![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige gaan die van 1000 euro ook belachelijk goeiekoop vinden...
Nee voor een 300 a 400 kun je al een hele goeie vinden, (Tissot, Certina, Hamilton, Seiko, ) Dat zijn zo wat de goeie in de prijsklasse 300 tot 1000 (al gelang het model en of je quarz of een automaat wil) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even goed dus als een Rolex (of misschien zelf beter) kost alleen een een pak minder. Design van de dial van die Rolex komt overigens van hetzelfde in oorsprong Franse ontwerp. Amai, ze zijn serieus in prijs gestegen , zo goed als verdubbeld in goed 1,5 jaar tijd, ik wist dat ik nen deal deed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je nu zo een kunt vinden origineeel in "mint" condition dan zit ge op een berg goud. Ge hebt er van Laco of Stowa (maar die zijn echt duur) en andere merken komen er ook af en to mee af. Persoonlijk vindt ik dat een van de duidelijkste dial's die er zijn. TW steel heeft er ook zo ooit een uitgebracht. Van Swatch kan je ze ook krijgen die hebben ze in een automatic. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 21 augustus 2021 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De B Uhr had de minuten op die buitenste ring. ![]() De A (voor piloten en B uhr ) waren de eerste piloten horloges overigens. |
|
![]() |
![]() |