven, Ballen te tonen en de ceeveepeekes buiten te zetten en alleen verder te gaan. Dat is gelukt. Nu heb ik al sinds de laatste verkiezingen iets, van komaan BDW ze hebben u zo in het zak gezet en met uw pietje gehad, toont eens dat ze schrik moeten hebben van u en doet iets met Tom, en een paar verloren gelopen ceeveepeekes. De meeste die het VB de rug toegekeerd hadden een paar jaar geleden ten voordele van de NVA weten ook wel waarom ze terug gekeerd zijn. Die gaat hij niet terug winnen met zo een flauw artikel in een slechte gazet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik dat hier allemaal lees dan kom ik tot de conclusie dat er aan Vlaamse kant geen enkele goede partij en geen enkele goede politicus is. De Vlamingen haten elkaar , dus de volgende keer ga ik proberen op een Franstalige kieslijst te geraken en als dat niet lukt ga ik niet stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
|
![]() alles blijft lekker doorrotten
perfect