![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben blij voor jou dat je het allemaal zo zeker weet.
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Da's jammer. Als ik die had opgeslagen was dit nog gratis. In het kort : Uit mineralogisch onderzoek blijkt dat het ossuarium van Jakobus wel degelijk afkomstig is uit de Talpiot tombe.Kan je vergelijken met DNA of vingerafdruk. Het kan geen toeval zijn dat net dit ossuarium kort na de opgraving was verdwenen omdat dit drie entiteiten met elkaar verbind " Ya'acov bar Yosef achi Yehoshua " ( Jakob, zoon van Jozef en broer van Jezus ).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo niet nu meteen, dan toch in de toekomst.
![]() |
![]() |
#166 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
https://www.nbcnews.com/news/world/j...t-says-n337206 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien. Men beschikt nog enkel over restjes neerslag op de binnenwand van het ossuarium. Alle beenderen worden steeds opgehaald door de chassidische joden om ze op een geheime plaats te begraven volgens religieuze voorschriften.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor één of andere verder niet toegelichte reden wil je dan de discussie verengen tot één of ander flut-boek van een auteur, met als enig argument dat je dat boek hebt en het teveel inspanning vraagt om naar een bibliotheek te gaan waar andere en betere lectuur beschikbaar is, zelfs al geeft men je de referenties op... Dat is gewoon triestig...
Laatst gewijzigd door Pandareus : 17 juli 2021 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom doen ze dat, ik dacht dat de joden niks van Jezus wilde weten.
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie weet begint Jezus opnieuw te prediken... ![]()
![]() |
![]() |
#173 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Overigens heb ik van archeologie en de taalwetenschap geen verstand, dus mijn commentaar beperkt zich tot de inhoud van wat er in de Bijbel staat geschreven. En de archeologie en de taalwetenschap, die accepteer ik daarbij gewoon. Citaat:
Ook andere boeken niet, die ik heb gelezen. Maar ik heb geen behoefte ze allemaal te lezen. Dat zijn er ontelbare. Bovendien: heb jij mijn nieuwe Bijbel wel eens gelezen? Citaat:
Citaat:
Het is een eindeloos geleuter over ene Jezus, waarvan niemand weet hoe hij nu werkelijk geleefd heeft. De een zegt dit en de ander dat, maar niemand die het weet. Het is een eindeloos gissen. Maar de waarheid van god en het heelal heb ik geschreven.
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is werkelijk een slechte kracht die de mensheid corrumpeert en aanzet weg te kijken.
Mensen zeggen dat ik als gelovige gebrainwasht ben, maar in feite heeft mij dat net genezen van eerdere brainwashing. Deze generatie politici kan iedereen alles wijsmaken als ze het maar lang genoeg herhalen en de waarheid stigmatiseren. En als mensen de waan van vandaag aanhalen, relativeren mensen van vandaag dat weg door naar het verleden te wijzen en alzo zal de toekomst er steeds zwarter op kleuren.
![]() |
#175 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als niemand weet wat er werkelijk is gebeurd, dan ga ik uit van wat er in de Bijbel staat geschreven. Citaat:
Ik ben echter niet zo'n fanatiekeling als jij daar constant mee bezig te zijn. Citaat:
![]() Citaat:
Dus bleek jij daar toch de leek te zijn. Ik erken dat ik geen Bijbel geleerde ben, maar ik weet er genoeg van om mij niet allerlei ongefundeerde onzin in de maag te laten splitsen alleen omdat Aton dat zomaar beweert. Maar blijkbaar toch te dom is mijn nieuwe bijbel te willen lezen. Stuck in the past, zoals Cufi eveneens.
![]() |
![]() |
#178 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh ja? Nu dat wist ik niet.
Nu ben ik dan toch echt wel overtuigd van jouw grote geleerdheid... ![]() Zoals Jezus dan ook zeide: "Ik ben het brood des levens!" En de gelovigen dan ook bidden: "Vader, geeft ons ons dagelijks brood!" En God dan ook naar beneden riep: "Dan moet je naar de bakker gaan!"... ![]()
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 juli 2021 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |