Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord

Discussietools
Oud 13 augustus 2021, 07:09   #1861
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De enigen die zich het woord idioot mogen toeëigenen zijn kiezers die voor een partij stemmen die publiek bevestiging gaf dat ze nooit met het Blok zullen besturen (= cordon in stand houden), om dan toch achteraf te zitten jengelen dat ze tegen het cordon zijn.
Ik weet niet hoe het is in pandaland, maar normale mensen hebben geen enkele politieke partij die het eens is met al hun standpunten, ze moeten er een kiezen die het dichtst bij hun standpunten zit.

Er zijn mensen die niks hebben tegen vreemdelingen, maar toch op het Belang stemmen omdat het de enige partij is die niet akkoord gaat met abortus.

Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 13 augustus 2021 om 07:09.
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 08:49   #1862
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Ik weet niet hoe het is in pandaland, maar normale mensen hebben geen enkele politieke partij die het eens is met al hun standpunten, ze moeten er een kiezen die het dichtst bij hun standpunten zit.
Het gaat niet om 'al' hun standpunten delen. Maar dit is fundamenteel, het is geen detail tussen de rest. Men kan niet 'een beetje' tegen het fascisme en racisme zijn.

Citaat:
Er zijn mensen die niks hebben tegen vreemdelingen, maar toch op het Belang stemmen omdat het de enige partij is die niet akkoord gaat met abortus.
Uiterst ongeloofwaardig, wat jij beschrijft is zowat de typische CD&V kiezer.
Bij het Blok draait alles rond de makak.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 08:54   #1863
Karel Martel B

Standaard

Citaat:
Het gaat niet om 'al' hun standpunten delen. Maar dit is fundamenteel, het is geen detail tussen de rest. Men kan niet 'een beetje' tegen het fascisme en racisme zijn.
Opnieuw, ik weet niet hoe het zit in Pandaland, maar normale mensen beslissen zelf welke standpunten ze het belangrijkst vinden, ze laten dat niet dicteren door een of andere rare vuilgebekte kwiet op een internetforum.

Waarom zou men niet racisten kunnen verkiezen over kindermoordenaars? Dat lijkt me de gewoonste zaak van de wereld.
Oud 13 augustus 2021, 08:58   #1864
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Opnieuw, ik weet niet hoe het zit in Pandaland, maar normale mensen beslissen zelf welke standpunten ze het belangrijkst vinden, ze laten dat niet dicteren door een of andere rare vuilgebekte kwiet op een internetforum.

Waarom zou men niet racisten kunnen verkiezen over kindermoordenaars? Dat lijkt me de gewoonste zaak van de wereld.
Het zijn moordenaarsters, want zover ik weet kan een man moeilijk arborteren...
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 09:00   #1865
Karel Martel B

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
https://en.wikipedia.org/wiki/Gosnel..._Serial_Killer

Citaat:
The officers are shocked by conditions inside the clinic, where cats roam and defecate freely and Gosnell is nowhere to be seen although the patients are drugged up for their abortions. As Woody and Stark search the clinic for evidence regarding Karnamaya Mongar, they discover the frozen remains of what look to them like babies, not fetuses.

Woody engages the support of Assistant District Attorney Lexy McGuire. They uncover a disturbing truth: Gosnell had been performing illegal late-term abortions by having his untrained staff drug patients into a stupor then administer drugs to induce labor. The patients would deliver live babies that Gosnell and his staff would then kill by "snipping" their spines with surgical scissors. Most shocking of all, Lexy learns that health officials deliberately turned a blind eye to the goings-on in Gosnell's clinic.

Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 13 augustus 2021 om 09:02.
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 09:10   #1866
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Hoewel gruwelijk, is dit voorval een 0,00001% case. Iets wat u zelf ook wel weet.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 09:15   #1867
Karel Martel B

Standaard

Citaat:
Hoewel gruwelijk, is dit voorval een 0,00001% case. Iets wat u zelf ook wel weet.
Ik begrijp niet wat er hier gruwelijker aan zou zijn dan "normale" abortussen.

Kindermoord is kindermoord, geboren of ongeboren.
Oud 13 augustus 2021, 09:36   #1868
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
PTB zit niet in een cordon, omdat die partij geen racisme propageert.
Of ze nu wel of niet 'salonfähig' worden, maakt geen verschil in hoofde van het Blok.
Stop maar, manneke, de inclusieve uithangen en de eerste zijn om uit te sluiten...... hier klopt iets niet. Buiten dat het een puur Belgisch-nationalistische agenda heeft: Vlaanderen de mond snoeren, Vlaanderen als wingewest behouden, Vlaanderen uitmelken.
Solidariteit is de basis van een mooie samenleving, maar als men de rollen gaat perverteren en de bediener van de bedelnap zijn eisen gaat dicteren aan de rest v/d maatschappij die zijn situatie financiert dan denk ik dat we een probleem hebben.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 09:39   #1869
BWarrior

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Wil je niet lezen wat er staat?
Het gaat hier mij zelfs niet over Vlaanderen versus Wallonië, het gaat over het feit dat we al die transferts hebben, dat we al dat geld storten, en op het moment dat dat geld zou moeten ingezet worden, er helemaal niets gebeurt, en we een tweede keer moeten betalen, in de vorm van vrijwilligers vanuit Vlaanderen die de boel mogen gaan oplossen.

Alsof je stipt je brandverzekering betaalt, 20 jaar lang, maar als het dan eens brandt, je op liefdadigheid moet rekenen, want de verzekering doet niets.
De cruciale vraag lijkt me, waarom de federale regering de federale fase van het rampenplan eind juli verlaten heeft. Dat werd ook op Ter Zake aangekaart.
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 09:41   #1870
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
De enigen die zich het woord idioot mogen toeëigenen zijn kiezers die voor een partij stemmen die publiek bevestiging gaf dat ze nooit met het Blok zullen besturen (= cordon in stand houden), om dan toch achteraf te zitten jengelen dat ze tegen het cordon zijn.
Degenen die anderen beschuldigen van te stigmatiseren, zijn er zelf kampioenen in. Dat wordt bij deze nog.aals bewezen.
Solidariteit is de basis van een mooie samenleving, maar als men de rollen gaat perverteren en de bediener van de bedelnap zijn eisen gaat dicteren aan de rest v/d maatschappij die zijn situatie financiert dan denk ik dat we een probleem hebben.

Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 13 augustus 2021 om 09:57.
Oud 13 augustus 2021, 09:45   #1871
BWarrior

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
Vlaanderen de mond snoeren, Vlaanderen als wingewest behouden, Vlaanderen uitmelken.
Qua taalnationalistische propaganda kan dat allemaal tellen.
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 09:45   #1872
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hij kan wel dwingen. Hangt af van hoe afhankelijk en aanhankelijk men van en aan elkaar is.
Oud 13 augustus 2021, 09:46   #1873
Karel Martel B

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
De cruciale vraag lijkt me, waarom de federale regering de federale fase van het rampenplan eind juli verlaten heeft. Dat werd ook op Ter Zake aangekaart.
Omdat ze eerlijk honest to god niet wisten hoe incompetent de gewesten en provincies waren?
Oud 13 augustus 2021, 09:47   #1874
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Tututut, als 1 VB'er een uitspraak doet - en dat zijn dan nog maar woorden - dan geldt dat toch ook voor alle VB'ers in pandaworld.
Oud 13 augustus 2021, 09:57   #1875
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
En door Di Rupo, de lepe, handig omzeild. Het kleinste kind voelt aan dat er stront aan de knikker is. Di Rupo heeft Verlinden en de hele federale regering de arm omgewrongen om alles naar het Waalse niveau te kunnen trekken. Hij wil geen pottenkijkers, geen federale onderzoekscommissie. Er moesten veel stinkende potjes toegedekt worden en dat doet men best 'binnenskamers'. Hij vrijt nu alleen nog Verlinden en De Croo op om de financieringswet te veranderen en nog jaren massa's aan transfers te kunnen cashen. De volkverraders uit het Noorden zullen met plezier klaar staan. Hun kans op overleven zonder de Belgische structuren en concordaten is nihil. Ze hebben de Franstalige zusterpartijen nodig om mee aan de macht te blijven. En dat mag wat kosten.
Oud 13 augustus 2021, 09:58   #1876
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
Stop maar, manneke, de inclusieve uithangen en de eerste zijn om uit te sluiten...... hier klopt iets niet. Buiten dat het een puur Belgisch-nationalistische agenda heeft: Vlaanderen de mond snoeren, Vlaanderen als wingewest behouden, Vlaanderen uitmelken.
Tuurlijk. Een belgofascist zoals Panda is alleen maar tegen het VB omdat hij goed weet dat het Vlaanderen verzwakt wanneer ze moeten onderhandelen met de Franstaligen bij de federale regeringsvorming. Zijn racismeriedeltje is gewoon het excuus, maar uiteindelijk interesseert hem dat geen bal hé.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 09:58   #1877
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Qua taalnationalistische propaganda kan dat allemaal tellen.
Goed, hé? Het moet niet altijd Belgisch-nationalistische propaganda zijn. Variatie doet eten.
Oud 13 augustus 2021, 10:05   #1878
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Uiterst ongeloofwaardig, wat jij beschrijft is zowat de typische CD&V kiezer.
Bij het Blok draait alles rond de makak.
Misschien kan je eindelijk eens dat vermeend fascisme en racisme van het VB concreet gaan duiden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 10:11   #1879
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Misschien kan je eindelijk eens dat vermeend fascisme en racisme van het VB concreet gaan duiden.
Dan wordt het gewoonlijk ......... stil.
Oud 13 augustus 2021, 10:12   #1880
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Het cordon is gewoon een Belgisch-nationalistische truuk om een Vlaams front uit elkaar te spelen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be