![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat laatste maakt dat de rendabiliteits drempel daar steeds hoger komt te liggen, zo nog meer mensen doet afhaken, en zo nog meer volk voor deuren van beschutte werkplaatsen veroorzaakt. De delta wordt dus steeds groter, en onoverkomelijker. Dus eigenlijk niet zo raar. Het is een keuze tussen kwalen geworden. Dat is hoe overheid mensen afhankelijk maakt en houdt. Trouw is dus vèèèèèèr naast de kwestie lol.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
|
#382 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|
|
|
#383 | |
|
Minister
|
Citaat:
Als geld je drijfveer is moet niet in de zorg gaan werken. De farmaceutische industrie is wat anders. Die willen in mijn ogen mensen ziek houden, en vervolgens pillen of vaccins aanreiken om die zelf gemaakte situatie zoals covid te bekampen. Het is niet voor niets dat die geldwolf Bill Gates daarin investeert Denk je echt dat iedereen geneeskunde studeert, hopend dat veel mensen ziek worden om er vervolgens geld aan te verdienen. Da’s zoals zeggen dat Greenpeace activisten hopen dat de natuur naar de kloten gaat, omdat ze anders niks te doen hebben
|
|
|
|
#384 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is toch evident dat zorgpersoneel gevaccineerd wordt.
Zeker zij die met zwakke mensen werken. |
|
|
|
|
|
#385 |
|
Minister
|
Sorry Henri maar in mijn ogen ben je een dommerik. Er is al 30 keer aangetoond dat een gevaccineerde de ouderen net zo goed kan besmetten als een niet gevaccineerde. Ik ga dat echt niet blijven herhalen.
|
|
|
#386 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom? volgens de pro-vaxxers zijn die zwakke oude toch beschermd als ze gevaccineerd zijn?
|
|
|
#387 | |
|
Minister
|
Citaat:
Om in mijn verzet te slagen heb ik steun nodig van anderen die het begrijpen. Maar veel mensen zijn te dom om de gevaren van experimentele gentherapie te zien. En zelfs als over x aantal jaren blijkt dat het allemaal fout loopt, zullen die links geïndoctrineerden hun ziektes toeschrijven aan klimaatverandering of iets dergelijks. ![]()
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 21 augustus 2021 om 11:43. |
|
|
|
|
|
|
#388 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
De enige die de juiste cijfers bezit, is de overheid die gevaccineerden registreert. 8.322.087 van de 11 miljoen is dus duidelijk FAKE. Laat je niet stangen met een leugen.
|
|
|
|
#389 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
#390 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#391 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Misschien naar Brazilië ? Daar lopen er nog miljoenen rond die zich niet willen laten vaccineren, zelfs hun president doet dat niet. |
|
|
|
|
|
|
#392 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er zouden dan 83 van de 100 ja moeten zeggen.
|
|
|
|
|
|
#393 |
|
Minister-President
|
Brazilie is idd een zalig land met een geweldige president.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
|
|
|
|
#394 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
ik heb koppijn en gij neemt het aspirientje
|
|
|
|
#395 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik koop gewoon op voorhand wat Ivermectine, moest het ooit nodig zijn en klaar is Kees. Het is ook een nationale sport geworden om uitgesproken tegenstanders van de covid angstmachine weg te zetten als totale idioten. Mensen zoals Bolsonaro en Trump. Als de media een hekel aan iemand hebben, is het meestal omdat ze een waarheid spreken die niet gekend mag zijn door het publiek.
|
|
|
|
#396 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#397 |
|
Minister
|
Verklaar u nader
|
|
|
#398 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar dat is juist het grote voordeel eraan. Beiden denken dat ze "beschermd" zijn. Reden te meer om in de zorgsector verplicht te vaccineren. Besmettingen moeten ongehinderd de ronde kunnen doen, en vaccinatie helpt daarbij.
|
|
|
|
|
|
#399 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En trouwens, als "geld" uw drijfveer niet is, dan moet je niks doen. En zeker niet pretenderen van "mensen willen te helpen". Uiteindelijk is "geld willen" en "mensen willen helpen" hetzelfde. Behalve natuurlijk waar communisme toeslaat, maar kom. A priori krijg je geld OMDAT je mensen kan helpen, zoniet gaat niemand U geld geven (weerom, uitgezonderd communisme). Waar je mensen HEEL VEEL kan helpen, ga je uiteraard VEEL geld kunnen verdienen, want uw hulp is VEEL waard. Maar eens je gekozen hebt om uw inkomsten laten af te hangen van de hulp die mensen nodig hebben en waar je in kan "leveren", is het natuurlijk zo dat je wil dat er genoeg volk is dat die hulp nodig heeft en blijft nodig hebben, want anders drogen uw inkomsten op. Als dusdanig is het promoten van wat uw industrie tak dus aan de man brengt, een deel van uw business. Daar is niks verkeerds mee. Als je ECHT gelooft dat wat uw business doet, de mensen nadeel berokkent en niet helpt, dan ben je eigenlijk een soort van boefje als je daaraan wil blijven meedoen. Natuurlijk heb je je voorkeuren binnen uw bedrijfstak, maar dat verandert niks voor het geheel. Die vaccins zijn echt nuttig (geweest), voor een zeker deel van de bevolking. Ze zijn waarschijnlijk zo goed als nutteloos voor een ander deel van de bevolking. Maar het weigeren van - zelfs al is het nutteloos - die dingen zelf te consumeren geeft eerder een signaal dat uw bedrijfstak een bende maffiozen is die schadelijke producten aan de man wil brengen. Dat is hetzelfde als absoluut nooit in een auto willen plaatsnemen ook al werk je in de auto industrie. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 augustus 2021 om 12:38. |
|
|
|
|
|
|
#400 | |
|
Minister
|
Citaat:
Mijn lichaam, mijn keuze. Punt aan de lijn. In mijn stoutste dromen zou ik zelf komaf maken met Frank VDB en Mark Van Ranst. Ik hoop dat iemand anders het doet. Ik geloof echt dat er pas dan iets zal veranderen. Onze onverkozen politici ondervinden geen enkele weerstand, en gaan gewoon door met deze misdaad tegen de mensheid
|
|