![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de PC die nog steeds draait onder Win7 en waar Dead Space 3 nog steeds opstaat ben ik toch nog maar eens terug begonnen met die game, een prachtige game met een horror smaakje <wat misschien niet iedereen graag heeft.
Deze game is gewoon prachtig, de verhaallijn, de tekeningen, spelfuncties de figuurtjes, de monsters die fictief blijven niet direct te dicht liggen bij the real world waar wij met zen allen in leven. Er zitten verschillende zware stukken in waar sommige gamers het misschien al bij opgeven. Valt uit te spelen zonder aankopen te doen, al verschillende keren gedaan. Spijtig dat er nog steeds géén geluid is om het verhaal verder te vzetten met een DS 4. Er zijn mensen die tegen mij soms zeggen: Jij woont in die game zeker???? Ja!!! ![]() Op De Windows 10 is er ééntje bij die mij wel kan bekoren uit de Store Games en dat is: The Paranormal Society - Hidden Objects ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 oktober 2020 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De eerste vond ik zalig, de tweede ca va, 3de nog nooit gespeeld. Een remake van de eerste zou ik ook nog wel eens spelen.
![]() |
![]() |
#464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ze allemaal van DSpace en ook al de Lara Tomb raiders die er ook altijd mogen zijn. Waarom is DS3 bij gamers niet zo populair? Er zitten best moeilijke stukken in. Eéntje daarvan is het puzzelbord waar je zo snel mogelijk de juiste combinatie moet ingeven: zie afbeelding ![]() Mensen die de game met het toetsenbord spelen geven het dan snel op denk ik want dat is echt een lastige. Oplossing om de game toch verder te kunnen zetten is: Een Xbox 360 controller gebruiken en daar los je die puzzel vrij snel met op. Er zijn véél berichten, dat de 4 er zou komen maar hoe gaan zij de vorige versies nog kunnen overtreffen????? In 2018 een bericht Hoofdrolspeler in DS is de genaamde Isaac Clarke die zijn naam ontleende van twee SF schrijvers: Isaac Asimov & Arthur C. Clarke Ik zou deel 4 nog graag zien komen. ![]() Dead Space 2 Credits Song Was het Lacrimosa die de song speelde?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 oktober 2020 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Steam review, gelijk vele, die ik ergens heb zien passeren: Citaat:
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 8 oktober 2020 om 07:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DS3 maakt gebruik van Origin spijtig genoeg niet van Steam wat dan weer niet belet dat het prima werkt met Origin maar de meeste gamers zijn meer fan van Steam dacht ik.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Banneling
|
![]() No buy.
Sorry, Divinity was leutig maar kon me echt niet capteren gelijk BG1 en BG2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Spelunky 2 kan me wel capteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de fans van Dead Space 3.
In die game is er nog een 'ondergronds' spel. Hangt er vanaf welke deur je neemt in bepaalde situaties en dan kom je in een ander deel van de game terecht wat best lastig is soms. De monsters in de game blijven ook fictieve wezens, iets wat niet bestaat dus en dat is zoals het moet zijn want vele nieuwe games liggen te dicht bij the real world.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In DOS2 heb ik het eerste hoofdstuk nooit afgewerkt, omdat ik de indruk had in rondjes te lopen, dingen oppikken waarvan ik geen idee had waar ze voor konden dienen, en in gevecht te geraken met hopeloos superieure tegenstanders. Bovendien vond ik NPC's in de party oninteressant en/of verwaand. BG3 is helemaal anders. Erg boeiend spel, evenwichtige gevechten en interessante NPC's. De cinematics tijdens de gesprekken zijn ook een enorme verbetering. Ik ben al verliefd geworden op Nettie, een kleine mollige druide healer met een ferm stel t*tten. Ben helaas wel op mijn honger gebleven voor de oude D&D ervaring. Zeker voor niveua 1 spelers vind ik dat je moet kunnen beginnen in een dorpke en je karakter uitrusten met een beginkapitaal. Nu begin je weer als gevangene op een schip. (Komt bekend voor ? Ze hadden bij Larian inderdaad wel iets originelers kunnen bedenken) Afijn tot nu toe al veel plezier beleefd, en nog geen vervelende rondloop eposides die me stoorden in DOS2 of BG1.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 10 oktober 2020 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eens zien of er in mijn nest nog een spelletje te spelen valt, anders ben ik hier binnen een half uur terug, met nog ne Kerstpater.
![]() |
#472 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://youtu.be/o7_BiHDWjPc Voor een 13 jaar oud spel ziet het er fantastisch uit!
![]() |
![]() |
#473 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal wuzzy spelletjes.
Scheefpoepen 3.0. Dat is pas spannend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() supaplex
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Minister-President
|
![]() Factorio
geinig ![]()
![]() |
#476 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Doom Eternal.
Moeilijk spel, geloof me maar. Laatst gewijzigd door kiko : 3 augustus 2021 om 18:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Europees Commissaris
|
![]() Zelfde hier, 2de keer nu op UV.
Wat een zalige combat eenmaal je de flow te pakken hebt. Lang geleden dat ik nog zo'n goeie shooter heb gespeeld. Lang geleden dat ik nog een shooter heb gespeeld tout court.
![]() |
#478 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hurt me plenty is nog net te doen. Spijtig van de focus op springen, voor de rest absoluut een prima shooter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat springen en dashen lagen me wel. Enkel de bossfights, die vond ik echt niks.
![]() |
![]() |
#480 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er was maar eens spel na Mach3 en Stinger (uit de pc XT/AT tijd) dat echt de moeite was. (Maniac Mansion krijgt ook eervolle vermelding) en dat is Sid Meiers Civilisation.
Totale wereld heerschappij, op meerdere manieren gewonnen, meestal door de tegenstander genadeloos uit te roeien, maar ook de technogierace eens gewonnen. |
![]() |
![]() |