![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat Van Grieken aanhangers heeft die opgeroepen zouden hebben om andersdenkenden te bestrijden met kaliumcyanide zou kunnen, maar het is de eerste keer dat ik dat lees op dit forum. FEIT is wel dat het Belgisch regime én haar aanhangers andersdenkenden op velerlei manier bestrijden. Zonder kaliumcyanide, maar minstens even efficiënt. Het cordon sanitaire is daar meer één voorbeeld van.
![]() |
![]() |
#462 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Juist de anderen doen het stiekem, Tom doet het openlijk en wil de jeugd niet laten verpesten. Het is misschien door die linkse doctrine in het onderwijs dat er zich steeds minder leerkrachten geroepen voelen en er tekorten ontstaan?
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Herhaling: de taalstrijd was (en is ) een sociale strijd. Het element Engels in de 21ste eeuw is een element van globalisering en wetenschap.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Minister-President
|
![]() Misnoegde N-VA'ers (opportunisten die hun ambitie boven de ideologie zetten) grijpen nog al eens terug naar waar ze vroeger achterstonden. Niets mis mee, natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als dat zo zou zijn, wil ik dat ook zodanig herkennen.
Ik stel heel veel dat ik geen politieke partij naloop of volg. Ik heb dan ook in deze discussie reeds gezegd dat Weyts als Vlaams minister van onderwijs waarschijnlijk de minst slechte is die wij tot hier toe gehad hebben.
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met deze gast achter de tapkast ga ik ook niet binnen. https://www.pzc.nl/antwerpen/portret...rman~a444797b/ Laatst gewijzigd door Henri1 : 4 september 2021 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.gva.be/cnt/dmf20210711_96148952 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, de échte patron van het Vlaams Blok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die vinden dat hun kinderen zich enkel maar moeten amuzeren, moeten het recht hebben dat voor hun kinderen te organiseren, maar hebben dat niet door het strot te rammen van andere ouders, die liever hebben dat hun kinderen ook wel eens nuttige dingen leren. Wat niet eens uitsluit dat er leuke momenten mogen zijn. Het "al spelende leren" is ongeveer de grootste idiotie geweest die uitgevonden werd door gans die totaal nutteloze meute van pedago-didacticologen, en is even idioot als "al spelende werken" als garagist he. Wat niet betekent dat men zich bij zekere onderwijs activiteiten niet kan afvragen of men sommige dingen niet aangenamer kan maken natuurlijk, op dezelfde wijze dat een bedrijfsleider zich afvraagt hoe hij zijn personeel beter kan motiveren. Er is een verschil tussen beter en aangenamer bureau materiaal kopen voor uw administratieve medewerkers, en hen aanzetten om al spelende hun administratieve werk te doen he. Hoe debiel kunt ge wel niet zijn om zoiets uit te vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer was dat dan, want ik herinner me FDW daar van toen hij nog journalistiek student was?
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En voor de elite (meestal performante mensen) die hun kinderen meer aandacht voor presteren dan voor leute willen bijbrengen is dit op komst. De mensen die een "ik wil leven ik wil vrij zijn" opvoeding aan hun kinderen willen geven zullen dan naar het overheidsonderwijs kunnen...en vandaar naar de kuisvrouwenbond of de vakbond voor de A3 beton.
![]() |
![]() |
#479 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Secretaris-Generaal VN
|