![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op collectief vlak aanvaard ik ook adviezen. Wat moeten we dan doen met tegenwringers? Een beetje harder terugwringen hé.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben vooral tevreden dat men oog heeft voor het feit dat nu toch quasi alle ouderen gevaccineerd geraken, dat men de meest harde maatregelen zoals nachtklok en sluiten van handelszaken niet meer vooropstelt.
De zachtere maatregelen blijken nog wel eventjes nodig. Anders is het Nederlandse of Spaanse jojo.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je die een vaccin geeft stel je het gewoon wat uit, met welk doel? Uitstellen tot het vaccin bij ouderen is uitgewerkt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1366 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Anderen zullen dat advies naast zich neerleggen en toch sneller weer de draad oppakken. Is dat slim? Misschien/waarschijnlijk niet, maar dat is dan een individuele keuze. Citaat:
Ik vind deze evolutie hallucinant, maar aan de makke reacties te zien blijk ik een uitzondering te zijn. Blijkbaar is het gros van de samenleving akkoord met een evolutie van persoonlijke vrijheid/verantwoordelijkheid richting een meer omni-presente an autoritaire overheid. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de slag begrijpt men dat fascisme eigenlijk de normale samenlevingsvorm is voor die groepen mensen. Ik heb natuurlijk ook wel zoiets, maar ik wil anderen het leven niet zuur maken, ik wil ze gewoon dood, en dat mag niet ten koste van mijn eigen vrijheid gaan ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 14 juli 2021 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1370 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als men vollen bak de jeugd , en al degenen die het individueel niet nodig hebben , vaccineren, gaat die variant - (zeer wsl) - vaccin-resistent zijn. Maar waarom dodelijker , zijn daar aanwijzingen voor ?
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 14 juli 2021 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1371 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Excuses zijn op hun plaats. Naast de obligate wensen aan de zieken: dat ze spoedig en volledig herstellen, en zeker geen last krijgen van long-covid. https://www.hln.be/binnenland/twee-j...huis~af3b945b/ Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In wielertermen: je bent de pedalen kwijt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1373 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Statisch van Covid weeral zo goed als onmogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard geil ik bij het idee om stapels zwaar zieke gevaccineerden te zien in het najaar. Dat is een van de redenen waarom ik nu voorstander geworden ben dat iedereen, en vooral de jeugd, zich volop vaccineert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat een zever voor een snotvalling toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter op VTM kan ik niets vinden en we hebben er nadien niets meer van gehoord (voor zover ik kan terugvinden), het kan dus evengoed voor een schaafwonde of een gebroken pink zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er komt een zware griep aan, ik vraag me af hoe ze dat gaan inkleden in de media. "Sorry, we moeten terug in lockdown omdat vanwege de vorige lockdowns de griep erger is geworden" Moordenaars zijn het |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1380 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() https://www.hln.be/binnenland/unia-w...f0c/204531183/
En waarom moet dat gratis, is dat levensnoodzakelijk?