![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jacques Attali kan u daar goed op antwoorden.
https://www.facebook.com/10000006278...34013/?app=fbl Dat was de adviseur van de franse président. Fuck ook al geblokt. Soit ze hebben het over reduceren. Eerst de ouderen, ze kosten teveel. Gevaccineerd inmiddels. Dan de zwakken en dommen, gevaccineerd inmiddels. Ze kunnen niet wereldwijde testen doen op iq. Daarom organiseren ze iets en ze komen vanzelf. Check ze zijn gekomen en gevaccineerd. Zie je?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 18 juli 2021 om 23:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() is dit dan nu de grote LAATSTE Holocaust??
als 80 % van de wereldbevolking uitsterft, wie zijn dan de winnaars onder de overlevenden?? Militair Industriele Giganten vechten nu om de absolute macht op aarde met HI TECH wapentuig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Millitairen, presidenten, machthebbers gaan ze niet overhouden. Zou nogal zot zijn.
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees het eens dan leer je wat.
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Je hebt het zelf niet gedaan want je geeft een vervalste quote.
![]()
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eerlijk gezegd, 80% vind ik veel te zwak, ik heb al gezegd dat voor mij de ideale bevolking rond de 100 miljoen draait. We moeten dus door ongeveer 100 delen. We moeten 99% afmaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vraag me nog altijd af wat er schuilgaat achter zo'n "Mambo". Als hij niet gewoon onzin copy-paste blijkt hij geen debiel te zijn, maar wat dan wel? Dit is niet als 'persoonlijke' opmerking bedoelt maar als vraag naar de drijfveer van zulke, niet tot Mambo beperkte 'interventies' die in veel gevallen zodanig fake zijn dat een klein kind het kan zien (zoals vervalste quotes etc.).
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit jaar vroegen ze mij of ik zo ver weg als hen was. Maar ik, ik houd nog steeds vast aan mijn betoog. Meer dan de helft op IC waren zwaarlijvig, meeste gezonde ouderen overleven covid19 ook zonder medicatie of andere hulpmiddelen. Simpelweg uitzieken en daarna is dat een equivalent van een gevaccineerde. Alle besmette zielen = goed nieuws want eens uitgeziekt zijn deze veel minder vatbaar andere te besmetten voor een periode tot 8 maand. Heed als een regime wetenschap amputeert om het in haar hokje te rammen. Wee als ze denkt dat de bevolking zo lomp is leugen op leugen te geloven en dat via haar ordehandhaving komt uitdrukken. Nog efkes en we hebben nieuwe bruinhemden. “Never again”.
CHRISTIAN UNITED FOR ISLAM Laatst gewijzigd door CUFI : 19 juli 2021 om 06:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, het blijft een interessante vraag. Nu, aangezien heel intelligente en rationele mensen ook religieuze codes kunnen volgen, is er helemaal geen band tussen de intellectuele prestaties in een domein en de schijnbaar totale waanzinnige irrationaliteit in de andere, maar om ZO een grote spreidstand te maken is eigenaardig. Kan men echt zo opgeslorpt zijn in totale debiliteiten ? Of is het gewoon een ongelofelijk vermaak om die lulkoek rond te strooien ? Een soort van rollenspel van wie is nu de grootste zeveraar ? Of maakt het deel uit van een netwerk dat opzettelijk totaal waanzinnige lulkoek verspreidt om een amalgaam kunnen te maken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Devotion can be a 25minute thing https://m.youtube.com/watch?v=1TdmnRyaMJw
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkele dagen geleden las ik dat de chinezen overwegen om niet gevaccineerden de toegang tot de publieke ruimte te ontzeggen. Niet dat ik op iets dergelijks zit te wachten, maar dat zou efficiënter zijn dan geneeskundige verzorging te ontzeggen. En wat als een jongere niet gevaccineerde ziek wordt ? Waar trek je de grens wat leeftijd betreft ? Impliciet dwing je de jongeren zich te laten vaccineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want waarom willen de Chinezen NU iedereen vaccineren, terwijl ze ZOGEZEGD de epidemie al anderhalf jaar perfect onder controle hebben ? Omdat de natuurlijke immuniteit van hun laat-maar-waaien die geheim moet blijven, stilaan verouderd geraakt, en ze weer opstoten zullen hebben. En dan zal het duidelijk zijn dat ze helemaal niks "gecontroleerd hadden" gedurende anderhalf jaar. Immers, hoe zouden ze nu plots hun wonder techniek niet meer kunnen laten werken ? Als iedereen gevaccineerd is met hun niet-zo-heel-efficient vaccin ginder, dan zal dat weer toelaten om te zeggen dat er gene corona is, en kunnen ze het weer laten waaien. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 juli 2021 om 08:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.reuters.com/article/us-h...-idUSKBN23915R China does not count people who are infected with the virus but do not show symptoms of the disease as confirmed cases. Officials told reporters in a briefing that there had been no new confirmed cases, and said the asymptomatic carriers had been found not to be infectious; masks, toothbrushes, phones, door handles and elevator buttons that they touched had no traces of virus. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 19 juli 2021 om 08:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het destijds opgeslagen en kan hem zien maar blijkbaar is dat geblokkeerd voor anderen. Censuur dus.
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nml " alles wat kan gebeuren zal gebeuren". De enige vraag die overblijft is " wanneer en waar?". Het probleem waar jullie mee kampen is dat je ontkent. Niet bereid bent te kijken. Niet aanvaarden wat buiten jullie denkpatroon ligt.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 19 juli 2021 om 08:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De propaganda van het laatste anderhalf jaar heeft duidelijk gewerkt.
Toch gek. 2/3 zou voorstander zijn van de maatregelen maar toch zie ik enorm veel mensen die zeer laks met de maatregelen omgaan. Ik ken bijvoorbeeld niemand die deze winter maximaal 1 persoon toeliet binnenshuis. Enkel 'de anderen' moeten zich aan de maatregelen houden precies. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent nog mild. Ik zou gedacht hebben dat je zou besluiten dat maar 4% van de bevolking verstandig is. Slechts 4,2% (zie onderaan het artikel) wil immers nu meteen de coronamaatregelen afschaffen. ![]() |
|
![]() |
![]() |