![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Later als die jongen dan met een meisje thuiskomt beloven die fotoalbums. Ben ik nu conservatief of is het echt walgelijk?
![]() |
![]() |
#462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U steunt nog op een boek dat 1800 jaar geleden is geschreven, en als we het Oude Testament erbij tellen, komen er nog een ettelijke honderden jaren bij. Deze boeken zouden zijn geschreven onder goddelijke inspiratie, volgens uw geloof. Hetgeen natuurlijk onzin is. Indien God ons iets fundamenteels had willen zeggen inzake morele waarden, zou hij dat wel op een andere manier hebben gedaan en rechtstreeks gedaan, eerder dan door verwaaide en twijfelachtige geschriften of door berichten door te zenden aan Mohammed. Dit om een ander onwaar verhaal te citeren. Als deze geschriften zijn fabels. Er is geen goddelijke tussenkomst zoals de godsdiensten van het Boek oreren. Nooit. Al deze schrijfsels kunnen wel een moreel en maatschappelijk houvast zijn voor bepaalde mensen. Daarvoor zijn ze trouwens ook geschreven. En één van die mensen bent u. En dus, om naar ons voorbeeld van de kinderen terug te komen. Ik zie geen echt kwaad in die dingen. Voor zover ze ludiek zijn en uitzonderlijk plaatsgrijpen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 augustus 2021 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben apolitiek en zeker niet extreem rechts. Ik leef in uitersten waar contradicties me jaren kunnen teisteren in mijn brein tot ik tot absolutie kom. Maar dan is het wel afgeklopt, amen en uit. Deze geschriften waarschuwen ons voor een geest die beleidmakers nastreven. Dat is wat Jezus bekend kwam maken. Die tijd is nu, de wetteloze zal de gehele mensheid onderwerpen aan zijn/haar riedel.
![]() |
![]() |
#464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, maar u weet niets over de echte Jezus. U gelooft klakkeloos uw heilige boeken. Boeken , die zeer twijfelachtig zijn qua historische waarheid. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 augustus 2021 om 07:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is alsof mensen in het abortusonderwerp zich verschuilen met “het is de wet” terwijl ik geen enkele keer DE wet (Bijbel) aanhaal maar vanuit het juridisch en deskundig (mensen on the field) gebied benader. Daar gaan ze dan altijd over omdat dat meer dan enkele uren research vereist en komen ze duwen op mijn geloof.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn https://m.youtube.com/shorts/dHZm9YpsCG4 Laatst gewijzigd door CUFI : 14 augustus 2021 om 07:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 augustus 2021 om 07:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisteren drong jij aan op die Immanuelle terwijl ik al meermaals aanmaande terug on topic te komen. De enige opdringerige ben jij hier. Lees het testament eens volledig en je zal zien dat veel van uw vragen beantwoord worden. Ik ben er ok mee dat je dat verwerpt, maar eindeloos off topic blijven zeuren is uzelf opdringen. Don’t get it twisted. Ik geef er geen hol om wat mensen denken beter te weten dan mij en dat arrogant tentoon komen stellen omdat ze zelf vergeten zijn waarvoor ze nog staan.
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 augustus 2021 om 07:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opent er een eigen onderwerp over en post zoveel over mij als ge daar wilt. Over here, zero fox will always be given.
![]() |
![]() |
#470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom tot bezinning! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 augustus 2021 om 08:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou eens op met uw drammerig geschrijf over Jezus. U lijkt ook op Harriechristus en zijn betoog over zijn microwezentjes. Het is zijn recht natuurlijk om zijn nieuwe bijbel te verkondigen, maar niet de hele tijd en bijna in elke draad die hij aansnijdt. Want dan wordt het gezwets. Tenzij dat hij een aparte draad daarover opent. En dan heb ik niets gezegd. Historisch weet u zo goed als niets over Jezus. En als u nu denkt dat Jezus de woorden van de Bergrede heeft uitgesproken zoals wij die lezen in het N.T. , dan is dit natuurlijk nonsens. Want de Bergrede is een hele boterham om te onthouden. En dus onmogelijk te onthouden. De Bergrede is gewoon verzonnen. Het is een mooie tekst weliswaar, maar louter van Jezus komt ie niet. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 augustus 2021 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat abortus betreft: niemand is verplicht abortus te plegen. Het is een vrije keuze. Ik ben zo geen voorstander van abortus, maar het is niet aan mij om aan mijn buurvrouw te zeggen wat ze op dit vlak mag of niet mag. Er werd een politieke meerderheid gevonden om abortus onder bepaalde voorwaarden mogelijk te maken. De meerderheid beslist in een democratie. Maar blijkbaar ziet u dit niet zo graag. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 augustus 2021 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moesten de Getuigen het hier voor het zeggen hebben, we zouden hier nog wel wat meemaken. Back tot the Middle Ages at once!
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 augustus 2021 om 09:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jesaja 45:7 Ik formeer het licht, en schep de duisternis; Ik maak den vrede en schep het kwaad, Ik, de HEERE, doe al deze dingen. Je ziet: Jesaja spreekt zichzelf tegen. Jezus is dan ook niet om onze zonden gestorven, maar om die van zijn vader.
![]() |
![]() |
#478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#479 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar verder? Wil je nu programma's die je niet aanstaan door de overheid laten verbieden? Riekt naar dat woord dat met "F" begint en waar je het altijd over hebt. Laatst gewijzigd door Knuts : 14 augustus 2021 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of willen ze mij als pedofiel toch in verleiding brengen... ![]()
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 14 augustus 2021 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |