![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() USA alleen al schat kost op 85 Miljard $, en 2500 dode militairen. Ik vraag mij af hoe en op welke manier ze dat gaan recupereren.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 20 augustus 2021 om 16:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() overheids ngo
![]() |
#23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Europa moet just haar rekeningen betalen en zorgen dat ze haar slachtoffers uit het midden oosten opvangt/bijstand verleend.
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Neeneen VNV'ers.
![]() Ze zingen elke avond de Vlaamse Leeuw. ![]() A’s dat niet collaboreren is, weet ik het niet. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuwe Griekse grensmuur opgetrokken om Afghaanse vluchtelingen te stoppen
Lijkt mij géén slecht plan maar daar zal naar alle waarschijnlijkheid meningsverschil over zijn. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
De mensen die de westerlingen geholpen hebben zijn eerder het Afghaanse verzet. Zoals meestal hebben de rechtsen een wreed rare visie op de realiteit. Mensen die het extreem rechtse islamfascisme willen ontlopen zijn vluchtelingen, geen collaborateurs
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Helemaal niet...oostfronters zouden meevechten de extreem conservatieve islamfascisten van de Talliban
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Slimme gasten, ze hebben daar veel geld en investeringen nodig, die gaan ze daar nooit goedkoper binnen krijgen. Ondertussen weet de Amerikaan wie de vrienden zijn van de Taliban en zal die wel een toontje lager fluiten..
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ons oude koloniale en preek methode "we gaan het hen leren" geruggesteund door organisaties die er ook van leven ....gesteund door zware wapens en rijkelijk belonen van "leiders" ... collaborateurs word overal ter wereld uiteindelijk afgestraft. Als de Afghanistan collaborateurs stjeven gedrag vertonen en met iedereen in bed kruipen zullen ze zich nu meer dan waarschijnlijk ter beschikking stellen van de Taliban om de zware wapens, helikopters enz. bv te bemannen. ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 23 augustus 2021 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grondstoffen gaan via Oost-Afrika naar China. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Chinezen hebben geen boodschap aan de liefste te zijn, ze willen "baas van de wereld" worden en zitten op koers voorlopig. Met een kibbelende EU niet moeilijk, tegen dat die een standpunt ingenomen hebben zijn de Chinezen al lang weg met de buit. Met de Russen komen ze overeen zolang het over het Westen gaat. Met de Amerikanen zijn ze nog niet klaar en ik denk dat we daar gelukkig mogen met zijn..
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel mij de laatste dagen steeds meer de vraag: "En wanneer gaat men die allemaal terugsturen zij die hier eigenlijk totaal niet moeten zijn?"
Plaats ik dat bij de categorie: "verloren vraagstellingen" Want die zitten zoals er sommigen al zelf zeiden safe voor de rest van hun leven in België? Hopelijk zie ik dat weer maar eens verkeerd. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 augustus 2021 om 07:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die krijgen een briefje om het land te verlaten, duiken onder en gaan in de misdaad. Een enkeling gaat in het zwart circuit werken wat ons ook al niet verder helpt. En ik hoop dat ze ondertussen slimmer geworden zijn bij vreemdelingenzaken. Ik had ooit een buitenlandse kuisvrouw die tevens vertaalster was voor hen. Die zegde me ooit; amai, waar die allemaal met wegkomen dat geloof je niet, ze staan te liegen dat ze zwart zien maar ik moet zwijgen en mag enkel vertalen.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zo stelde ik mij al eerder de vraag als je sommige nieuwsuitzendingen ziet waar men een vliegtuig(en) aan het volladen is: zijn dat allemaal vertalers of werknemers bij welke dienst dan ook?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 augustus 2021 om 07:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat het merendeel een ticket BETAALD heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 26 augustus 2021 om 17:37. |
||
![]() |
![]() |