![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar kan zeker het dubbele in.
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit. Ik wilde iets over konijnen zeggen, maar dacht wel dat iemand dat al zou vernoemd hebben. Denk aan dat konijn, Bembem. Denk aan dat konijn. Het is moeilijker om van een kleine af te geraken dan van een konijn dat ge beu zijt. Goed, er zijn wel manieren, we kunnen daar eventueel verder op ingaan, eens het moment aangebroken is, het heeft iets met stevige vuilnis zakken en een grote vleesmolen te maken, maar het is toch stukken moeilijker om U van uw kleine-speelgoed te ontdoen dan van uw konijn-speelgoed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och als het dat maar is. Ik ben tot veel bereid/kan gerust abstractie maken/het doel de middelen heiligt.
Heb nl weinig zin dat m'n erfenis later bij het ondankbare verwaande onzorgzame wicht vd 'andere tak' terechtkomt, of naar de staat ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begint er niet aan ,u kennende ,kinderen zijn een last voor het verdere leven ,hoe graag je ze ook ziet ,je blijft er bezorgd over ,om van de kleinkinderen nog maar niet te spreken....
Weet je wat je moet doen ,genieten en reizen ,je hebt er nu het geld voor..... Niet twijfelen meid ,gewoon genieten ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt ,serieus ,volgens mij moet jij toch nog altijd de eerste kakpamper gaan verwisselen.... En dat niet ene keer hé ,denkt daar maar aan vooralleer de tranen in uw ogen staan tijdens het verwisselen en de kots tot in uw keelgat komt omhooggestuwd door de intensiteit van de stank ,het moet hé,en dat niet één keer ,vergeet dat niet.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En tja over de quality v m'n moederschap kunnen we tot we een ons wegen palaveren, filosoferen, discuteren..... ik ben er alleszins nuchter + eerlijk in: "ja, ik beken gerust dat ik zeker niet de beste ouder zal zijn, of zal kunnen zijn", <-maar ja zo zijn er velen he, ik ben daar zeker geen uitzondering in..... Maar of dat zoveel slechter zou zijn -gezien de voordelen die dat kind anderzijds zou plukken i.e. ik die meer tijd voorhanden heb, meer middelen dan de doorsnee 'single mom/dad' etc. + Dan nog eens feit dat het ouderschap bij mij een doordachte keuze zal zijn/er niet ongewild er alleen zal voor staan dus(!) Tja, dan weegt de balans toch al meer door in m'n voordeel...... En zoals ik reeds eerder zei (en ja dit klinkt idd nogal cru maar is een -als niet de doorslaggevende reden): ik laat later liever m'n geld, bezittingen na aan mijn kid(s) dan aan de staat of die v anderen. Ja daar ben ik heel eerlijk in en ik denk dat iedereen wel zo denkt.
Laatst gewijzigd door bembem : 9 juli 2021 om 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn de kinderen van uw zus voor u dus "vreemden" ,zo komt het op mij over... Zelfs indien ik kinderloos zou geweest zijn ,zou ik toch graag mijn bezit naar mijn zus haar dochter zien gaan hebben.... Tja ,nu heb ik twee kinderen , twee schoonkinderen , twee kleinzoons ,en nog een derde onderweg voor begin volgend jaar ,dus hetgeen van mij te erven valt zal al bijna verdeeld zijn onder de kiddies.. ![]() Als je later dood gaat ,heb je géén financiële onzekerheden meer ,laat staan dat je ,je druk zou maken over er wie en wat krijgt.... Profiteer er nu van ,het is je gegund ,de erven zullen de rest mogen verdelen terwijl de staat meer dan zijn part zal eisen.. De staat is dus uw grootste vijand ... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 9 juli 2021 om 23:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (Ivm die pampers wisselen, zetten jullie nooit een masker op ofzo? Er zijn er nu toch genoeg voorhanden, toch?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Svennies het zijn geen vreemden maar ik heb er geen band mee (affectieve band), bvb ze zegt me niet eens gedag bij het binnenkomen/weggaan om maar iets te noemen.... Met kerst ben ik verder ook alleen, dus bon.
Dan ga ik dus later ook niet hun/haar pot spekken, bij wijze v spreken. Faut pas pousser. Laatst gewijzigd door bembem : 9 juli 2021 om 23:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien stof om over na te denken , die kids kunnen ook een bron zijn van liefde zonder dat je voor die gasten verantwoordelijk bent.... Ik ondervindt dit als grootouder, veel fun en discutie punten maar de verantwoordelijkheid weegt veel minder als grootouder dan als ouder zelf... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja......................
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ge hebt hier al een paar keer geopperd naar Azië te willen verkassen, en nu ge het misschien zou kunnen, keert het plots naar een kind willen? Misschien eerst eens zoeken wat je echt wil, investeer alvast een deel van dat geld in jezelf.
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan nog altijd naar Azie hoor no worries. Het is de tijdspanne voor de verwezenlijking van een eventuele bio erfgenaam die wat ih gedrang is. Ps. niet-bio mag ook maar is helaas niet realistisch for the time being~
Laatst gewijzigd door bembem : 9 juli 2021 om 23:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk daar maar gewoon eens diep over na.....
Die kinderen van uw zus zijn onschuldige toehoorders die worden meegezogen in de hedendaagse feiten die er tussen jullie aanwezig zijn... Hebben die gasten er part of deel aan ,nee toch ,zij zijn immers slachtoffers wat dat betreft... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is dat,de rest per testament overmaken naar de kinderen van haar zus... Zo kan ze weerwraak nemen op haar zus door haar erfenis rechtstreeks naar die kinderen te laten gaan... Laatst gewijzigd door Svennies : 9 juli 2021 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om het wat cru te stellen (en ja ik ben me ervan bewust dat dit kan shockeren): mij interesseert/aanbelangt vooral dat er een mini me is. Of die nu goed of slecht terechtkomt aka ik al dan niet een goede ouder zou zijn/m'n rol als ouder goed zou vervullen, honestly I don't really care (<- dat heb je trouwens nooit volledig in de hand dus bon). All I care is dat er wettelijke offspring van mij rondloopt waar later mijn bezit naartoe gaat. De rest ziet niet om naar mij, heeft niet naar me omgekeken... maar ik wel suikertante spelen zeker. Nou mooi niet(!)
Laatst gewijzigd door bembem : 9 juli 2021 om 23:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Per testament overmaken aan kids vd zus, nou mooi niet. Die hebben om te beginnen al genoeg, en zoals ik al zei ze begroet me zelfs niet bij het binnen komen/weggaan..... Tja dan houdt het op he. Ik geef het dan nog liever aan de kindjes v Thailand ofzo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin bref, ik geef mezelf nog zo'n 2 jaar ofzo. After that hak ik de knoop door....... yep spannende tijden~
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben dus kakpampers gewoon geweest ,maar toch ,het is kokhalzen terwijl je die moet verversen en die baby daar naar je ligt te lachen,en begin volgend jaar krijg ik het dus weer op mijn telloor... Maar toch ,ik kijk er al naar uit ,het reukje dat er daar aan vasthangt neem ik er met alle liefde vlot bij... En nu maar gokken op een kleindochter.... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 10 juli 2021 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |