![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11981 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11982 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het "we moeten maatregelen, luistert allemaal naar meneer doktoor" is statistisch veel meer terug te vinden bij posters boven de 60.
Laatst gewijzigd door patrickve : 23 augustus 2021 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11983 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik moet toegeven dat ik niet weet hoe ik gereageerd zou hebben op een ander moment, er zijn namelijk tijden geweest waar dergelijke maatregelen gewoon nefast zouden geweest zijn. Mss zou ik als twintiger wel lockdown feestjes georganiseerd hebben. Nu heb ik als twintiger, dertiger, veertiger wel meer dingen gedaan die ik nu niet meer zou doen. Dit alles neemt echter niet weg dat ik de waarheid niet zou verdraaid hebben of de informatie zodanig zou gefiltered hebben zodat het in mijn kraam past. Men kan ook stommiteiten begaan in de wetenschap dat het stommiteiten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11984 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je gelooft wel de mensen die al anderhalf jaar bewezen in uw gezicht staan te zeveren en te liegen, gewoon omdat ze toevallig op tv komen. Het komt er dus op neer dat u blind de mensen die u als gezagsdragers ziet achterna loopt, zonder u ooit de vraag te stellen of het wel klopt wat ze vertellen. Sterker nog, u doet niet alleen geen moeite om dat te controleren, u kiest er zelfs bewust voor om dat niet te doen. U weigert elke andere bron te aanvaarden. U doet dus het tegengestelde van wetenschap. U vormt uw mening niet op basis van de beschikbare bronnen, u bepaalt welke bronnen wel of niet goed zouden zijn op basis van uw eigen ideeën en die van de mensen die u als gezagsdragers ziet. Citaat:
Maar zoals patrick al zei had ik al zoiets verwacht. Misschien nog een beetje ouder. De correlatie tussen het op latere leeftijd zijn en het blinde geloof in meneer pastoor en meneer doktoor lijkt heel sterk te zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11985 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11986 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11987 |
Minister-President
|
![]() Idd.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#11988 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11989 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat zeggen ze dan?
![]() |
#11990 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik moet je daarin zwaar teleurstellen.
Hoe ouder men wordt hoe minder macht men heeft. Kijk eens naar de politici. Hoeveel zijn er ouder dan 60? Ja, den Frank. Maar die heeft niet zoveel macht, zodra Conor vindt dat het genoeg is zal hij bedankt worden voor bewezen diensten. In het bedrijfsleven heb je als 60-jarige al helemaal niets te zeggen, immers binnen een aantal jaar ben je op pensioen. Neen, het toppunt van de macht is voorbij eenmaal de 55 gepasseerd, behalve wanneer je de eigenaar van jouw bedrijf bent, dan blijf je de baas natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11991 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat men je heel gemakkelijk kan overdonderen met een grote hoeveelheid aan gegevens. Deze allemaal na te gaan is een onbegonnen zaak. Zodra je ze uitgeplozen hebt komen ze af met een massa nieuwe gegevens. Normaal zou het uitspitsen van één case voldoende moeten zijn om te bewijzen dat de rest bullshit is, maar dit wordt dan niet aanvaard. Laat dit nu het exacte punt zijn, als je met een bewijsvoering afkomt moet alles, maar dan ook alles exact kloppen. Eén kleine lacune en het bewijs is waardeloos. Maar daar hebben de meeste forummers geen behoefte aan; als 99% juist is zal het op die 1% ook niet aankomen. Pas op, ik vertel niets nieuws, mss moet je een paar boeken van Maarten Boudry eens lezen, die kan het allemaal veel beter uitleggen dan ikzelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11992 |
Minister-President
|
![]() Het woord neger mag je niet meer zeggen en van die zever. Over genderneutrale mensen of die zever mag ook niks gezegd worden. Als ik dan zeg van ok, vanaf morgen moeten de vrouwen maar samen sporten met de mannen en winnen ze geen een medaille meer, dan weten ze opeens niet meer wat ze moeten zeggen.
Op verlof proberen ze me ook aan te manen tot mondmasker dracht ook al loopt 90% zonder mondmasker. Ik ben dan ook de enige niet gevaccineerde thuis. Kinderen hebben zelf mogen kiezen en mijn zoon heeft lang aan mijn kant gestaan maar de 7de keer dat ze in zijn neus hebben gepeuterd heeft hem van miserie toch voor de spuit gekozen. Die hebben ze dan ook op school al een paar keer gekloot gehad met zogezegd risico contact geweest te zijn. Twee verschillende keren 2 keer in zijn neus moeten laten peuteren. En de laatste keer was na dat hij zijn eerste vaccin heeft laten passeren en volgens mij hebben ze hem toen opzettelijk pijn gedaan. Mij ook trouwens daar, niet normaal hoe diep en wild die te keer ging. Ik had daarvoor in Duitsland een keer moeten testen en daarna heb ik ook nog 1 keer bij de apotheker laten testen en dat was dag en nacht verschillend. Het leek erop dat ze in de officiële testcentra hiertoe de opdracht hadden gegeven om zo meer mensen toch nog voor het vaccin te laten kiezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11993 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11994 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11995 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Om op zijn simplistische manier van denken verder te gaan zouden we nu waarschijnlijk moeten besluiten dat alle wetenschappers idioten zijn en dat we de wetenschap aan kant moeten schuiven. Het is natuurlijk het omgekeerde maar dat impliceert dat twijfel en kritisch onderzoek gecultiveerd moeten worden in wetenschap, niet het omgekeerde want dan wordt het religie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11996 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11997 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel bijdragen lees ik niet eens uit. Er zijn deelnemers wiens bijdragen ik totaal niet lees of in het beste geval diagonaal. De kwaliteit van het forum is trouwens de laatste maanden serieus gekelderd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11998 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze heeft dan voor haar vaccinatie kunnen kiezen, maar de eerste dag heeft ze haar kermis toch op hare buik kunnen schrijven. Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 23 augustus 2021 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11999 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
zelfs belgie wordt volledig door oude krokodillen bestuurd. Citaat:
zoals hier al gezegd is is boudry nu wel juist iemand die je absoluut niet kan geloven, want hij is niet voor 1% fout, maar voor 99%. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12000 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk heeft u dat, namelijk kritisch en assertief het MSM nieuws benaderen, nagelaten bij uw opvoeding van uw kinderen. En heeft u een dergelijke opvoeding ook niet meegekregen.. Tja dan kan het gebeuren dat je kinderen transgender endergelijke even normaal gaan vinden zijnde als een broodje kroket bij de snackbar halen. Of zonder diep in de materie te verdiepen bij voorbaat al voorin de rij te gaan staan om geprikt te worden. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 24 augustus 2021 om 01:37. |
|
![]() |
![]() |