![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol. Eddy Demarez gaf er ook efkens een lap op.
Eerst dacht ik nog: "ze gaan weer de woketoer op, met een ietwat arrogante onschuldige uitspraak". Maar toen hoorde ik wat de persoon echt allemaal uitkraamde. (Ok: Eddy is wel licenciaat communicatiewetenschappen hé, dat scheelt)
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ik lees toch gewoon dat hij een zakje gebreeën heeft voor zijn gouden medaille Misshcien lees ik erover maar ik zie nergens staan dat hij homo is. laat staan info over zijn favoriete standjes met zijn echtgenoot Demarez nu hij on air onzin uitkraamt bestraft de vrt hem alsof hij dit nog nooit eerder gedaan heeft als de camera niet loopt beetje hypocriet vd vrt en al die medewerkers Laatst gewijzigd door 1207 : 8 augustus 2021 om 09:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder een lgbt-qulul in realiteit
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ken zo'n oer-katholiek echtpaar met het nodige aantal kinderen. Conservatief tot en met. Tot en met, nou ja, tot blijkt dat een van de dochters lesbisch bleek te zijn. En ineens werden ze heel wat gematigder.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan heb je tijd over om nog wat te lachen. In deze tijd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in de meeste kerken groeit er onkruid tussen de vloertegels.
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik haak en brei ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger was dat GI Joe. Maar deze fascisten hebben watjes nodig dus stellen ze zulke perversiteiten tentoon. Dat mensen transgender of homoseksueel geboren worden is te wijten aan pfos en andere hormoonverstoring via anti conceptie. Ze voegen ook al menselijke groeihormonen aan gewassen toe die zwangere vrouwen eten. Deze generatie mensen doet zelfs baby’s dood om andere kinderen dood te,spuiten. Nazi got nothing on this society.
Laatst gewijzigd door CUFI : 8 augustus 2021 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat iemand lgbtq is , moet kunnen !! Dat ze het uithangen , ze doen maar !!
Het door iedereens' gat willen rammen , nee , dank u !! Dat ze hun plakje ingepakt tonen , ze doen maar , mij boeit het geheel geen ene rotte zak !! I am not woke !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ne zwitser heeft 5 goalen gemaakt
ne fuckin'... slik ... Zwitser nog een geluk dat die Ötzi is doogevroren voor hij onder contract kon worden gelegd bij RAFC?
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Minder dan oneervol ontslag zou hier ongepast zijn. Een licentiaat geschiedenis die fluit tenminste zijn gedacht....
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Obligate Demolition Man-referentie:
https://youtu.be/yaaE4bCf1UU |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 9 augustus 2021 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan weet ge niet wat lqbqt is.
Haken en breien is unisex he. |
![]() |
![]() |