![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel uit opportunisme. Als het bedrijf rendabel blijft dan kan ik er hoogstwaarschijnlijk blijven werken.
Een verpleegster hoeft niet gevaccineerd te zijn om haar werk goed te doen. Ik verkies een gemotiveerde niet-gevaccineerde boven een verplicht gevaccineerde met een dilemma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 23 augustus 2021 om 12:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen moet gevaccineerd zijn om zo weinig als mogelijk jezelf EN andere mensen in de verdoemenis te storten. De medische sector is er nu een waar nauwe fysieke contacten nogal veel voorkomen ...., en bovendien is de "tegenspeler" vaak iets kwetsbaarder ivm zijn gezondheid ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen gaan gevaccineerden een vals gevoel van veiligheid rondstrooien, wat dat klein beetje minder propagatie ruimschoots gaat compenseren. Iemand die het gehad heeft is op dat vlak veiliger, dan een gevaccineerde. Dat zijn allemaal wetenschappelijk ondertussen aangetoonde zaken, waarvan uw TV kwakzalvers zedig zwijgen, en die maken dat een vaccinatie niks doet voor anderen, IN TEGENDEEL. Komt daar nog bij dat gevaccineerden die ziek worden (het gros dus) een generator zijn van nog meer vaccin doorbrekende varianten, die de efficientie of wat er van overblijft van dit vaccin nog sneller naar de knoppen kunnen helpen. Dat laatste is voorlopig nog enkel theoretisch, nog niet waargenomen, want de kweek is nog maar een maand bezig he. Ondertussen is dus wetenschappelijk bevestigd wat hier op dit forum al 7 maanden aangekondigd werd, en die maakt dat willen dat anderen gevaccineerd zijn, idioot en contraproductief is. Toch doe je voort met die religieuze en wetenschappelijk foute waanzin he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt geen enkel voordeel met een gevaccineerde verpleegster. Het zal mij een worst wezen of ze gevaccineerd is of niet, als ze hun werk maar goed doen. Als ik uitga en een danske doe met een juffrouw, zoals eergisteren, interesseert mij dat ook niet of ze gevaccineerd is of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerlijke vaccinologen zouden moeten beweren dat het sterk aangeraden is voor iedereen boven de 50 om het vaccin te nemen. Gewoon aangeraden tussen de 30 en de 50, en afgeraden onder de 30. Dat is ongeveer de wetenschappelijke realiteit. Vaccins beschermen jezelf, en boven een bepaalde leeftijd is het risico op ernstige ziekte door covid voldoende groot om vaccinatie de moeite waard te maken. Vaccinologen die echter willen kinderen vaccineren zijn geen wetenschappers maar kwakzalvers of vaccin-verkopers. Zulke mensen mogen dus absoluut niet vertrouwd worden, want hun doel is duidelijk niet de volksgezondheid. De vraag is nu alleen: hoe kun je de echte wetenschappers van de kwakzalvers onderscheiden? Normaal doet de wetenschappelijke wereld dat zelf door peer review. Maar vandaag zien we dat de overheid en de media proberen te bepalen wat wel of niet waar is, los van wat het echte wetenschappelijk onderzoek ons zegt. Wat we vandaag zien is dat we in een nieuw Lysenkoisme zitten. Het wetenschappelijk systeem is omgedraaid. De politiek bepaalt het doel en de wetenschap moet ofwel dat doel volgen ofwel zwijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerlijke vaccinologen zouden moeten zeggen : kijk we hebben hier iets dat geen vaccin is maar een gen therapie en we weten er verder geen fluit over.
Is het goed of slecht, geen idee maar we zullen dat wel zien. Vrijwilligers? We gaan het alvast zelf niet nemen want je weet nooit.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 23 augustus 2021 om 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Europees Commissaris
|
![]() @denkimi: Goh ja, ondertussen denk ik wel dat ik ook als ik twintiger was dat vaccin genomen zou hebben: je ziet toch nergens echt grote problemen. Maar dat terzijde.
![]() |
#511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het groepsdynamisch vlak, daarentegen, is het waarschijnlijk gevaarlijker dat twintigers zich massief vaccineren, tenzij men daarmee groepsimmuniteit zou bereiken (wat nu zo goed als uitgesloten is). Als men immers GEEN groepsimmuniteit bereikt, is de kans om vaccin ontwijkende varianten te kweken in die mensen namelijk niet verwaarloosbaar. Onze experten hebben naief gegokt op het grote lot, en verloren. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 augustus 2021 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag is mijn vrouw haar baas ingezakt op het werk.
Een nog vrij jonge supersportieve gezonde vent. Iets in zijn hoofd.
![]() |
#513 |
Staatssecretaris
|
![]() Ne kogel?
![]() |
#514 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je ze niet ziet, dan bestaan ze ook niet. ![]()
![]() |
![]() |
#515 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor iedere jongere die ze een loopneus bespaart hebben hebben ze er 2 een lichte griep gegeven. Is dat rampzalig? Nee. Is het nutteloos? Ja. Plus dat het natuurlijk een medisch experiment blijft en dat er mogelijk later nog veel bijwerkingen zouden kunnen uitkomen. Waarschijnlijk niet, maar waarom zou je zelfs een miniem risico nemen als er geen enkel voordeel tegenover staat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gevaccineerde mama terwijl ze zwanger was natuurlijk.
![]() |
![]() |
#518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry Mambo, dit lijkt mij nogal evident. Gemakshalve de schuld op het vaccin steken vind ik not done. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een wetenschappelijke studie bevestigde: maar liefst 82% van 127 onderzochte vrouwen die in hun eerste 20 weken zwangerschap zaten en die zich toch hadden laten injecteren, kregen een spontane abortus. Maar natuurlijk vinden gevaccineerden gemakshalve dat de vaccinatie er niks mee te maken kan hebben. Zij kunnen dan misschien de artsen in het ziekenhuis advies gaan geven voor deze baby?
![]() |
![]() |
#520 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze kan geen van beide. Toen het geboren was begon het al over te geven, iets bruin. En dat ging maar door. Ze zijn er mee naar intensieve gehold en volledig onderzocht maar de dokters staan voor een raadsel. Het krijgt nu sonde voeding. Dat is dus niet iets dat zomaar voorkomt.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 23 augustus 2021 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |