![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op 13 07 voorspelden de Duitsers reeds 150-200 mm regen over 48 uur in een groot deel van Luik
https://www.geenstijl.nl/5160089/cod...d-van-limburg/ Misschien heeft het KMI grof geblunderd dan?
![]() |
#702 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#703 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat er om dat in de uren,dagen erna er,evident,geen enkel masterplan overstromingen in vroege getreden was.DAT opstellen VOORAF,zulke masterplannen, is nochtans een van de (weinig overblijvende-) bevoegdheden van een gouverneur die dan op het moment van rampen de "hoogste officier" wordt ter plaatse.Daarvoor dienen er af en toe "provinciale rampenplannen" geoefend en aangepast te worden.Dat gebeurt niet met recepties en toespraken. Hulpploegen uit "belendende delen van het Koninkrijk" kregen geen hulpvraag en toen ze maar zelf eens verschenen was er niemand die hen,onbekend zijnde met het terrein,kon wijzen naar waar ze konden helpen. Het is eigenlijk iets wat je kan verwachten in bepaalde gebieden van de wereld maar toch niet in de regio Luik,de regio waar ooit de industriele revolutie buiten het VK gestart is op het vasteland van Europa. Het is amper te bevatten hoe ACHTERLIJK het geworden is daar.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 22 juli 2021 om 08:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#704 | |
Minister-President
|
![]() Waar de main stream media en de politiek de lippen over op elkaar houden
Citaat:
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 22 juli 2021 om 08:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#705 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ideaal tijdsmoment om de streek terug te geven aan Duitsland.
![]() |
#706 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eupen ligt in de provincie Luik en,evident,was er dus ook geen planning (lap nog een erbij)wat doen bij voorspelde grote watertoevloed stroomopwaarts... Het "plot" wordt steeds dieper....... Eigenlijk zou zich dat moeten vertalen in enorme politieke schade....en overigens zullen verzekeringsmaatschappijen,eens het artikel dat U aanhaalt bevestigd wordt,niet nalaten de overheid in gebreken te stellen...... Ze doen dus op het Maasbekken in de provincie Luik NIET aan "waterbeheer" laat staan "waterbeheersing",andere beweringen zijn manifest onjuist.... Afkomen met "klimaatsverandering" is natuurlijk een manier van verantwoordelijkheid proberen te ontlopen. Alles wijst er nu op dat,gezien de hoeveelheid water,schade onvermijdelijk was maar de hoeveelheid schade tijdens en na de gebeurtenis onnodig zwaar is geweest.....en met doden erbij........ Laatst gewijzigd door kelt : 22 juli 2021 om 08:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#707 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Main stream media zwijgt volgens jou ? Terwijl je een artikel quote uit RTL, wat in franstalig België vergelijkbaar is met VTM bij ons.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#708 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geen enkele van de geschreven media in België rept er ook maar met een woord over. Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 22 juli 2021 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#709 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind het toch wel griezelig om al die dansende Flaminganten op dit forum te zien omwille van de fouten gemaakt in Wallonië onderwijl kloppend op hun kippeborsten hoeveel beter de Vlamingen en Vlaanderen wel niet zijn.
![]() |
#710 | |
|
![]() Citaat:
Vlaanderen heeft provinciale rampenplannen om in te grijpen ten gepaste tijde. Vlaanderen heeft wel geen stuwmeren gezien het geen bergen heeft, wel wat heuvel(tje)s. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#711 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#712 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#714 |
|
![]() leedvermaak?
![]() |
#715 | |
|
![]() Citaat:
maak het niet uit of ze in Vlaanderen, Wallonië, Duitsland, ... laat staan Zimbabwe zijn. Laatst gewijzigd door Shadowke : 22 juli 2021 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook merk ik niemand die het heeft over het beter-zijn in Vlaanderen. Sommige geesten kunnen nogal eens verward overkomen. Waanvoorstellingen halen dan al eens gauw de bovenhand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#717 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn waarde Kenan,ik laat dat over die "kippenborsten" wel op uw rekening.... ![]() Maar er kan eenvoudig vastgesteld worden (niet gespeculeerd maar vastgesteld) dat de Luikse overheden(overigens over het algemeen,als het er om gaat de Flamands te koeioneren,de meest lawaaierige van gans Wallonie... ![]() Geen "flamingant" die daar nog iets aan kan doen... Overigens is zelfs Limburg daar slachtoffer van,gezien die naast dat zootje ongeregeld aan diezelfde rivier moeten zien erdoor te komen.... Werk aan de winkel in het toekomstige Turan ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 22 juli 2021 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#718 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |