Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2021, 23:18   #61
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Jacques Attali kan u daar goed op antwoorden.

https://www.facebook.com/10000006278...34013/?app=fbl

Dat was de adviseur van de franse président.

Fuck ook al geblokt.

Soit ze hebben het over reduceren.
Eerst de ouderen, ze kosten teveel. Gevaccineerd inmiddels.
Dan de zwakken en dommen, gevaccineerd inmiddels.
Ze kunnen niet wereldwijde testen doen op iq. Daarom organiseren ze iets en ze komen vanzelf.
Check ze zijn gekomen en gevaccineerd.

Zie je?

Laatst gewijzigd door Mambo : 18 juli 2021 om 23:27.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2021, 23:20   #62
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Jacques Attali kan u daar goed op antwoorden.

https://www.facebook.com/10000006278...34013/?app=fbl

Dat was de adviseur van de franse président.
Die fake-quote, je valt weer grandioos door de mand, doe anders zelf eens een boek open, dan ben je misschien een paar dagen stil in plaats van zulke zever te posten de hele tijd.
Oud 18 juli 2021, 23:23   #63
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

is dit dan nu de grote LAATSTE Holocaust??
als 80 % van de wereldbevolking uitsterft, wie zijn dan de winnaars onder de overlevenden?? Militair Industriele Giganten vechten nu om de absolute macht op aarde met HI TECH wapentuig.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2021, 23:30   #64
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
als 80 % van de wereldbevolking uitsterft, wie zijn dan de winnaars onder de overlevenden?? Militair Industriele Giganten vechten nu om de absolute macht op aarde met HI TECH wapentuig.
Millitairen, presidenten, machthebbers gaan ze niet overhouden. Zou nogal zot zijn.
Oud 18 juli 2021, 23:31   #65
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Die fake-quote, je valt weer grandioos door de mand, doe anders zelf eens een boek open, dan ben je misschien een paar dagen stil in plaats van zulke zever te posten de hele tijd.
Je kan zijn boek kopen.
Lees het eens dan leer je wat.
Oud 18 juli 2021, 23:35   #66
Der Wanderer
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Je kan zijn boek kopen.
Lees het eens dan leer je wat.
Je hebt het zelf niet gedaan want je geeft een vervalste quote.
Oud 19 juli 2021, 06:39   #67
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
als 80 % van de wereldbevolking uitsterft, wie zijn dan de winnaars onder de overlevenden?
De Mambo's en de Oma's van deze wereld

Eerlijk gezegd, 80% vind ik veel te zwak, ik heb al gezegd dat voor mij de ideale bevolking rond de 100 miljoen draait. We moeten dus door ongeveer 100 delen. We moeten 99% afmaken.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2021, 06:50   #68
Der Wanderer
Europees Commissaris

Standaard

Ik vraag me nog altijd af wat er schuilgaat achter zo'n "Mambo". Als hij niet gewoon onzin copy-paste blijkt hij geen debiel te zijn, maar wat dan wel? Dit is niet als 'persoonlijke' opmerking bedoelt maar als vraag naar de drijfveer van zulke, niet tot Mambo beperkte 'interventies' die in veel gevallen zodanig fake zijn dat een klein kind het kan zien (zoals vervalste quotes etc.).
Oud 19 juli 2021, 06:56   #69
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
De Mambo's en de Oma's van deze wereld

Eerlijk gezegd, 80% vind ik veel te zwak, ik heb al gezegd dat voor mij de ideale bevolking rond de 100 miljoen draait. We moeten dus door ongeveer 100 delen. We moeten 99% afmaken.
Vorig jaar zeiden ze tegen Oma en Mambo: ge zijt toch niet zo ver weg als CUFI, he?
Dit jaar vroegen ze mij of ik zo ver weg als hen was. Maar ik, ik houd nog steeds vast aan mijn betoog.

Meer dan de helft op IC waren zwaarlijvig, meeste gezonde ouderen overleven covid19 ook zonder medicatie of andere hulpmiddelen. Simpelweg uitzieken en daarna is dat een equivalent van een gevaccineerde. Alle besmette zielen = goed nieuws want eens uitgeziekt zijn deze veel minder vatbaar andere te besmetten voor een periode tot 8 maand.

Heed als een regime wetenschap amputeert om het in haar hokje te rammen. Wee als ze denkt dat de bevolking zo lomp is leugen op leugen te geloven en dat via haar ordehandhaving komt uitdrukken.
Nog efkes en we hebben nieuwe bruinhemden. “Never again”.

Laatst gewijzigd door CUFI : 19 juli 2021 om 06:58.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2021, 07:04   #70
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vraag me nog altijd af wat er schuilgaat achter zo'n "Mambo". Als hij niet gewoon onzin copy-paste blijkt hij geen debiel te zijn, maar wat dan wel?
Inderdaad, het blijft een interessante vraag. Nu, aangezien heel intelligente en rationele mensen ook religieuze codes kunnen volgen, is er helemaal geen band tussen de intellectuele prestaties in een domein en de schijnbaar totale waanzinnige irrationaliteit in de andere, maar om ZO een grote spreidstand te maken is eigenaardig. Kan men echt zo opgeslorpt zijn in totale debiliteiten ? Of is het gewoon een ongelofelijk vermaak om die lulkoek rond te strooien ? Een soort van rollenspel van wie is nu de grootste zeveraar ? Of maakt het deel uit van een netwerk dat opzettelijk totaal waanzinnige lulkoek verspreidt om een amalgaam kunnen te maken ?
Oud 19 juli 2021, 07:05   #71
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zouden ze een wereld willen waar alle brave burgers eraan zijn, en enkel maar de lastige keikoppen overblijven ?
Je werd eens gek van dit filmpje, doch zou het u leren als je eens de tijd vindt en de geest hiervan u laat betoveren. Amplex is een niet te onderschatten bron die the narrative zeer goed tussen de lijnen weet samen te vatten.

Devotion can be a 25minute thing
https://m.youtube.com/watch?v=1TdmnRyaMJw
Oud 19 juli 2021, 07:06   #72
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom vind je de gepaste "straf" niet voldoende "ziekenhuis toegang ontzeggen" ? Want dat is toch de enige reden waarom men zou willen dat die mensen zich vaccineren ? Om de ziekenhuisbedden niet te bezetten ?
Dan moet er toch eerst onderzocht worden om welke aandoening(en) het gaat, wat volgens mij niet altijd zo evident is.
Enkele dagen geleden las ik dat de chinezen overwegen om niet gevaccineerden de toegang tot de publieke ruimte te ontzeggen. Niet dat ik op iets dergelijks zit te wachten, maar dat zou efficiënter zijn dan geneeskundige verzorging te ontzeggen.
En wat als een jongere niet gevaccineerde ziek wordt ? Waar trek je de grens wat leeftijd betreft ? Impliciet dwing je de jongeren zich te laten vaccineren.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2021, 07:10   #73
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We zijn een beetje de context vergeten hoe deze waanzin zich kon installeren, he. Er waren twee essentiele elementen:

1) de Chinezen hebben zitten liegen dat ze geel zagen over hoe zij met een ongezien dictatoriale methode zogezegd een epidemie hadden tegengehouden.

2) in de USA was er een meneer aan de macht die door alle weldenkende intelligente mensen ter wereld scheef bekeken moest worden en die zegde dat we geen schrik mochten hebben en normaal moesten blijven leven.

Uit die twee dingen volgde dat we de Chinezen zijn gaan nadoen, om vooral die Oranje Man geen gelijk te geven.
Toch raar dan dat we de chinezen na-apen in plaats van een westerse leider.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2021, 08:11   #74
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
\ Impliciet dwing je de jongeren zich te laten vaccineren.
Welja, dat zijn politieken van iedereen vaccineren he. Tot pasgeboren babies.

Want waarom willen de Chinezen NU iedereen vaccineren, terwijl ze ZOGEZEGD de epidemie al anderhalf jaar perfect onder controle hebben ?

Omdat de natuurlijke immuniteit van hun laat-maar-waaien die geheim moet blijven, stilaan verouderd geraakt, en ze weer opstoten zullen hebben. En dan zal het duidelijk zijn dat ze helemaal niks "gecontroleerd hadden" gedurende anderhalf jaar. Immers, hoe zouden ze nu plots hun wonder techniek niet meer kunnen laten werken ?

Als iedereen gevaccineerd is met hun niet-zo-heel-efficient vaccin ginder, dan zal dat weer toelaten om te zeggen dat er gene corona is, en kunnen ze het weer laten waaien.

Laatst gewijzigd door patrickve : 19 juli 2021 om 08:13.
Oud 19 juli 2021, 08:28   #75
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welja, dat zijn politieken van iedereen vaccineren he. Tot pasgeboren babies.

Want waarom willen de Chinezen NU iedereen vaccineren, terwijl ze ZOGEZEGD de epidemie al anderhalf jaar perfect onder controle hebben ?

Omdat de natuurlijke immuniteit van hun laat-maar-waaien die geheim moet blijven, stilaan verouderd geraakt, en ze weer opstoten zullen hebben. En dan zal het duidelijk zijn dat ze helemaal niks "gecontroleerd hadden" gedurende anderhalf jaar. Immers, hoe zouden ze nu plots hun wonder techniek niet meer kunnen laten werken ?

Als iedereen gevaccineerd is met hun niet-zo-heel-efficient vaccin ginder, dan zal dat weer toelaten om te zeggen dat er gene corona is, en kunnen ze het weer laten waaien.
China zal nooit een grote epidemi hebben, ze tellen geen gevallen die niet ziek zijn. Waarschijnlijk gebruiken ze ook niet veel cycli in de test. De laat-maar-waaien tactiek werkt perfect, veel gevallen die niet ziek zijn, zeer weinig die echt ziek zijn. Het virus lijkt afgezwakt tot een verkoudheid door het los te laten, wat de normale gang van zaken is. Nu vaccineren ze tegen een verkoudheid voor de show.

https://www.reuters.com/article/us-h...-idUSKBN23915R

China does not count people who are infected with the virus but do not show symptoms of the disease as confirmed cases.

Officials told reporters in a briefing that there had been no new confirmed cases, and said the asymptomatic carriers had been found not to be infectious; masks, toothbrushes, phones, door handles and elevator buttons that they touched had no traces of virus.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 19 juli 2021 om 08:32.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2021, 08:37   #76
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je hebt het zelf niet gedaan want je geeft een vervalste quote.
Een geblokkeerde. Niet vervalst.

Ik heb het destijds opgeslagen en kan hem zien maar blijkbaar is dat geblokkeerd voor anderen.
Censuur dus.
Oud 19 juli 2021, 08:42   #77
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad, het blijft een interessante vraag. Nu, aangezien heel intelligente en rationele mensen ook religieuze codes kunnen volgen, is er helemaal geen band tussen de intellectuele prestaties in een domein en de schijnbaar totale waanzinnige irrationaliteit in de andere, maar om ZO een grote spreidstand te maken is eigenaardig. Kan men echt zo opgeslorpt zijn in totale debiliteiten ? Of is het gewoon een ongelofelijk vermaak om die lulkoek rond te strooien ? Een soort van rollenspel van wie is nu de grootste zeveraar ? Of maakt het deel uit van een netwerk dat opzettelijk totaal waanzinnige lulkoek verspreidt om een amalgaam kunnen te maken ?
Het antwoord is zo simpel dat je wat tijd nodig hebt om het te begrijpen.

Nml " alles wat kan gebeuren zal gebeuren".

De enige vraag die overblijft is " wanneer en waar?".

Het probleem waar jullie mee kampen is dat je ontkent. Niet bereid bent te kijken. Niet aanvaarden wat buiten jullie denkpatroon ligt.

Laatst gewijzigd door Mambo : 19 juli 2021 om 08:48.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2021, 08:47   #78
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zit een soort spel achter, hoe ver kunnen we gaan. De platte aarde is dan wel de hoofdvogel.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2021, 08:54   #79
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

De propaganda van het laatste anderhalf jaar heeft duidelijk gewerkt.

Toch gek. 2/3 zou voorstander zijn van de maatregelen maar toch zie ik enorm veel mensen die zeer laks met de maatregelen omgaan. Ik ken bijvoorbeeld niemand die deze winter maximaal 1 persoon toeliet binnenshuis.

Enkel 'de anderen' moeten zich aan de maatregelen houden precies.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2021, 08:58   #80
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je dat artikel leest, dan is de hersenspoeling in Vlaanderen wel nogal sterk doorgedreven:

Vlaanderen doet het echt in de broek voor corona blijkbaar. Je merkt dat hier ook wel, blijkbaar zijn Vlamingen zo ongelofelijk dom dat ze niet in staat zijn om zelf wat cijfermateriaal op te zoeken. Ik dacht eerlijk gezegd dat het onderwijs in Vlaanderen van hogere kwaliteit was. Dit is een bijzonder domme bevolking, toch ongeveer 2/3. Er lijkt dus wel een derde te zijn die de zaak min of meer begrijpt. Eigenlijk komt dat min of meer ook tot uiting in de verkiezingsuitslagen he

Aan de andere kant, dat maar 63% door heeft dat er hier uiteraard een verse golf komt (en er nog vele golven gaan komen in de komende decennia) lijkt mij ook wel straffe koffie

Je bent nog mild.

Ik zou gedacht hebben dat je zou besluiten dat maar 4% van de bevolking verstandig is. Slechts 4,2% (zie onderaan het artikel) wil immers nu meteen de coronamaatregelen afschaffen.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be