![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat mensen in hun privé-sfeer doen is hun eigen zaak. Het hoofddoekendebat ging over de publieke ruimte: scholen, overheidsgebouwen enz.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Véél zoekwerk, weinig resultaat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ok, da's waar. Ik hoop dat alle aanhangers van het VB genoegen nemen met de grenzen van die discussie.
Van mij mogen ze echter zowat overal hun hoofddoek dragen, behalve dan in functies die neutraal behoren te zijn, en dan kan je nog wel een eindje discussiëren over wie neutraal moet zijn en wie niet. Maar ik hou mijn mond er verder over, andere discussie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer de werknemers een pet moeten dragen, moet iedereen een pet dragen op zijn werk. Vooral i de voedingnijverheid. Zo kan de ene binnenkomen met een petje waar hij zijn auto reeds mee heeft gekuist, en zij met haar hoofddoekje waar ze reeds 6 maand mee rond loopt en zelfs in haar huishouding gebruikt. Dat ze die hoofddoek aanheeft thuis, en in het naar haar werk gaan, toont ze alleen dat ze van een andere strekking is dan de meeste mensen, dus toont ze gewoon aan dat ze met de autochtonen geen uitstaans wil hebben, want dat ze anders is. Wij moeten bij onze bezoeken in saoedi arabië ook met geen korte broek rondlopen! Zelfs niet als we daar wonen! (werkten) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor zover ik de feiten ken dragen ze daar allemaal een plastiek kapje, dus ik neem aan dat zij dat over haar hoofddoek draagt. In alle geval mag de zogenaamde godsdienstvrijheid geenszins de volksgezondheid in gevaar brengen.
Als U ze op de TV gezien heeft had ze eerst geen plastik kapje op. Alleen haar hoofddoek! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |